abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45429540
quote:
Op zondag 14 januari 2007 14:59 schreef XxxPimxxX het volgende:

[..]

Oeh, nieuw album in de zomer -> Lowlands 07 ?
Hebben er in 2005 nog gestaan, leuk om een x gezien te hebben, maar na Fat of the Land is het niet veel meer.
pi_45431333
Prodigy speelt eind juni op een festival in Servie, dus mogelijk ook op Rock Werchter.

Filmpje met kort stukje van nieuwe track Heatwave: http://www.youtube.com/watch?v=CSNDGt7zru0
pi_48270650
Ik heb Return of the Mac gedownload. Ik hóóp oprecht dat dit de foute is, maar de tracklisting klopt. Wat een verschrikkelijke bagger cd. Het is een kruising tussen hiphop en soul, het is totaal geen Prodigy, zoals we dat kennen. Nooit rauwe beats, het blijft vooral rustig. Er is zelden tot nooit sprake van opwinding, een behoorlijk niemendalletje .
pi_48272601
quote:
Op donderdag 12 april 2007 21:39 schreef Stofje het volgende:
Ik heb Return of the Mac gedownload. Ik hóóp oprecht dat dit de foute is, maar de tracklisting klopt. Wat een verschrikkelijke bagger cd. Het is een kruising tussen hiphop en soul, het is totaal geen Prodigy, zoals we dat kennen. Nooit rauwe beats, het blijft vooral rustig. Er is zelden tot nooit sprake van opwinding, een behoorlijk niemendalletje .
Return of the Mac is wel een album van Prodigy maar dan wel van Prodigy de Amerikaanse rapper en niet van Prodigy de Britse Firestarters
pi_48272791
quote:
Op donderdag 12 april 2007 22:22 schreef mouzzer het volgende:

[..]

Return of the Mac is wel een album van Prodigy maar dan wel van Prodigy de Amerikaanse rapper en niet van Prodigy de Britse Firestarters
!!! Serieus? . Ik dacht dat The Prodigy een nieuw album uitbracht... Dit is dus gewoon niet... .
pi_48272965
quote:
Op donderdag 12 april 2007 22:26 schreef Stofje het volgende:

[..]

!!! Serieus? . Ik dacht dat The Prodigy een nieuw album uitbracht... Dit is dus gewoon niet... .
OMG, hi-la-risch dit .

Mag dat eik wel? Een rapper met dezelfde naam?
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_48273490
Wel vreemd, de CD staat op alle releaselijsten, alsof het echt een grote release betreft. Vreemd dan toch dat het dezelfde naam heeft .
pi_48276858
Nieuw album van The Prodigy komt er ook aan maar release zal na de zomer zijn en dan zal je er hier ook wel wat meer van horen. Die rapper werd vaak Prodigy of Mobb Deep genoemd en is redelijk groot in de VS vandaar dat z'n cd op de releaselijsten staat. Maar kom op The Prodigy zal z'n album echt nooit Return of the Mac gaan noemen dat moest toch al een hint zijn
pi_48278180
Hopelijk klinken de nieuwe nummers niet zoals First Warning van de Smokin' Aces soundtrack. Wat een kutnummer was dat. Alsof Liam een paar uur met Magix Music Maker had zitten stoeien.
pi_58730338
Gister heeft Prodigy in Sheffield een warm up gig gedaan voor 1000 man als voorbereiding voor de komende festival tour (vanavond nog een show). Ze hebben twee nieuwe nummers gespeeld + wat nieuwe beats. Nieuwe nummers zijn Worlds on Fire en Warriors Dance en schijnen terug te gaan naar de Experience sound. Mensen die er geweest zijn waren behoorlijk onder de indruk van de nieuwe nummers en de 'nieuwe' stijl.

Worlds on Fire
Bekijk deze YouTube-video

Over Warriors Dance:
"Liams gone back to his roots and done a fucking stonker of a track hailing straight from the early 90s, experience style with old skool synths and female vocal with some amazing breakbeats! I couldnt film it, i was too busy going mental and picking my jaw off the floor!"

Foto's van gisteravond inclusief de nieuwe set-up van Liam:
http://www.flickr.com/search/?q=prodigy_clubshow&w=all

Baal nu wel dat ik m'n Rock Am Ring kaartje heb verkocht vanwege een bruiloft maar heb goede hoop dat ze op Lowlands staan. Nieuw album komt waarschijnlijk eind van de zomer uit.
pi_58758510
Warriors Dance:

pi_58771691
De nieuwe plaat gaat zo vet worden!

Prodigy - Unstoppable
  dinsdag 20 mei 2008 @ 00:39:01 #138
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_58772949
Wat een track is die Warrior Dance zeg! Ik kan niet wachten op een nieuw optreden, zijn die tracks al ergens op mp3 te vinden (pm me dan even )

PRODIGY!
pi_58775594
quote:
Op donderdag 12 april 2007 22:43 schreef Stofje het volgende:
Wel vreemd, de CD staat op alle releaselijsten, alsof het echt een grote release betreft. Vreemd dan toch dat het dezelfde naam heeft .
Prodigy is een van de rappers van Mobb Deep. Dat is een aardig grote Hip Hop act die al sinds 1993 bezig is. Hun album 'The Infamous' is een klassieker... Het is dus ook een grote release!
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
Last.fm
pi_58775691
quote:
Op maandag 19 mei 2008 23:48 schreef mouzzer het volgende:
De nieuwe plaat gaat zo vet worden!

Prodigy - Unstoppable

Hmmm... ben tot nu toe nog niet echt overtuigd moet ik zeggen!
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
Last.fm
  FOK!fossiel dinsdag 20 mei 2008 @ 23:26:18 #141
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_58792595
Klinkt lekker oldskool! Nice! Alhoewel het niet echt 'hit potentials' zijn.
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
  woensdag 21 mei 2008 @ 12:08:05 #142
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_58799696
tvp thusi ff nalezen, heb de meeste cd's ook, ben benieuwd wat anderen vinden.
pi_58880720
Oh MEN!!! Ik kan niet wachten tot het nieuwe materiaal uitkomt! Ik ben de vorige keer naar dat feest revolution geweest in de HMH. Daar stond The Prodigy als hoofdact (anderhalf uur). Een van de vetste concerten waar ik ooit geweest ben. Echt een briljante "band". Vind ze trouwens toffer in zo'n zaal dan op een festival. Hun muziek vereist optimale akoestiek en dat is altijd een ramp in zo'n tent.

Vind het nieuwe materiaal erg tof klinken. Erg Experience-achtig inderdaad. Ik vind Warriors Dance in het bijzonder wel echt heel erg vet.
pi_58882274
Vanavond speelt Prodigy op Gatecrasher en zullen ze weer een nieuw nummer spelen genaamd Mescaline, het vierde nieuwe nummer in een week. Album is 3/4de af en de nieuwe nummers die ze vanavond spelen zullen geen single worden.

Een stukje Worlds on Fire in goede kwaliteit met ook een old skool vibe:

En de band heeft ook een kort filmpje online gezet van de 2 optredens afgelopen week waarbij je stukjes Worlds on Fire en Unstoppable in goede kwaliteit kan horen:

zaterdag 24 mei 2008 @ 23:47:33 #145
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_58889364
Ik kan niet wachten

Ik hoop eigenlijk dat Liam op zijn album niet alleen maar lomp beukwerk laat horen maar ook weer eens sfeervolle contructies a la The Narco Suite laat horen.

En ze mogen nu wel weer eens een dikke hit scoren.
pi_58891516
pi_58907936
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 23:47 schreef Hexagon het volgende:
Ik kan niet wachten

Ik hoop eigenlijk dat Liam op zijn album niet alleen maar lomp beukwerk laat horen maar ook weer eens sfeervolle contructies a la The Narco Suite laat horen.

En ze mogen nu wel weer eens een dikke hit scoren.
'More Music For The Jilted Generation'
The Prodigy

Released: 04 Aug 2008
CD: XLCD 267
2 volumes

Volume 1
1 Intro (Remastered)
2 Break & Enter (Remastered)
3 Their Law (Featuring Pop Will Eat Itself) (Remastered)
4 Full Throttle (Remastered)
5 Voodoo People (Remastered)
6 Speedway (Theme From Fastlane) (Remastered)
7 The Heat (The Energy) (Remastered)
8 Poison (Remastered)
9 No Good (Start The Dance) (Remastered)
10 One Love (Edit) (Remastered)
11 3 Kilos (Remastered)
12 Skylined (Remastered)
13 Claustrophobic Sting (Remastered)

Volume 2
1 Voodoo People (Radio 1 Maida Vale Session)
2 Poison (Radio 1 Maida Vale Session)
3 Break & Enter (2005 Live Edit)
4 Their Law (Live At Pukkelpop)
5 No Good (Start The Dance) (Bad For You Mix) (Remastered)
6 Scienide (Remastered)
7 Goa (The Heat The Energy, Part 2) (Remastered)
8 Rat Poison (Remastered)
9 Voodoo People (Dust Brothers Remix) (Remastered)
  zondag 25 mei 2008 @ 22:57:27 #148
11102 knep
Mountainfreak
pi_58908660
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 18:20 schreef Morrigun99 het volgende:
Vind het nieuwe materiaal erg tof klinken. Erg Experience-achtig inderdaad. Ik vind Warriors Dance in het bijzonder wel echt heel erg vet.
pi_58910361
Experience: Expanded (Remastered)
The Prodigy

Released: 04 Aug 2008
CD: XLCD 266
2 volumes

Volume 1
1 Jericho (Remastered)
2 Music Reach 1/2/3/4 (Remastered)
3 Wind It Up (Remastered)
4 Your Love (Remix) (Remastered)
5 Hyperspeed G-Force Part 2(Remastered)
6 Charly Trip Into Drum And Bass Version (Remastered)
7 Out Of Space (Remastered)
8 Everybody In The Place 155 And Rising (Remastered)
9 Weather Experience (Remastered)
10 Fire Sunrise Version (Remastered)
11 Ruff In The Jungle Bizness (Remastered)
12 Death Of The Prodigy Dancers Live (Remastered)

Volume 2
1 Your Love (Remastered)
2 Ruff In The Jungle Bizness (Uplifting Vibes Remix) (Remastered)
3 Charly (Alley Cat Remix) (Remastered)
4 Fire (Edit) (Remastered)
5 We Are The Ruffest (Remastered)
6 Weather Experience (Top Buzz Remix)(Remastered)
7 Wind It Up (Rewound)(Remastered)
8 G-Force (Energy Flow) (Remastered)
9 Crazy Man (Remastered)
10 Out Of Space (Techno Underworld Remix) (Remastered)
11 Everybody In The Place (Fairground Remix) (Remastered)
12 Android (Remastered)
13 Out Of Space (Live From Pukkelpop 2005) (Remastered)
  maandag 26 mei 2008 @ 09:40:40 #150
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_58913284
Tering dit wordt een dure zomer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')