Misschien is het niets maar je weet maar nooit met Slashquote:Velvet Revolver Cancels Remaining European Tour Dates
Published: 2005-06-09
Velvet Revolver has axed its final five European tour dates due to family obligations and pre-production work on the group’s second album. A spokesperson is denying reports that the band has broken up and that front man Scott Weiland “is back on drugs.” The group was to finish up its tour July 10th but decided on closing it down July 2nd with a performance in the London edition of Live 8.
The band’s only album, Contraband, debuted at number one last year on the Billboard album chart, spawning the singles “Slither,” “Fall to Pieces,” and “Dirty Little Thing.” The group will contribute a new song, “Come on Come In,” to the “Fantastic Four” soundtrack, due out July 5th.
Velvet Revolver is still scheduled to replace Iron Maiden as one of Ozzfest’s main attractions when the festival hits Albuquerque, New Mexico, on August 23rd.
haha, als je ff moet pissen en je zet je bekertje weg, is ie er als je terugkomt niet meer, da's best klotequote:Op donderdag 16 juni 2005 11:11 schreef Angel_of_Dth het volgende:
We mogen uit maïs bekers drinken op FoR. Doorzuipen dus.
Het is al oud nieuws zoals je ook al de datum kan zien. Als ze niet zouden komen dan hadden we dat al lang moeten weten.quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:34 schreef wdn het volgende:
Hmmm.
Ik hoorde net dat Velvet Revolver wel eens een probleem kan worden.
Van het web
[..]
Misschien is het niets maar je weet maar nooit met Slash
Heb toch al zo n kleine 20 festivals meegemaakt (o.a. ook Ozzfest 2002) maar zo warm is het nog nooit geweest als ik het me goed herinner.quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:50 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Het is verdomme elke keer raak als ik naar een festival ga. In 2000 op Parkpop en Dynamo was het rond de 30 graden. In 2001 op Lowlands ook. In 2002 op Ozzfest ook. En nu gewoon alweer.
Het kan te gek ook. 25 Graden is genoeg.
Nu je het zegt.. ben toen ook bijna niet in die tent geweest.quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:11 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ozzfest was goed heet hoor. Na enkele uren liep ik dan ook al met koppijn door de brandende zon. Bij After Forever zijn in de tent temperaturen van 50 graden en hoger gemeten. Al met al een warm dagje.
Ik heb ook wel eens festivals bezocht zonder dat het heet werd hoor, maar het valt me op dat van de 4 keer Goffertpark nu, 3 keer tegen de 30 graden is.
Iedereen kent die tips.... wel verassend dat zovelen ze vergeten op te volgen.quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:19 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ja, ik ken de tips. Veel drinken gaat lukken, maar er was iets met alcohol waardoor het minder geschikt was, volgens mij. Ach, gezeur, bier is lekker als het heet is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |