Dat maakt uitquote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:41 schreef yvette1982 het volgende:
Hoezo zou Gibbs vervangen worden door Greene? Pips is een linkspoot en Greene is rechts.
vind ik ook. Maar de realiteit is dat je in het centrum meestal een linksbenige en een rechtsbenige speler ziet. Daarom is de kans redelijk groot dat Koeman dat ook zal doen.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:43 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat maakt uit.
Het is m.i. zoiezo onzin dat een centrum van de verdediging uit een links- en een rechtspoot moet bestaan. Gewoon 2 rechtspoten, geen enkel probleem.
het is van mij geen eis hoor, ik vind het ook onzin. Ik zeg alleen dat je het bijna altijd ziet.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:06 schreef methodmich het volgende:
Nou, zo veel centrums voldoen niet aan die eis die jij stelt hoor. Kijk alleen maar in de HCE.
het is wel zo hoor. Als voorbeelden kan ik bijvoorbeeld noemen:quote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:13 schreef methodmich het volgende:
Nou, dat betwijfel ik toch wel eigenlijk. Sowieso kan ik in Nederland weinig puur linksbenige centrumverdedigers opnoemen.
die is zeker linksbenig.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:22 schreef methodmich het volgende:
Michael Jansen speelde linksback, Luijpers vaker wel dan niet, zelfde voor Kreek, Lindenbergh was doorgaans middenvelder bij AZ, maar dan hadden ze wel 2 andere linkspoten.
Maar toch... En is Zomer linksbenig? En Kruiswijk?
Wat denk je dat die 'quote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:23 schreef methodmich het volgende:
Ik zou FM niet als database gebruiken culth, uh, sloggi.
Lijkt me niet. En er zullen er sowieso wel weer een flink aantal verhuurd worden.quote:Op maandag 20 juni 2005 13:04 schreef Kaap het volgende:
Het aantal dat weggaat valt ook mee.
Het lijkt me dat we nog wel minstens 7 spelers weg moeten doen.quote:Op maandag 20 juni 2005 13:59 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Lijkt me niet. En er zullen er sowieso wel weer een flink aantal verhuurd worden.
Dat zal Kuyt wel weerhouden denk ik.....quote:Op maandag 20 juni 2005 11:28 schreef yvette1982 het volgende:
maar mij spreekt die competitie niet echt aan.
ja hoor let maar op, die jongen gaat niet naar de franse competitiequote:Op maandag 20 juni 2005 15:09 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dat zal Kuyt wel weerhouden denk ik.....
Omdat die competitie jou niet aanspreekt natuurlijkquote:Op maandag 20 juni 2005 15:16 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
ja hoor let maar op, die jongen gaat niet naar de franse competitie
Laat hem, hij probeert iedere kans aan te grijpen om te zeggen dat Feyenoord niet kan besturen en wil het niet eens realistisch gaan zien.quote:Op maandag 20 juni 2005 16:29 schreef Cart_man het volgende:
En waarom dan? Omdat ze geld investeren? Hoe verdienen ze dit terug dan?
quote:Op maandag 20 juni 2005 16:29 schreef Cart_man het volgende:
En waarom dan? Omdat ze geld investeren? Hoe verdienen ze dit terug dan?
Nee, nog 2 Basto's en Bosschaarts kopen getuigt van slim handelenquote:Op maandag 20 juni 2005 16:43 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Laat hem, hij probeert iedere kans aan te grijpen om te zeggen dat Feyenoord niet kan besturen en wil het niet eens realistisch gaan zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |