abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27977393
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 20:23 schreef J_CDA het volgende:
Zal je spelling wel geweest zijn zo te zien
Dat is geen reden voor afwijzing weet ik uit ervaring
Iemand in mijn naaste omgeving van me had mavo niet eens af en werd al toegelaten
Formeel dien je havo te hebben tenzij je uitzonderlijk talent hebt.
Dat is eens wat anders...
pi_27979356
Balen man! Heb zelf ook toelating gedaan. Toetsen Pop in Rotterdam, was ook niet goed genoeg, ik had zogenaamd te weinig bandervaring, moet je es kijken in wat voor band ik speel, klinkt naar mijn mening (en die van het publiek) toch goed...
Je moet niet luisteren naar wat ik zeg, maar naar wat ik bedoel
  donderdag 16 juni 2005 @ 12:28:11 #53
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27979736
is er eigenlijk een tweederangs conservatorium voor de afvalligen, maar gemotiveerden? beetje niveauverschil van uni en hbo.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_27981168
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 12:28 schreef zoalshetis het volgende:
is er eigenlijk een tweederangs conservatorium voor de afvalligen, maar gemotiveerden? beetje niveauverschil van uni en hbo.
De Rockacademie?
Die heeft tenslotte al pareltjes als Krezip en Intwine op haar naam staan

Klassiek slagwerk kun je volgens mij alleen op het Conservatorium doen.
Maar je kunt volgend jaar toch opnieuw proberen? Misschien trekt het extra jaartje ervaring je net over de streep dan...
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  donderdag 16 juni 2005 @ 14:13:52 #55
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_27983449
Als er iets is wat je creativiteit verneukt is het wel het conservatorium waar je als lopende band muzikant moet naspelen wat andere mensen zonder conservatorium opleiding hebben gecomponeerd.
Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
pi_27983961
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 14:13 schreef Fonkmeistah het volgende:
Als er iets is wat je creativiteit verneukt is het wel het conservatorium waar je als lopende band muzikant moet naspelen wat andere mensen zonder conservatorium opleiding hebben gecomponeerd.
Op zich heb je gelijk. De basis voor je techniek en instrumentbeheersing is al gelegd voordat je überhaupt in de buurt komt van het conservatorium. Wel denk ik dat goed is voor de verdieping en dat je er leert meer rendement uit je talent te halen zeg maar. Via de geëikte wegen, dat dan weer wel, maar een beetje creatieve geest weet dat echt wel in zn voordeel om te buigen.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_27984968
Ik ken er 1 die van het conservatorium is afgetrapt omdat hij te veel in bandjes speelde

Die is zelfs zonder nog goed terecht gekomen.
pi_27985350
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 14:13 schreef Fonkmeistah het volgende:
Als je in de klassieke muziek verder wil is het conservatorium toch een noodzakelijk kwaad ben ik bang.
pi_27986730
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 12:28 schreef zoalshetis het volgende:
Ja, dat is Tilburg
Maar Alkmaar is echt een omhooggevallen muziekschool

TS, balen.
Volgend jaar gewoon weer proberen!
Als je het echt wilt moet je niet opgeven!
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 15:04 schreef cora4034 het volgende:

[..]

Als je in de klassieke muziek verder wil is het conservatorium toch een noodzakelijk kwaad ben ik bang.
Officieel wel, maar soms heb je waanzinnig goede muzikanten zonder conservatorium diploma die toch verder komen in de klassieke muziek. Bijvoorbeeld de vorige paukenist van het Concertgebouworkest. Dat was gewoon eerst een waanzinnig goede amateur.
Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG! Zoom-Boing! Z'nourrwringmm
  donderdag 16 juni 2005 @ 15:46:14 #60
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27986898
gewoon inschrijven op meerdere conservatoria, als het echt allemaal zo belangrijk is.
  donderdag 16 juni 2005 @ 15:59:50 #61
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_27987391
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 15:04 schreef cora4034 het volgende:
dat papiertje is inderdaad het verschil tussen een goed betaalde baan of mee mogen spelen voor een gevulde koek en een bak koffie.
Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
pi_27987581
Welk conservatorium in nl heeft nou een goeie reputatie?
Alkmaar blijkbaar niet. Of verschilt dit ook weer per instrument?
pi_27987687
Al die muziekleraren bij mij op school hebben conservatorium gedaan.. Hielp dat?
  donderdag 16 juni 2005 @ 16:09:50 #64
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27987779
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 16:04 schreef cora4034 het volgende:
ik geloof dat arnhem en amsterdam als goed te boek staan. maar er kunnen er best meer zijn.
pi_27987823
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 16:07 schreef leejow het volgende:
Al die muziekleraren bij mij op school hebben conservatorium gedaan.. Hielp dat?
Die hebben zeer waarschijnlijk schoolmuziek gedaan. En dat doe je meestal om leraar te worden op een middelbare school. Dus dan heeft het zeker geholpen
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 16:04 schreef cora4034 het volgende:
Amsterdam, Den Haag, Rotterdam en Utrecht zijn de vier beste, volgens mij.
Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG! Zoom-Boing! Z'nourrwringmm
  † In Memoriam † donderdag 16 juni 2005 @ 16:11:11 #66
47213 ArmaniMania
pi_27987828
Hoezo balen, probeer het bij een andere cons.
pi_27987851
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 16:07 schreef leejow het volgende:
Ik geloof dat de lerarenvariant op een conservatorium een beetje "net niet" is.
pi_27987906
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 16:11 schreef cora4034 het volgende:

[..]

behalve als je dan weer les geeft op het conservatorium.

[ Bericht 1% gewijzigd door cora4034 op 16-06-2005 16:28:21 ]
  donderdag 16 juni 2005 @ 16:13:44 #69
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27987919
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 16:11 schreef cora4034 het volgende:

[..]

zou misschien meer, zoals harvard en andere zeer gerespecteerde universiteiten, als "net wel" te boek moeten staan. en "hoppa", ineens dienen zich betere hoogleraren aan.

[ Bericht 3% gewijzigd door zoalshetis op 16-06-2005 16:39:19 ]
pi_27988861
Mijn "schoonfamilie" hebben zo ongeveer allemaal standaard conservatorium gedaan en spelen in een of ander orkest.

Heel fijn als je weer eens een nog niet ontmoet schoonfamilielid tegenkomt en je moet de onvermijdelijke vraag beantwoorden...

Welk instrument speel jij?
Geen, ik heb twee jaar electronsich orgel gespeeld toen ik acht was en was volstrekt talentloos en de enigste cd met vioolmuziek bij mijn ouders thuis is een cd van Andre Rieu
  donderdag 16 juni 2005 @ 16:40:09 #71
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27988918
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 16:38 schreef cora4034 het volgende:
Mijn "schoonfamilie" hebben zo ongeveer allemaal standaard conservatorium gedaan en spelen in een of ander orkest.

Heel fijn als je weer eens een nog niet ontmoet schoonfamilielid tegenkomt en je moet de onvermijdelijke vraag beantwoorden...

Welk instrument speel jij?
Geen, ik heb twee jaar electronsich orgel gespeeld toen ik acht was en was volstrekt talentloos en de enigste cd met vioolmuziek bij mijn ouders thuis is een cd van Andre Rieu
waarom spreek je in sub? dat is bijna net zo irri als in kapitalen.
pi_27988996
Maar voor de TS is het wellicht een idee, als ie dat nog niet gedaan heeft, zich te laten helpen in de voorbereiding voor zijn volgend toelatingsexamen door een gepensioneerde ex docent van het conservatorium.
pi_27989015
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 16:40 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

waarom spreek je in sub? dat is bijna net zo irri als in kapitalen.
Omdat het niks met het topic te maken heeft.
  donderdag 16 juni 2005 @ 16:44:11 #74
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27989080
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 16:42 schreef cora4034 het volgende:

[..]

Omdat het niks met het topic te maken heeft.
ik vond het vrij on topic anders. maar sorry, het was gewoon irritant om te lezen... bottem line.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')