abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 juni 2005 @ 10:12:29 #201
20720 brother52
Dus..........
pi_28058297
quote:
Op zondag 19 juni 2005 09:37 schreef Silmarwen het volgende:
ik kon nergens flesjes water krijgen
Dan had je vooraan moeten gaan ztaan bij Black Sabbath, Ozzy heeft enkele flesjes het publiek in gegooid.
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
  zondag 19 juni 2005 @ 10:13:23 #202
17309 Stonehead
niet jarig
pi_28058310
Ik had de indruk dat Rammstein nog een encore had willen geven (met een volledige versie van Engel bijvoorbeeld), weet iemand waarom die niet kwam?
  zondag 19 juni 2005 @ 10:22:33 #203
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_28058439
Ben trouwens nog nooit zo vak mee uit gevraagd, mee naar huis gevraagd, om mijn phone number gevraagd als gisteren. En qua uiterlijk pas ik er echt niet tussen als kakker zijnde

(gelukkig waren ze wel lief en niet opdringerig )

Hing trouwens een leuke sfeer
  zondag 19 juni 2005 @ 11:08:37 #204
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_28059158
Het was veels te kort
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_28059164
Heeft er iemand toevallig een boel fotos gemaakt? Ze zullen binnenkort vast ook wel op de FoR site staan..maar ja..toch altijd leuk om ff fototjes te kijken
pi_28059178
quote:
Op zondag 19 juni 2005 11:08 schreef wdn het volgende:
Het was veels te kort
Zo zeker wel..
  zondag 19 juni 2005 @ 11:13:37 #207
20720 brother52
Dus..........
pi_28059256
Ik heb geen foto's gemaakt, doe ik nooit. Je staat toch anders naar een optreden te kijken als je een camera in de hand hebt. Je bent constant naar 'kodak-moments' aan het zoeken.
Kitty at my foot and I want to touch it
  zondag 19 juni 2005 @ 11:15:04 #208
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_28059284
quote:
Op zondag 19 juni 2005 11:09 schreef InsaneM666 het volgende:
Heeft er iemand toevallig een boel fotos gemaakt? Ze zullen binnenkort vast ook wel op de FoR site staan..maar ja..toch altijd leuk om ff fototjes te kijken
Wij.

Een 200-tal.Misschien niet allemaal even best. Overigens ook een aantal mini-videootjes met de telefoon

1. een aantal 'overall' foto's van achteruit.
2. een aantal van de diverse acts
3. een BOEL van Rammstein. En ook een aantal van het scherm (met de mini-telelens van de camera waren daar echt te gekke foto's van te maken)
pi_28059601
Vet Vond je het ook zo'n naaistreek dat Rammstein er gewoon opeens mee stopte? Ik had echt zoiets van..ze maken zeker een grapje ofzo :S
  zondag 19 juni 2005 @ 11:31:46 #210
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_28059662
Iedereen stond zo van, yes, Engel! En toen waren ze gewoon al aan het opruimen
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  zondag 19 juni 2005 @ 11:36:30 #211
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_28059758
quote:
Op zondag 19 juni 2005 11:29 schreef InsaneM666 het volgende:
Vet Vond je het ook zo'n naaistreek dat Rammstein er gewoon opeens mee stopte? Ik had echt zoiets van..ze maken zeker een grapje ofzo :S
Echt wel. Echt vreemd. Ik had toch echt verwacht dat ze Engel zouden gaan spelen.

En geen Mutter
pi_28059824
iedereen die bekertjes heeft ingeleverd vlakbij de freerecord shop heeft mij gezien
ik stond daar de hele dag met 3 andere bekertjes en tray's innemen. precies uitzicht op de podia.
we stonden met te veel man dus kon ik ook nog vooraan komen bij bands.
en ik heb nog een plectrum van flogging molly gekregen omdat mijn pen het niet meer deed voor de handtekening

het hoogtepunt voor mij was machine head
verder was audioslave en rammstein had een brute show
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
  zondag 19 juni 2005 @ 11:57:44 #213
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_28060157
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 18:20 schreef Schuldige_Omstander het volgende:

[..]

jaja het zal wel... er zijn minstens 5 verschillen sinds jouw bron bij gekomen, reken daar maar op
En achteraf dus gewoon de zelfde nummers alleen wat minder en in een andere volgorde

Maar goed wat ik van de bands vond:

Metal Church: Gaaf, ze speelden lekker veel oude en hebben een erg goede nieuwe zanger (misschien wel te goed voor deze band)
Skip the Rush: 'You want to play lowlands but you get to play feelds of rock, you always want more than you got' Hmm zou de zangeres zich met dit zinnetje populair gemaakt hebben?
Papa roach: Beter dan ik verwacht had
Motörhead: Gewoon, een optreden dat je van ze zou verwachten.
Slayer: Wat een pokke herrie.
Velvet Revolver: Super optreden, band speelde behoorlijk goed en speelden zelfs twee Guns 'n Roses nummers. Wel erg jammer dat het laatste nummer Slither echt helemaal nergens meer op leek.
Audioslave: Een paar nummers die ik kende klonken echt bagger en ik had het idee dat ze ook helemaal niet goed ontvangen werden door het publiek.
Black Sabbath: Best een aardig optreden, ik ben het wel met Kipman eens wat betreft het geschreeuw van Ozzy. Er werden ook een aantal fouten gemaakt en niet alleen door Ozzy. Ik heb er verder wel van genoten, het was wel leuk dat ze Dirty woman, en After Forever speelden.
Rammstein: Ik stond achteraan, ik was moe, en ik had de band vorig jaar al gezien. Dus misschien is dat de reden maar ik vond het werkelijk een zeer matig optreden. De band begon al heel stroefjes en leek erg verveeld. Blijkbaar vonden ze het zelf ook niets want ze gingen vervroegd weg terwijl iedereen dacht dat er nog een 2e encore kwam, wat sympathiek.

Het was best een leuke dag, maar ik vond de hitte erg veel roet in het eten gooien; bij Motörhead was het moeilijk uit te houden en na elk optreden was ik bekaf. Het was ook dolle pret op de parkeerplaats waar we 1,5 uur stonden te wachten voordat we weg konden.
  zondag 19 juni 2005 @ 12:02:26 #214
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_28060237
AH! Ik heb bij mijn rechterarm eens de kleur bekeken. Blauw.

Dat werd mede mogelijk gemaakt door Motorhead en Velvet Revolver. De 2 beste van de dag m.i.

Niets verbrand. .
Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
pi_28060259
Het was wederom geweldig alleen vond ik het geluid bij Rammstein niet optimaal, de microfoon van Till viel o.a. een paar keer uit (wat ik ook bij VR heb gezien/gehoord)
Rammstein eindigt altijd vrij abrupt, in Ahoy was die "Engel jingle" ook het einde van de show.....Ik had ze inderdaad wel wat langer op het podium verwacht.
Black Sabbath en Velvet Revolver gaven overigens een ook goeie show weg.
bla bla bla......
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 19 juni 2005 @ 12:05:31 #216
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_28060286
quote:
Op zondag 19 juni 2005 03:25 schreef DutchGooner het volgende:
Nou,voor het eerst in mijn leven naar een hardrock festival geweest,het is absoluut mijn muziek niet overigens maar ik wilde het weleens mee maken.

Ik moet zeggen dat het was,de sfeer,sommige bands,vooral Soulfly en de organisatie

Van Rammstein had ik veel gehoord maar die vielen mij muziekaal gezien tegen maar de show was wel OK.

Kortom,ik heb me prima vermaakt maar vaker dan 1 maal per jaar zo'n festival bezoeken is meeeeeeeeeeeer dan genoeg.
Damn, was jij er ook! Jammer dat ik je niet gezien had.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_28060298
quote:
Op zondag 19 juni 2005 12:02 schreef R2cksson het volgende:
AH! Ik heb bij mijn rechterarm eens de kleur bekeken. Blauw.

Dat werd mede mogelijk gemaakt door Motorhead en Velvet Revolver. De 2 beste van de dag m.i.

Niets verbrand. .
Ik heb mijn rechterschouder wat verbrand
Oh ja, een maat van mij lag te pitten toen die chick van MTV langs kwam en hem wakker maakte.....hij stuurde haar gewoon weg omdat ie moe was en wou pitten
bla bla bla......
  zondag 19 juni 2005 @ 12:06:13 #218
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_28060300
quote:
Op zondag 19 juni 2005 12:05 schreef Doc het volgende:

[..]

Damn, was jij er ook! Jammer dat ik je niet gezien had.
GVD,dat had ik moeten weten

Alhoewel je die dikke kop van mij niet kon ontlopen in principe
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_28060332
Zo, tering. Wat een dag/nacht, ben blij dat ik weer thuis ben. Zeer genoten van vooral Slayer en Audioslave. Nu eens lekker slapen. Iets te veel joints, en iets te lang wajkker.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zondag 19 juni 2005 @ 12:09:59 #220
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_28060367
Men mijn hele gezicht en mijn armen zijn super rood, ik heb de hele dag gezeten, het was veelste heet om tussen al die mensen te staan! Motorhead was trouwens ook tof (maar ik vind hawkwind leuker)

Trouwens als je zo rondliep zag je echt overal mensen zo lam als ik weet niet wat in het gras liggen
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 19 juni 2005 @ 12:17:14 #221
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_28060484
quote:
Op zondag 19 juni 2005 12:06 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

GVD,dat had ik moeten weten

Alhoewel je die dikke kop van mij niet kon ontlopen in principe
Ik was erg makkelijk te herkennen door m'n rode LFC '00-'02 shirtje

Ik had zitten twijfelen tussen Black Sabbath en Soulfly. Ik had die laatste dus moeten doen om jou te ontmoeten dus.
  zondag 19 juni 2005 @ 12:18:19 #222
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_28060503
quote:
Op zondag 19 juni 2005 12:17 schreef Doc het volgende:

[..]

Ik had zitten twijfelen tussen Black Sabbath en Soulfly. Ik had die laatste dus moeten doen om jou te ontmoeten dus.
Ik heb het eerste gedeelte van BS gezien en ben naar de MTV stage gegaan toen Soulfly begon
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_28060591
quote:
Op zondag 19 juni 2005 12:09 schreef Silmarwen het volgende:
Men mijn hele gezicht en mijn armen zijn super rood, ik heb de hele dag gezeten, het was veelste heet om tussen al die mensen te staan! Motorhead was trouwens ook tof (maar ik vind hawkwind leuker)

Trouwens als je zo rondliep zag je echt overal mensen zo lam als ik weet niet wat in het gras liggen
Zo lag ik er ook even bij tijdens Velvet Revolver. Werd nog even wakker geschud door Nixxx, maar die was ik zo weer kwijt in al m'n wazigheid op dat moment. Maar even een bekertje water van 2 euro over m'n hoofd gegooid.

Echt zeer stoer dat Audioslave nummers van RATM speelde.

Alleen die Chris Cornell is wel erg narcistisch zeg, met z'n Black Hole Sun. Ik vind het wel een goed nummer, maar kom op zeg... je kunt het ook overdrijven.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 19 juni 2005 @ 12:28:39 #224
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_28060703
Metal Church was leuk: pure trip terug in de tijd.
Bij Motorhead en Slayer vooraangestaan - bij Slayer in & aan de rand van de pit (eerste links daarna rechts)
Daarna Kama en Mark op gezocht en even genoten van de welverdiende rust na het beukwerk.

VR en AS van veraf gezien en beiden konden me niet zo boeien en ben toen AS eventjes opweg was naar het MTV podium gegaan waar Helmet optrad. Helmet is een band waarvan ik telkens weer vergeet hoe verschrikkelijk goed ik ze vind (ook als ik thuis een CD opzet denk ik ook telkens verrrast weer WOW!) - en live dus ook weer (het was in 1991 dat ik ze voor het eerst live gezien had in het voor programma van Ministry volgens mij).

BS was leuk - maar dat ge-I-can't-fucking-hear-you gezeik van Ozzy. KOOP DAN EEN GEHOOR APPARAAT OUWE GEK!!!

Rammstein was eigenlijk best wel OK. Lekker poppy, en die electroo-loopjes waren ook wel OK (bijvoorbeeld tijdens dat gedoe met die crowdsurfboot). Ook de show was wel geinig. Rammstein is niet helamaal mijn ding maar zo live best wel leuk en leuk te zien hoe het publiek er in opging.
  zondag 19 juni 2005 @ 12:28:49 #225
56129 mrDarksand
Don't ever judge me!
pi_28060709
quote:
Op zondag 19 juni 2005 12:07 schreef heiden6 het volgende:
Zo, tering. Wat een dag/nacht, ben blij dat ik weer thuis ben. Zeer genoten van vooral Slayer en Audioslave. Nu eens lekker slapen. Iets te veel joints, en iets te lang wajkker.
Inderdaad, Slayer was weer als vanouds, supergoed
Fuck me, I'm all out of enemies
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')