Bron?quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:39 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
vergeet die playlist van Rammstein maar, vorige week speelde ze heul andere nummers dan die daar staan! Ik hoop wel dat zew hier wel Moscow spelen!
quote:Bullet for My Valentine komt niet; de NL gothic-band Autumn wel!
16-6-2005
Wegens verplichtingen in de opnamestudio kan Bullet For My Valentine helaas niet naar Nijmegen komen aanstaande zaterdag. Het Nederlandse Autumn zal de band waardig vervangen op het MTV Stage.
Met 'Summer's End' heeft Autumn zich definitief op de gothic-rock kaart gezet. Had de band met het eerste album 'When Lust Evokes The Curse' al het nodige succes, met het veelgeprezen tweede album heeft Autumn dit razendsnel weten uit te bouwen. Inmiddels is de CD uit in België, Oostenrijk en Duitsland en zullen er binnenkort nog een aantal landen volgen. Autumn tourde eerder dit jaar met Within Tempation in België, Duitsland en Nederland. De prachtige clip voor single 'Gallery of Reality' gooide hoge ogen op The Box en MTV. Inmiddels is er ook een clip voor de track 'Premeditated Dying', welke geschoten is in Keulen tijdens de Duitse tour met WT.
Op southside in Duitsland speelde ze dit weekend Moscow niet iig (ik was daar bij dat is de bron). en Stripped was niet als laatst, dus een standaard playlist hebben ze niet. Daar was als encore Sonne, Ich Will en rammsteinquote:
Een of twee nummers zijn verandert sinds het begin van de tour. Reken er maar op dat de setlist nauwelijks af zal wijken van die in de OP.quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:17 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
[..]
Op southside in Duitsland speelde ze dit weekend Moscow niet iig (ik was daar bij dat is de bron). en Stripped was niet als laatst, dus een standaard playlist hebben ze niet
jaja het zal wel... er zijn minstens 5 verschillen sinds jouw bron bij gekomen, reken daar maar opquote:Op donderdag 16 juni 2005 18:19 schreef Djaser het volgende:
[..]
Een of twee nummers zijn verandert sinds het begin van de tour. Reken er maar op dat de setlist nauwelijks af zal wijken van die in de OP.
Zet Bullet For My Valentine maar uit je hoofd; Autumn komt hiervoor in de plaatsquote:Op donderdag 16 juni 2005 17:06 schreef Klop_Klop het volgende:
Kan dus mooi gratis heen zaterdag. Op de terug reis kan ik met iemand meerijden. Ik heb er heel veel zin in, jammer dat het zo warm wordt maar genoeg bier moet dan maar voor de oplossing zorgen.
Mijn programma: Skip the Rush, Papa Roach, Bullet for my Valentine, Slayer, Velvet Revolver, Chimaira ( dat word heel kort), Audioslave, Flogging Molly en Rammstein. Het wordt wel gezellig met 40.000 mensen bij Rammstein.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:08 schreef R2cksson het volgende:
SPOONMAN!
WOO FUCKING HOOOOOOOOOOOOOOO!
Hoezo? Is het nou zo'n verassing dat de ex-leden van RATM hun grootste hit spelenquote:Op donderdag 16 juni 2005 20:51 schreef Toffe_Ellende het volgende:
weg verrassingseffectdank hoor jongens...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |