Heb niet zoveel verstand van planten hoorquote:Op woensdag 15 juni 2005 10:23 schreef harlingen het volgende:
ja, en hoe ziet die plant eruit?
Nou je het zegtquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:55 schreef Bot13 het volgende:
Ik heb dus al sinds een paar jaar dat m'n kat helemaal gek wordt van een kiwiplant,
stengel, blad, maakt allemaal niet uit. Hij knaagt erop, eet eraan, rolt erin, valt 'm aan, speelt ermee
Best grappig om te zien dat een kat helemaal gek kan worden van een kiwiplant, ik heb al gegoogled, en ik zag nog een paar andere mensen waarvan hun kat raar ging doen van een kiwiplant.
Iemand anders dit ook al opgevallen? En is hier misschien een verklaring voor?
Of moet deze in TRU
![]()
bronquote:De grootste vijand van onze kiwiplanten is echter de huiskat. De bladeren, takken en vooral de wortels bevatten een stof die de katten aantrekt en ze dol maakt zodat ze soms de plant willen vernietigen. Vaak schuren ze zich tegen de stam en takken van jonge kiwiplanten waardoor deze afkraken. Daarom is het aan te bevelen rond de jonge kiwiplanten een bescherming aan te brengen van kippengaas of iets dergelijks zodat de katten de planten niet kunnen beschadigen.
Jonge kiwiplanten bescherm je best tegen katten.
quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:20 schreef Tinkerbell het volgende:
Staat niks over schadelijkheid voor de kat. Normaal kijken mijn katten niet om naar dat ding (tis ook een loei van een ding), maar wel dus als ik er takken afknip
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |