quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als je eerst eens begint met te vertellen waarom in Godsnaam?
Gefeliciteerd met je verjaardag !!!!!!quote:
Ben over 5.5 uur jarig, maar deze topictitel blijft tot overmorgen wel staan als ik het postgedrag van de laatste tijd zo bekijk...quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als je eerst eens begint met te vertellen waarom in Godsnaam?
dacht ik al, morgenquote:Op woensdag 15 juni 2005 18:34 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ben over 5.5 uur jarig, maar deze topictitel blijft tot overmorgen wel staan als ik het postgedrag van de laatste tijd zo bekijk...
Misschien helpt het als je je gezicht eens wat vaker liet zien pikquote:Op woensdag 15 juni 2005 18:34 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ben over 5.5 uur jarig, maar deze topictitel blijft tot overmorgen wel staan als ik het postgedrag van de laatste tijd zo bekijk...
Vrijdag, mag ik je weer uitpakken ?quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:34 schreef QueenR het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je verjaardag !!!!!!![]()
![]()
en nog veeeele jaren! (
althans neem aan dat dat het is) hele dikke kus! en wanneer is het feest
Thanks Gijs!quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Misschien helpt het als je je gezicht eens wat vaker liet zien pik
Hebben we ook weer wat om om te lachen..
Maar zal je alvast van harte feliciteren Gijs..
heb je me al ooit uitgepakt dan??? heb ik ff gemist.quote:
Weer een tiggy post....quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:37 schreef QueenR het volgende:
[..]
heb je me al ooit uitgepakt dan??? heb ik ff gemist.
quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Weer een tiggy post....
Tiggy.. ben jij dat.. undercover?
DOPE!!! Feliquote:Op woensdag 15 juni 2005 18:36 schreef QueenR het volgende:
Dope is trouwens vandaag wel echt jarig... gefeliciteerd!dat je een grote jongen mag worden
Dat boos wordenquote:Op woensdag 15 juni 2005 18:42 schreef QueenR het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
whatever you say B.
ja wel erg nep he..quote:
quote:
Wat een lastquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:55 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Jahad er nog een cursus van 4 uur achterop
![]()
![]()
dat zeg ikquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:00 schreef QueenR het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
GEFELICITEERD CHOAS!!!!!!!!!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
29 alweer, een hele fijne dag vandaag en feest morgen! Dikke kus!![]()
Hai dropie....... Ja ik jou ook. Je krijgt een kus van Daan en mijquote:
You know me...... Rozequote:Op donderdag 16 juni 2005 08:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hai dropie....... Ja ik jou ook. Je krijgt een kus van Daan en mijVeel plezier met San vrijdag.... oh,.. en NIET TEVEEL ROZE
![]()
Ik zou jou doen !quote:Op donderdag 16 juni 2005 08:35 schreef O-Ren het volgende:
[..]
You know me...... Roze![]()
Ik mocht het toch doen![]()
![]()
Zat te denken aan of Beenham of biefstuk...quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2005 08:47 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Zat te denken aan of Beenham of biefstuk...
En voor Brown een broodje kaas
quote:Op donderdag 16 juni 2005 09:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.liquidgenerati(...)n_smoothcriminal.asp
Cijfer?quote:
Hahahahahhaquote:Op donderdag 16 juni 2005 09:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar Surfer vond het grappigquote:
quote:Op donderdag 16 juni 2005 09:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tis toch een kut spelquote:Op donderdag 16 juni 2005 09:51 schreef Chocobo het volgende:
Dochtertje overlijdt terwijl ouders gamen
Dat is dus niet waarquote:Op donderdag 16 juni 2005 10:33 schreef Quinny het volgende:
Dit zei cho gisteren over mij
dat kan niet, want dan moet je een rijbewijs hebben voor rijden met een aanhanger![]()
dat dommequote:Op donderdag 16 juni 2005 10:33 schreef Quinny het volgende:
Wat denk je wat Cho zegt.... dat kan niet, want dan moet je een rijbewijs hebben voor rijden met een aanhanger![]()
Wat?quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:33 schreef Quinny het volgende:
Gijs........Quinny vroeg me van de week hoe je nou weet wanneer je tank vol zit met tanken
Oke kan een domme vraag zijn, maarja heb nog nooit in mijn leven een auto getankt
(nee sjo niet hier op antwoorden met ik zal jou eens even tanken )
Nou had ik het gisteren met Cho over volgend jaar op vakantie gaan met 2 kinderen en met de auto (Cho blijft een mietje op gebied van vliegen). Dus ik zei van misschien moeten we dan maar een aanhang wagen nemen voor al die zooi die we mee moeten nemen. Wat denk je wat Cho zegt.... dat kan niet, want dan moet je een rijbewijs hebben voor rijden met een aanhanger![]()
Ik ben dus weer domquote:
Hahahahahaquote:Op donderdag 16 juni 2005 10:33 schreef Quinny het volgende:
Gijs........Quinny vroeg me van de week hoe je nou weet wanneer je tank vol zit met tanken
Oke kan een domme vraag zijn, maarja heb nog nooit in mijn leven een auto getankt
(nee sjo niet hier op antwoorden met ik zal jou eens even tanken )
Nou had ik het gisteren met Cho over volgend jaar op vakantie gaan met 2 kinderen en met de auto (Cho blijft een mietje op gebied van vliegen). Dus ik zei van misschien moeten we dan maar een aanhang wagen nemen voor al die zooi die we mee moeten nemen. Wat denk je wat Cho zegt.... dat kan niet, want dan moet je een rijbewijs hebben voor rijden met een aanhanger![]()
Rijbewijs B is voldoende bij:quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:51 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik ben dus weer dom![]()
Ik ga maar even me bed in
quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:49 schreef Quinny het volgende:
[..]
Wat?
Je hebt toch pas een bewijs nodig als de aanhanger aan een bepaalde lengte zit.
Nee schat.... je hebt gelijk... een grote aanhangwagen heeft rijbewijs E nodig ! Voor een boedelbak idee is dat niet nodig !quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:51 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik ben dus weer dom![]()
Ik ga maar even me bed in
Mooi,.... dan mag jij met de bus !quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Onder de 3500 kg mag je gewoon met een aanhanger rijden
Of,...quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Onder de 3500 kg mag je gewoon met een aanhanger rijden
Hahahahahahahhaquote:Op donderdag 16 juni 2005 10:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Of,...
Oh,... dan heb jij nog 200 kilo speling, etc etc.
Ik ben er de hele avond
Ohw God.quote:
Oh, je wist het dus wel. Maar je bent gewoon te bang om met een aanhanger te rijdenquote:Op donderdag 16 juni 2005 10:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee schat.... je hebt gelijk... een grote aanhangwagen heeft rijbewijs E nodig ! Voor een boedelbak idee is dat niet nodig !
foto's?quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:02 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ben trouwens zo blij met onze meubels
Die staan op Cho zijn telefoonquote:
jammer...quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:05 schreef Quinny het volgende:
[..]
Die staan op Cho zijn telefoon
En op internet zijn ze niet te vinden, helaas.
Marco Borsatoquote:
Het zijn meubelen in een koloniale semi rascistische stijl. Gebruikt Ivoor wit met veel nostalgie. Een doorleeft tafelblad, rieten witte stoelen uit de jaren 30 (stijl), een oude opa 1.5 zitter (wat voor Noot) etc. etc.... kom lekker langs als het af is !quote:
klinkt wel coolquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het zijn meubelen in een koloniale semi rascistische stijl. Gebruikt Ivoor wit met veel nostalgie. Een doorleeft tafelblad, rieten witte stoelen uit de jaren 30 (stijl) etc. etc.... kom lekker langs als het af is !
En een kast waarvan je de deuren alleen maar kan sluiten dmv houtjes erover te schuivenquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het zijn meubelen in een koloniale semi rascistische stijl. Gebruikt Ivoor wit met veel nostalgie. Een doorleeft tafelblad, rieten witte stoelen uit de jaren 30 (stijl), een oude opa 1.5 zitter (wat voor Noot) etc. etc.... kom lekker langs als het af is !
En vergeet ons ijzere bed niet in antiek zilverquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:14 schreef Chocobo het volgende:
Onze kast sluit bv niet goed.... handgemaakt hout op hout,... je moet ouderwetse draaihoutjes voor de deur draaien anders gaat die open![]()
WHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 16 juni 2005 10:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Of,...
Oh,... dan heb jij nog 200 kilo speling, etc etc.
Ik ben er de hele avond
Marco is leukquote:
mijn moeder heeft ook zo'n handgemaakte kast... wat een zwaar klote-ding is dat zegquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:14 schreef Chocobo het volgende:
Onze kast sluit bv niet goed.... handgemaakt hout op hout,... je moet ouderwetse draaihoutjes voor de deur draaien anders gaat die open![]()
FIXEDquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:16 schreef Quinny het volgende:
[..]
Marco is leukHij moet alleen niet praten en dansen en zingen tijdens een concert
quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:28 schreef Chocobo het volgende:
http://www.big-boys.com/articles/heyguys.html
http://www.big-boys.com/articles/kitesurfcrash.html
http://www.big-boys.com/articles/backpackjets1.html Japanners
ach god.... heb je onze jankerd weerquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:41 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Tenminste leuker als de filmpjes die brown post
quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:44 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ach god.... heb je onze jankerd weer
Ach ventjequote:Op donderdag 16 juni 2005 11:54 schreef Quinny het volgende:
wat moet je doen als je zelf rommel hebt gemaakt...
[afbeelding]
Zelf opruimen
[afbeelding]
quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:54 schreef Quinny het volgende:
[afbeelding]
Zelf opruimen
[afbeelding]
dat Donald Duck T-shirtquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:54 schreef Quinny het volgende:
[afbeelding]
Zelf opruimen
[afbeelding]
Ja dat "oh!" is echt duidelijk te zien op die fotoquote:
die is niet eens te zienquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:57 schreef Quinny het volgende:
Brown tis wel erg dom van je om alle foto's van jullie aan ons te geven. Kan zo'n misbruik van je maken nu. (denk maar aan een foto van je eigen pik maken)
Oke wie kopt hem inquote:Op donderdag 16 juni 2005 12:00 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
die is niet eens te zien
koooooommmmmm maarrrrrrrrrrrrr
dan had je die telelens er ook op moeten zetten anders zie je dat niet neequote:Op donderdag 16 juni 2005 12:00 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
die is niet eens te zien
koooooommmmmm maarrrrrrrrrrrrr
magneet dusquote:
Ik wilde een plaatje posten van een boomstam van een Seqouia...quote:
ja dat was onwijs leuk geweest jaquote:Op donderdag 16 juni 2005 12:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik wilde een plaatje posten van een boomstam van een Seqouia...
Ik heb het uiteindelijk ook niet gedaan, dus er is niets aan de hand en ik heb nog steeds een tof en stoer imago.quote:
Slechtste grap van vandaagquote:Op donderdag 16 juni 2005 12:03 schreef Magneet het volgende:
[..]
dan had je die telelens er ook op moeten zetten anders zie je dat niet nee
Nee, die was wel leuk.quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Slechtste grap van vandaagNog slechter dan mijn Noot gewicht grappen !
Dikke pech.... die woordspelingquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:00 schreef Bastard het volgende:
Trouwens, noot weet dat we het niet vervelend bedoelen neem ik aan.. ( en anders heeft ie dikke pech ).
Ik vouw je gewoon dubbel de volgende keer dat ik je zie.quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:00 schreef Bastard het volgende:
Trouwens, noot weet dat we het niet vervelend bedoelen neem ik aan.. ( en anders heeft ie dikke pech ).
Moet je eerst die stoel van je kont af halen als je op staat.quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vouw je gewoon dubbel de volgende keer dat ik je zie.
Ik wilde hetzelfde posten dan jouquote:
Ik kwam een keer tot aan het refrein van een liedjequote:
quote:
1 regel liedje zekerquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik kwam een keer tot aan het refrein van een liedje
"No Limit" van 2 Unlimitedquote:
De tering... die mongool op dat kopieer apparaatquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:17 schreef Chocobo het volgende:
http://abum.com/?show_media=8157
http://abum.com/?show_media=8117 Die dude in die metro
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE dit is coooooolquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:31 schreef Chocobo het volgende:
WTF zijn dit ?? http://www.putfile.com/media.php?n=HydroFoam
COOL! waar zou je die kunnen kopenquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:31 schreef Chocobo het volgende:
WTF zijn dit ?? http://www.putfile.com/media.php?n=HydroFoam
Kunnen ze niet zon pijltje er bij krassen?quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:55 schreef mr_Brown het volgende:
Collega van me heeft net zijn kenteken in zijn ruiten laten graferenalleen hebben die turken 2 letters omgedraaid
![]()
WHOEHAHAHAHAAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:55 schreef mr_Brown het volgende:
Collega van me heeft net zijn kenteken in zijn ruiten laten graferenalleen hebben die turken 2 letters omgedraaid
![]()
alsin onderstebovenquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:55 schreef mr_Brown het volgende:
![]()
Gijs serieus..... 6 ruitenquote:
Gijs.... wat een briljant verhaalquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:21 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Gijs serieus..... 6 ruiten![]()
hij heeft: $$-ZH-$$ er staat: $$-HZ-$$
Neeeeeeeeeee, dat verzin je nietquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:21 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ZH bestaat nog niet eensquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:21 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Hij gaat morgen met de auto naar Griekenland, hij dacht em uit voorzorg nog even te graferenquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeee, dat verzin je niet
Dat gaat de garage geld kosten, 6 nieuwe ruiten en opnieuw graveren
Vlgs mij checked APK niet op kwaliteit van de ramen... check ff ergens op internet wat checks zijn op APK. (zelf geen tijd voor) paar weken terug is de mijne er doorheen gekomen, moest andere uitlaat onder alleen.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:09 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb een barst in mijn voorruitOngeveer 15 cm,..... komt die dan door de APK ? Of moet ik payen
sorry.... het is $$-HL-ZX en ze hebben er $$-HX-ZL van gemaaktquote:
Dik 400 Mb,... die woordspelingquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Leuk is dat. Dik 400 MB aan Kameo persmateriaal downloaden van de perspagina van M$ en dan blijkt de zip corrupted te zijn
Tyfus Microsoft
Tyfus Xbox
Tyfus Kameo
Ik heb er 1 van 15 cm, en 1 van 30 cmquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:09 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb een barst in mijn voorruitOngeveer 15 cm,..... komt die dan door de APK ? Of moet ik payen
zolang die niet direct in het zicht van de bestuurder zit boeit het nietquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:09 schreef Chocobo het volgende:
Ik klik niet meer jou dingen open.. vast weer iemand die zn penis afsnijd of word overreden door een monstertruck.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:34 schreef mr_Brown het volgende:
http://www.putfile.com/media.php?n=fatkidnailed![]()
dat gillen van die gozer
Hij is wel ok.quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik klik niet meer jou dingen open.. vast weer iemand die zn penis afsnijd of word overreden door een monstertruck.
zo voel ik me bij die posts van brown nu ook, open ze al zowiezo niet als de kinderen thuis zijn, en anders moet ik ook nog ff flink nadenken!quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik klik niet meer jou dingen open.. vast weer iemand die zn penis afsnijd of word overreden door een monstertruck.
quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHHAquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:29 schreef -Struikrover- het volgende:
[afbeelding]Kaartjes zijn binnen
Cool pretpark..... maar ik zie maar 1 attractiequote:Op donderdag 16 juni 2005 17:29 schreef -Struikrover- het volgende:
[afbeelding]Kaartjes zijn binnen
Nee dankje... de tekeningen zien er niet uitquote:Op donderdag 16 juni 2005 17:19 schreef QueenR het volgende:
Er staat nog bijna niets, ben er pas net aan begonnen. Maar wilde jullie toch alvast ff een linkje geven naar wat mijn eigen site gaat worden. Dus mocht je nog iemand weten die graag een portret wil hebbenlaat maar weten!
http://www.rianneart.com/
(hoop er heel snel wat meer op te hebben staan, nu nog maar een tekeningetje en contact info)
Hoeveel ouderwetser kan je gaan dan portretten? dat abstracte vind ik ook helemaal niets. Hoop er iig snel wat meer op te hebben staan dan die ene tekening hihi. Die andere site van me gaat per vandaag offline vandaar.quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:41 schreef Chocobo het volgende:
Whahahahaha.... nee hoor Rianne,... heb respect voor wat je doet. Je tekent en je probeert er geld mee te verdienen... respectStrakke nette site ook. Ik vind je tekeningen cool... ben geen expert uiteraard maar het is cool.
Zelf hou ik meer van ouderwetse schilderijen en tekeningen !
Een barst mag in je ruit mits die niet aan de zijkant zitquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:09 schreef Chocobo het volgende:
Ja ik maak er gein over maar heb er echt respect voor. Knap zoietsquote:Op donderdag 16 juni 2005 17:58 schreef QueenR het volgende:
[..]
en verder bedankt voor je complimentje cho![]()
Thanks Gijsquote:Op donderdag 16 juni 2005 18:03 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Een barst mag in je ruit mits die niet aan de zijkant zit
De ruit moet rondom 10 cm scheurvrij zijn![]()
quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ik maak er gein over maar heb er echt respect voor. Knap zoiets![]()
tja,... ouderwetser met gezichten zou niet echt gaan. Ik hou bv meer van dit:
[afbeelding]
Of dit dopings schilderij
[afbeelding]
Cho:quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:39 schreef QueenR het volgende:
[..]
![]()
Ikzelf ook, houd van de oude meesters. Michaelangelo en Davinci zijn mijn favouriten (en de andere twee teenage turtles ook; raphael en donatello) gewoon genieen en echte meesters!!! zoooo'n respect
![]()
Ziet er mooi uitquote:Op donderdag 16 juni 2005 17:19 schreef QueenR het volgende:
Er staat nog bijna niets, ben er pas net aan begonnen. Maar wilde jullie toch alvast ff een linkje geven naar wat mijn eigen site gaat worden. Dus mocht je nog iemand weten die graag een portret wil hebbenlaat maar weten!
http://www.rianneart.com/
(hoop er heel snel wat meer op te hebben staan, nu nog maar een tekeningetje en contact info)
quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:42 schreef Quinny het volgende:
[..]
Cho:
Wereld schilders !! Wil Michaelangelo's werk nog eens in Italie gaan bekijken
Gamma-manquote:Op donderdag 16 juni 2005 18:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit
Ben zelf meer van de explosieve schilderijen, Dali ofzo.
dali is ook geweldig, zoveel fantasie en vakkennis die man.quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit
Ben zelf meer van de explosieve schilderijen, Dali ofzo.
Dat is ook het mooie van kunst, je vind het cool, de ander vind het niks aan.. vind de Mona Lisa bv gewoontjes, niet bijzonder. Potrettenquote:Op donderdag 16 juni 2005 18:56 schreef QueenR het volgende:
[..]
dali is ook geweldig, zoveel fantasie en vakkennis die man.in parijs ook veel van hem te vinden (hij woonde op monmartre) echt super! maar dat surrealisme van hem en dan het realisme is toch wel het enige wat me echt in de kunst boeit. Het kubisme, pointilisme etc etc trekt me niet zo. Vind van Gogh bijvoorbeeld ook geen drol aan. en Monet ook al niet. (haalt zich met zulke uitlatingen woede van menig kunstliefhebber op de hals, maar goed... smaken verschillen deal with it)
escher is goed, knap werk etc. maar mooi? nee dat niet. Duidelijk een wiskundige met goed inzichtquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat is ook het mooie van kunst, je vind het cool, de ander vind het niks aan.. vind de Mona Lisa bv gewoontjes, niet bijzonder. Potretten![]()
Dali, inderdaad zijn surrealisme is geweldig, en die uiting van ruimte geven.. alsof je schilderij kilometers diep is. Knap hoor..
Monet is mooi, misschien te zacht, Van Gogh vind ik wel zn spullen mooi, de zonnebloemen natuurlijk, en de dorpjes die hij maakte, erg gaaf gedaan.
Wat te denken van Escher? Ook een hele bijzondere stijl (zachtjes uitgedrukt).
Alsof jij handig bent gijs! Dat gelooft toch niemand!quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:08 schreef Bastard het volgende:
[..]![]()
Ja beetje van Gamma, beetje van mezelf.
quote:
Oh ja, jij kent me nog van de tijd dat we hele dagen zaten te knikkeren he?quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:00 schreef Hakkert het volgende:
[..]
Alsof jij handig bent gijs! Dat gelooft toch niemand!
tja... tis niet andersquote:
Bonkenquote:Op donderdag 16 juni 2005 20:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ja, jij kent me nog van de tijd dat we hele dagen zaten te knikkeren he?
quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nog steeds kwaad dat ik steeds van je wonquote:Op donderdag 16 juni 2005 20:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Werd ik geroepen?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 05:04 schreef -Struikrover- het volgende:
Voor mensen met een grote piemel !!!
Die dag van jouquote:Op vrijdag 17 juni 2005 07:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tentamen maken en werkenIk ben gewoon de hele dag weg
Van 8:30 tot 22:30.
En gewoon niet klagen hequote:
Thnxquote:Succes met je tentamens gijs
hahahahaahaquote:
de volgende game verslaafdequote:
quote:
heerlijk, ik mag lekker met de autoquote:Op vrijdag 17 juni 2005 08:31 schreef Fiona het volgende:
Goeiemorgen allemaal
Lekker een dagje vrij omdat de treinen niet rijden vandaag
Ik laat die dikke net dat filmpje zienquote:
die dikke zeker meteen jaloers dat Daan het beter kan dan hijquote:Op vrijdag 17 juni 2005 08:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik laat die dikke net dat filmpje zien
Nou en?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 08:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik laat die dikke net dat filmpje zien
Ik kijk die shit niet !quote:Op vrijdag 17 juni 2005 08:09 schreef QueenR het volgende:
Iemand anders het gezien?
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 08:31 schreef Fiona het volgende:
Goeiemorgen allemaal
Gijs,....... geef kids een paar jaar en ze schoppen al onze konten... dat gaat zo snel !!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 08:38 schreef Magneet het volgende:
[..]
die dikke zeker meteen jaloers dat Daan het beter kan dan hij
Lekker zegquote:Op vrijdag 17 juni 2005 08:31 schreef Fiona het volgende:
Goeiemorgen allemaal
Nog niks ontvangen...... doe maar niet naar de BT extra... gewoon het oude adres Gijsquote:
Surfer zou GTA ook MOOOOEEEILIJK cool vinden !!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 08:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gaan we samen door Los Santos, Ballas afknallen?
Heb je koffie in huis?quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 08:41 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
.... wat ben je al vroeg wakker
Wat dacht je van Operationsquote:Op vrijdag 17 juni 2005 08:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nog niks ontvangen...... doe maar niet naar de BT extra... gewoon het oude adres Gijs
Hai dropiequote:Op vrijdag 17 juni 2005 08:45 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Heb je koffie in huis?![]()
Anders breng ik het zelf mee![]()
Ga even gamen met je zoon![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 08:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hai dropie![]()
Hoe is het... ik mis je. Veel plezier vandaag he
En NIET TEVEEL ROZE !!
![]()
Niet nodig hoorquote:
Ik zeg het niet.........quote:Op vrijdag 17 juni 2005 08:51 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Niet nodig hoor
ik kan zelf de tondeuse er wel overheen halen![]()
Komt helemaal goed![]()
![]()
Ja toch maar wel ........ ik zal een tondeuze over jou halen !quote:
Lekker geslapen ?quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 08:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja toch maar wel ........ ik zal een tondeuze over jou halen !
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 08:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja toch maar wel ........ ik zal een tondeuze over jou halen !
Coolquote:
Nero is 1 grote atractie voor Daan. Dikke buik met allemaal plaatjesquote:Op vrijdag 17 juni 2005 08:58 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Cool.. lijkt me geweldig om te zien.. Nero met een kind op zijn arm
ja heerlijk weer... lekker genieten van het zonnetje.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 08:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Lekker geslapen ?Wordt lekker weer dit weekend !
Hahahahaha... ja joh... Daan kan leren lezen met al die plaatjes en lettersquote:Op vrijdag 17 juni 2005 09:00 schreef Quinny het volgende:
[..]
Nero is 1 grote atractie voor Daan. Dikke buik met allemaal plaatjes
Klaag klaag... ISOCOR nummer zit er bijquote:Op vrijdag 17 juni 2005 08:51 schreef Chocobo het volgende:
* Chocobo mompeld iets over een stinktrace van B.
Misschien heeft die geen zin in jequote:Op vrijdag 17 juni 2005 09:01 schreef Chocobo het volgende:
Al 10 minuten in de wacht bij die stropdas
Net gesproken.... gesprek ging over babies en games,... oh en even over de trace..quote:
Moet een van de leukste telefoongesprekken ooit zijn geweest hier op het werk..quote:Op vrijdag 17 juni 2005 09:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Net gesproken.... gesprek ging over babies en games,... oh en even over de trace..
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 09:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Net gesproken.... gesprek ging over babies en games,... oh en even over de trace..
quote:Giiiiiiiijjjjjjjjjjsssssssss
Oh geen echte mannenpraat dusquote:Op vrijdag 17 juni 2005 09:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 09:26 schreef silver-surfer het volgende:
He lekker... net een heel gesprek gehad hier over de Transformers![]()
Devastator...... was mijn favoriet..... de grote die uit alle contructicons bestond.... hoorde bij de slechte.. En uiteraard Soundwavequote:Op vrijdag 17 juni 2005 09:26 schreef silver-surfer het volgende:
He lekker... net een heel gesprek gehad hier over de Transformers![]()
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 09:00 schreef Quinny het volgende:
[..]
Nero is 1 grote atractie voor Daan. Dikke buik met allemaal plaatjes
Soundwavequote:Op vrijdag 17 juni 2005 09:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Devastator...... was mijn favoriet..... de grote die uit alle contructicons bestond.... hoorde bij de slechte.. En uiteraard SoundwaveBriljant !
[afbeelding]
Eerder klaar met tentamen, ik mag nog een uurtje thuis zijnquote:Op vrijdag 17 juni 2005 07:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tentamen maken en werkenIk ben gewoon de hele dag weg
Van 8:30 tot 22:30.
quote:
Robots in disguisequote:Op vrijdag 17 juni 2005 09:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Devastator...... was mijn favoriet..... de grote die uit alle contructicons bestond.... hoorde bij de slechte.. En uiteraard SoundwaveBriljant !
[afbeelding]
Respect voor dat Nintendo oog weer van jequote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Daan
Heb je er trouwens een afterburner in gestopt Cho? Het scherm geeft licht
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Robots in disguiseHeb alle afleveringen hier staan
Ja noot, gooi dan gelijk ff een copie-tje bij mij in de busquote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]![]()
I... is dat zo.... die wil je zeker wel op dvd zetten als je een keer langskomt om met Daan te rollen !
Ik heb trouwens een bod gedaan op een gesealde FFVII Jap en FFVII USAquote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]![]()
I... is dat zo.... die wil je zeker wel op dvd zetten als je een keer langskomt om met Daan te rollen !
En van jou wil ik nieuwe OST'squote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:51 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ja noot, gooi dan gelijk ff een copie-tje bij mij in de busGaan we ff trommelen
Dat moet lukkenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]![]()
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat moet lukkenWordt wel na de zomervakantie pas want mijn transformers dvd's zijn op dit moment bij iemand anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |