abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27942660
Ik heb dus al sinds een paar jaar dat m'n kat helemaal gek wordt van een kiwiplant,
stengel, blad, maakt allemaal niet uit. Hij knaagt erop, eet eraan, rolt erin, valt 'm aan, speelt ermee

Best grappig om te zien dat een kat helemaal gek kan worden van een kiwiplant, ik heb al gegoogled, en ik zag nog een paar andere mensen waarvan hun kat raar ging doen van een kiwiplant.

Iemand anders dit ook al opgevallen? En is hier misschien een verklaring voor?
Of moet deze in TRU

pi_27942887
wij hebben 3 katten maar geen kiwiplanten, ga d'r denk ik toch es een kopen.
Waar kan je die halen, gewoon bij 'n tuincentrum?
a dirty mind is a joy forever
Forum admin Jump: webicon weggehaald wegens veiligheidswaarschuwing.
pi_27943386
ja, en hoe ziet die plant eruit?
  woensdag 15 juni 2005 @ 10:30:01 #4
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_27943582
die van ons geeft er niks om(we hebben er 1 buiten tegen de muur) die vind alles waar een kater tegenaan gepistheeft super interesant
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
pi_27943972
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 10:23 schreef harlingen het volgende:
ja, en hoe ziet die plant eruit?
Heb niet zoveel verstand van planten hoor
Een soort van klimop lijkt het op, met bladeren zo groot als je hand, en rood-bruine buigende zijstengels
pi_27944889
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 09:55 schreef Bot13 het volgende:
Ik heb dus al sinds een paar jaar dat m'n kat helemaal gek wordt van een kiwiplant,
stengel, blad, maakt allemaal niet uit. Hij knaagt erop, eet eraan, rolt erin, valt 'm aan, speelt ermee

Best grappig om te zien dat een kat helemaal gek kan worden van een kiwiplant, ik heb al gegoogled, en ik zag nog een paar andere mensen waarvan hun kat raar ging doen van een kiwiplant.

Iemand anders dit ook al opgevallen? En is hier misschien een verklaring voor?
Of moet deze in TRU

Nou je het zegt

Mijn kiwi-plant (nou ja struik, hij is megagroot) was wat uit de klauwen gelopen en laatst heb ik hem bij geknipt. Ik heb vier katten en ze werden helemaal gek. Rollen tussen die bladeren, er aan bijten. Alle vier, helemaal wild
pi_27955156
Waarom is er dan niks over te vinden, vraag ik me af
Tevens een bumpje
pi_27955251
Is er wel

quote:
De grootste vijand van onze kiwiplanten is echter de huiskat. De bladeren, takken en vooral de wortels bevatten een stof die de katten aantrekt en ze dol maakt zodat ze soms de plant willen vernietigen. Vaak schuren ze zich tegen de stam en takken van jonge kiwiplanten waardoor deze afkraken. Daarom is het aan te bevelen rond de jonge kiwiplanten een bescherming aan te brengen van kippengaas of iets dergelijks zodat de katten de planten niet kunnen beschadigen.

Jonge kiwiplanten bescherm je best tegen katten.
bron
pi_27955436
Vijand voor de plant staat er, maar hopelijk is het niet schadelijk voor de kat!
Maar dat zal wel niet, het gedrag wat Tink beschrijft doet me denken aan een overdosis kattenkruid
pi_27955517
Staat niks over schadelijkheid voor de kat. Normaal kijken mijn katten niet om naar dat ding (tis ook een loei van een ding), maar wel dus als ik er takken afknip
pi_27957916
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 16:20 schreef Tinkerbell het volgende:
Staat niks over schadelijkheid voor de kat. Normaal kijken mijn katten niet om naar dat ding (tis ook een loei van een ding), maar wel dus als ik er takken afknip
Idd
Vind m'n moeder niet fijn als ik dat doe, maar het is ook zo leuk om dat beest ermee te zien spelen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')