Dan had je vooraan moeten gaan ztaan bij Black Sabbath, Ozzy heeft enkele flesjes het publiek in gegooid.quote:
Wij.quote:Op zondag 19 juni 2005 11:09 schreef InsaneM666 het volgende:
Heeft er iemand toevallig een boel fotos gemaakt?Ze zullen binnenkort vast ook wel op de FoR site staan..maar ja..toch altijd leuk om ff fototjes te kijken
Echt wel. Echt vreemd. Ik had toch echt verwacht dat ze Engel zouden gaan spelen.quote:Op zondag 19 juni 2005 11:29 schreef InsaneM666 het volgende:
VetVond je het ook zo'n naaistreek dat Rammstein er gewoon opeens mee stopte?
Ik had echt zoiets van..ze maken zeker een grapje ofzo :S
En achteraf dus gewoon de zelfde nummers alleen wat minder en in een andere volgordequote:Op donderdag 16 juni 2005 18:20 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
[..]
jaja het zal wel... er zijn minstens 5 verschillen sinds jouw bron bij gekomen, reken daar maar op
Damn, was jij er ook! Jammer dat ik je niet gezien had.quote:Op zondag 19 juni 2005 03:25 schreef DutchGooner het volgende:
Nou,voor het eerst in mijn leven naar een hardrock festival geweest,het is absoluut mijn muziek niet overigens maar ik wilde het weleens mee maken.
Ik moet zeggen dat hetwas,de sfeer,sommige bands,vooral Soulfly en de organisatie
Van Rammstein had ik veel gehoord maar die vielen mij muziekaal gezien tegen maar de show was wel OK.
Kortom,ik heb me prima vermaakt maar vaker dan 1 maal per jaar zo'n festival bezoeken is meeeeeeeeeeeer dan genoeg.
Ik heb mijn rechterschouder wat verbrandquote:Op zondag 19 juni 2005 12:02 schreef R2cksson het volgende:
AH! Ik heb bij mijn rechterarm eens de kleur bekeken. Blauw.
Dat werd mede mogelijk gemaakt door Motorhead en Velvet Revolver. De 2 beste van de dag m.i.
Niets verbrand..
GVD,dat had ik moeten wetenquote:Op zondag 19 juni 2005 12:05 schreef Doc het volgende:
[..]
Damn, was jij er ook! Jammer dat ik je niet gezien had.
Ik was erg makkelijk te herkennen door m'n rode LFC '00-'02 shirtjequote:Op zondag 19 juni 2005 12:06 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
GVD,dat had ik moeten weten
Alhoewel je die dikke kop van mij niet kon ontlopen in principe
Ik heb het eerste gedeelte van BS gezien en ben naar de MTV stage gegaan toen Soulfly begonquote:Op zondag 19 juni 2005 12:17 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik had zitten twijfelen tussen Black Sabbath en Soulfly. Ik had die laatste dus moeten doen om jou te ontmoeten dus.
Zo lag ik er ook even bij tijdens Velvet Revolver. Werd nog even wakker geschud door Nixxx, maar die was ik zo weer kwijt in al m'n wazigheid op dat moment. Maar even een bekertje water van 2 euroquote:Op zondag 19 juni 2005 12:09 schreef Silmarwen het volgende:
Men mijn hele gezicht en mijn armen zijn super rood, ik heb de hele dag gezeten, het was veelste heet om tussen al die mensen te staan! Motorhead was trouwens ook tof (maar ik vind hawkwind leuker)
Trouwens als je zo rondliep zag je echt overal mensen zo lam als ik weet niet wat in het gras liggen
Inderdaad, Slayer was weer als vanouds, supergoedquote:Op zondag 19 juni 2005 12:07 schreef heiden6 het volgende:
Zo, tering. Wat een dag/nacht, ben blij dat ik weer thuis ben. Zeer genoten van vooral Slayer en Audioslave. Nu eens lekker slapen. Iets te veel joints, en iets te lang wajkker.
Dan had ik je daar kunnen zien,toen was het niet zo gek druk....quote:Op zondag 19 juni 2005 12:28 schreef Doc het volgende:
naar het MTV podium gegaan waar Helmet optrad. Helmet is een band waarvan ik telkens weer vergeet hoe verschrikkelijk goed ik ze vind
Ik had dus het omgekeerde gedaan ... - dan hadden we elkaar onderweg kunnen ontmoetenquote:Op zondag 19 juni 2005 12:18 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik heb het eerste gedeelte van BS gezien en ben naar de MTV stage gegaan toen Soulfly begon
Ah toch nog iemand die er net zo over denkt.quote:Op zondag 19 juni 2005 12:31 schreef Sam_Raimi het volgende:
Rammstein vond ik ronduit slecht. Ik heb ze 5 keer gezien waarvan 2 keer op een festival en eigenlijk viellen ze altijd tegen op een festival.
Ze speelden ongeinspireerd, de show was ok, het geluid bagger.
Was jij dan ook bij Helmet ? - want daar was het inderdaad behoorlijk rustig qua publiek - ik stond daar behoorlijk vooraan in de (mini-)pit.quote:Op zondag 19 juni 2005 12:31 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dan had ik je daar kunnen zien,toen was het niet zo gek druk....
yup,kwam daar een zeer grote groep Bosschenaren tegen en ben dus even blijven hangenquote:Op zondag 19 juni 2005 12:34 schreef Doc het volgende:
[..]
Was jij dan ook bij Helmet ? - want daar was het inderdaad behoorlijk rustig qua publiek - ik stond daar behoorlijk vooraan in de (mini-)pit.
Waar stond jij dan bij Helmet?quote:Op zondag 19 juni 2005 12:37 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
yup,kwam daar een zeer grote groep Bosschenaren tegen en ben dus even blijven hangen
Ik vond hem meer op Saddam Hoessein lijken.quote:Op zondag 19 juni 2005 12:37 schreef Doc het volgende:
Het viel me trouwens op dat als Tom Araya een rode muts op zou zetten het net kabouter Plop is
Liep langs heel het podium zeg maar maar ik stond meer richting de markt opquote:Op zondag 19 juni 2005 12:42 schreef Doc het volgende:
Dat was aan de rechterkant?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |