die liepen ook bij StarTrek Enterprise en die had veel meer supporters en geldbronnen aangeboden gekregen en werd ook gecanceld....quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:34 schreef __Saviour__ het volgende:
Maar er lopen van die fan-acties om de serie weer overeind te krijgen. Iets soortgelijks gebeurde met de (overigens matige) serie FireFly, die kreeg ook een soort vervolg (een film ofzo).
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:34 schreef __Saviour__ het volgende:
Maar er lopen van die fan-acties om de serie weer overeind te krijgen. Iets soortgelijks gebeurde met de (overigens matige) serie FireFly, die kreeg ook een soort vervolg (een film ofzo).
Je bent ook wel een erg oude kou uit de sloot aan het halenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:24 schreef wolfrolf het volgende:
Vandaag deze serie voor ¤ 20 bij de Media Markt in Rotterdam Centrum op de kop getikt
Ik ben razend benieuwd hiernaar! Manny Coto =namelijk
Misschien kan het zinnetje "Nieuw op Net 5" weggehaald worden?Dat is al tijdje niet meer zo denk ik zo
hmm, 20 euro, toch maar eens aan denken om dit aan te schaffenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:24 schreef wolfrolf het volgende:
Vandaag deze serie voor ¤ 20 bij de Media Markt in Rotterdam Centrum op de kop getikt
Ik ben razend benieuwd hiernaar! Manny Coto =namelijk
Misschien kan het zinnetje "Nieuw op Net 5" weggehaald worden?Dat is al tijdje niet meer zo denk ik zo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |