Je mag geen userfotos plaatsenquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:03 schreef Rocco_jr het volgende:
Altijd leuk lachen om je eigen grap of je eigen foto!
[afbeelding]
quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:02 schreef Woutey het volgende:
Ik weet een leuke (matige) grap voor als je op een rommelmarkt bent.
Het gaat zo.
Je loopt naar een kleedje waar zo'n kansloos figuur spullen voor een halve euro zit te verkopen.
Je gooi 50 eurocent naar dat mannetje en koopt een beeld voor dat geld.
Dan leg je het beeld op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!
hehehe. Gozer helemaal flippen natuurlijk (mijn beeld wat doe je?)
jij zo van ja heb hem toch gekocht he! hehehehe
Ik zat er al op te wachten... maar hij blijft leukquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:02 schreef Woutey het volgende:
Het gaat zo.
Je loopt naar een kleedje waar zo'n kansloos figuur spullen voor een halve euro zit te verkopen.
Tuurlijk lach ik om mijn eigen foto... Want ik ben de grap...quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:03 schreef Rocco_jr het volgende:
[afbeelding]
ik behoor ook tot die groepquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:34 schreef R-uden het volgende:
U kent ze vast wel, mensen die een (slechte)grap vertellen en dan gaan ze er als eerste en het hardste er om lachen.Ik heb een paar van die mensen in mijn klas zitten... Ik kan u zeggen dat ik deze mensen, als ze denken dat ze grappig zijn, echt haat!
Ik hoop graag uw ervaringen te horen met dit soort mensen!
quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:38 schreef Ondergrond het volgende:
Ik ken er nog zo'een van hahahahah die gaat zo ahhaahhahah en dan hahahahahah whoahahaha.
heftige avatar, linkje naar het origineel pleasequote:Op woensdag 15 juni 2005 15:38 schreef thumper het volgende:
Nee man, als ik een grap vertel vind ik hem leuk, en dus lach ik erom
Bottomline: Ik lach ALTIJD om mijn eigen grappen
Er komt een man bij de dokter, zegt de dokter "ja, dat ruim je wel lekker zelf op he"quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:40 schreef Wokkel1982 het volgende:
Er zit eens een man op de bus te wachten, zegt de buschauffeur "heey kerel, kom eens van m'n dak"
Ow, je bedoelt dat hij klaarkomtquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:16 schreef madjacksss het volgende:
[..]
Er komt een man bij de dokter, zegt de dokter "ja, dat ruim je wel lekker zelf op he"
Zou hij single zijn?quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:03 schreef Rocco_jr het volgende:
[afbeelding]
Ik ken ook nog een paar leuke variaties hieropquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:02 schreef Woutey het volgende:
Het gaat zo.
Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat je een chauffeur hebt?quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:26 schreef Cpt_Cumshot het volgende:
Ik heb mensen die voor mij lachen.
Dus achter je lachen ze nooit ? HAAAHhaHASGquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:26 schreef Cpt_Cumshot het volgende:
Ik heb mensen die voor mij lachen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |