quote:
Op donderdag 16 juni 2005 18:20 schreef Schuldige_Omstander het volgende:[..]
jaja het zal wel... er zijn minstens 5 verschillen sinds jouw bron bij gekomen, reken daar maar op
En achteraf dus gewoon de zelfde nummers alleen wat minder en in een andere volgorde
![]()
Maar goed wat ik van de bands vond:
Metal Church: Gaaf, ze speelden lekker veel oude en hebben een erg goede nieuwe zanger (misschien wel te goed voor deze band)
Skip the Rush: 'You want to play lowlands but you get to play feelds of rock, you always want more than you got' Hmm zou de zangeres zich met dit zinnetje populair gemaakt hebben?
Papa roach: Beter dan ik verwacht had
Motörhead: Gewoon, een optreden dat je van ze zou verwachten.
Slayer: Wat een pokke herrie.
Velvet Revolver: Super optreden, band speelde behoorlijk goed en speelden zelfs twee Guns 'n Roses nummers. Wel erg jammer dat het laatste nummer Slither echt helemaal nergens meer op leek.
Audioslave: Een paar nummers die ik kende klonken echt bagger en ik had het idee dat ze ook helemaal niet goed ontvangen werden door het publiek.
Black Sabbath: Best een aardig optreden, ik ben het wel met Kipman eens wat betreft het geschreeuw van Ozzy. Er werden ook een aantal fouten gemaakt en niet alleen door Ozzy. Ik heb er verder wel van genoten, het was wel leuk dat ze Dirty woman, en After Forever speelden.
Rammstein: Ik stond achteraan, ik was moe, en ik had de band vorig jaar al gezien. Dus misschien is dat de reden maar ik vond het werkelijk een zeer matig optreden. De band begon al heel stroefjes en leek erg verveeld. Blijkbaar vonden ze het zelf ook niets want ze gingen vervroegd weg terwijl iedereen dacht dat er nog een 2e encore kwam, wat sympathiek.
![]()
Het was best een leuke dag, maar ik vond de hitte erg veel roet in het eten gooien; bij Motörhead was het moeilijk uit te houden en na elk optreden was ik bekaf. Het was ook dolle pret op de parkeerplaats waar we 1,5 uur stonden te wachten voordat we weg konden.