abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28365279
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 19:13 schreef UIO_AMS het volgende:
Of een goed moment om de plaatselijke tapasbar te bezoeken.
Op Utrecht CS?

En afwachten gaat ook stierlijk vervelen.
pi_28365294
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 19:09 schreef DutchTrain het volgende:

Komt misschien omdat je daar dit soort associaties bij maakt
Nou, dat valt niet helemaal meer onder 'aandoenlijk'.
  Moderator donderdag 30 juni 2005 @ 19:28:11 #203
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_28365386
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 19:23 schreef k_man het volgende:
Op Utrecht CS?

Er is niks in de buurt van CS te vinden?
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_28365466
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 19:28 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Er is niks in de buurt van CS te vinden?
Utrecht CS en omgeving is nét iets minder sfeervol dan het Maupoleum was...
pi_28365609
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 19:23 schreef k_man het volgende:
Ik vind het altijd wel grappig hoe mensen hysterisch naar een trein kunnen toerennen, terwijl de vertrektijd pas een minuut of vijf later is.
Of van die mensen die zich toch nog even bij het gezelschap op het overvolle balkon proberen te wurmen en dan niet door hebben dat een patatje pindasaus niet door iedereen gewaardeerd wordt.

Gister nog meegemaakt dat ik voor die automatische schuifdeuren van coupé naar balkon in de trein stond te wachten totdat we op het station waren aangekomen. Het balkon stond vol en om nou de hele tijd die deur open en dicht te doen lijkt mij niet praktisch. Maar toch wilden er twee mensen mij per sé passeren om vervolgens dus in de deuropening elke 15 seconden door de deur geplet te worden.

Ik wacht altijd liever een half uur dan dat ik tussen dat soort volk ga staan. Eerste klas reizen helpt ook nog wel eens.
pi_28365662
Mag je nu nog een kaartje kopen bij de conducteur of krijg e dan een verbaal?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_28365728
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 19:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Mag je nu nog een kaartje kopen bij de conducteur of krijg e dan een verbaal?
nieuwe reisregels gaan per oktober in. dan betaal je dus direct een boete en moet je die later maar eens terug zien te krijgen. Maar de consumentenorganisaties zijn tegen deze regel.

zie ook: http://www.ns.nl/servlet/Satellite?cid=1120006063577&pagename=www.ns.nl%2FArtikel%2FNieuwsArtikel&c=Artikel
pi_28366035
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 19:35 schreef DutchTrain het volgende:
Of van die mensen die zich toch nog even bij het gezelschap op het overvolle balkon proberen te wurmen
Vandaag dus ook. Alles is vol, maar dan dus ook echt álles. En dan toch nog een miep die voor de deuren gaat staat jengelen: "Kunnen jullie een beetje opschuiven, anders kan ik niet mee." Ja mevrouw, kijk eens om u heen. Zo staan er nog 'enkele' mensen te wachten. Maar als u nou aangeeft waarheen we nog kunnen opschuiven mag u met alle plezier mee...
pi_28366125
Hoe hoog is die boete en mag je dan wel verder reizen?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_28366203
35 euro

ja
pi_28366279
nee, die 35 euro komt bovenop het kaartje dat je dan er nog bij moet kopen, als ik het goed begrijp.
pi_28366292
Vandaag een pakje van Amazon met onder meer:

- The World's Most Dangerous Places
- Brazil's Modern Architecture

pi_28366314
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 19:55 schreef DutchTrain het volgende:
nee, die 35 euro komt bovenop het kaartje dat je dan er nog bij moet kopen, als ik het goed begrijp.
Ja, dat was z'n vraag toch ook? De hoogte van de boete. Die komt inderdaad bovenop de prijs van het kaartje.
pi_28366369
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 19:56 schreef k_man het volgende:
Brazil's Modern Architecture
altijd leuk, ja:

pi_28366403
Oscar Niemeyer.

Ik wil naar Brasilia.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 30-06-2005 20:00:24 ]
pi_28366443
er is weinig te zien in Brasilia, al zit er wel een leuke Argentijnse dame
pi_28366455
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 19:57 schreef k_man het volgende:
Ja, dat was z'n vraag toch ook? De hoogte van de boete. Die komt inderdaad bovenop de prijs van het kaartje.
Uit "Hoe hoog is die boete en mag je dan wel verder reizen?" maakte ik op, dat hij bedoelde dat je verder mag reizen als je de boete betaald hebt. Dat is dus niet zo, je moet dan ook nog een treinkaartje kopen.

Interpretatieverschil (leuk woord voor galgje)
pi_28366546
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 20:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Foto's ?

Brazilië en Argenitinië staan bij mij ook op de oneindige lijst met bestemmingen waar ik nog naar toe wil. Voorlopige plan is najaar 2006 naar Zuid Amerika.
pi_28366574
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 20:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
*bek valt open*

Weinig te zien? Weinig te zien?!

Architectuurbarbaar!

Als er één stad in Brazilië is die ik gezien wil hebben, is het wel Brasilia.
pi_28366620
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 19:56 schreef k_man het volgende:
Vandaag een pakje van Amazon met onder meer:

- The World's Most Dangerous Places
Waaronder Noord Korea (één ster) en Jemen (drie sterren).
pi_28366644
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 20:05 schreef k_man het volgende:
Als er één stad in Brazilië is die ik gezien wil hebben, is het wel Brasilia.
En Curitiba natuurlijk
  FOK!fotograaf donderdag 30 juni 2005 @ 20:11:32 #222
73911 ultra_ivo
pi_28366812
Afgelopen vrijdag was het ook leuk in de trein. Moest plotseling overstappen in Utrecht CS (trein werd omgeleid) Dus tegen de stroom n worstelen naar de fietscoupé, fietsdoos grijpen en me met doos door het balkon worstelen. Op het perron wilden steeds mensen de doos omver lopen. Leek wel alsof iedereen rechtop aan het slapen was.
pi_28368023
Rio zal ook wel hoog op die lijst staan, vooral op de snelwegen die rond de stad liggen

DT, van de dame of van de gebouwen?
pi_28368176
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 20:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
DT, van de dame of van de gebouwen?
beide zijn welkom
  vrijdag 1 juli 2005 @ 08:20:18 #225
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_28378172
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 19:58 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

altijd leuk, ja:

[afbeelding]
Niteroi!

Over die twaalf blikjes bier: www.hetweer.tv

Heb me gisteren toch een suffe film gezien... Ik moet halverwege in slaap gevallen zijn, want ik kan me er echt helemaal niets van herinneren!
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')