Hebben er in 2005 nog gestaan, leuk om een x gezien te hebben, maar na Fat of the Land is het niet veel meer.quote:Op zondag 14 januari 2007 14:59 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Oeh, nieuw album in de zomer -> Lowlands 07?
Return of the Mac is wel een album van Prodigy maar dan wel van Prodigy de Amerikaanse rapper en niet van Prodigy de Britse Firestartersquote:Op donderdag 12 april 2007 21:39 schreef Stofje het volgende:
Ik heb Return of the Mac gedownload. Ik hóóp oprecht dat dit de foute is, maar de tracklisting klopt. Wat een verschrikkelijke bagger cd. Het is een kruising tussen hiphop en soul, het is totaal geen Prodigy, zoals we dat kennen. Nooit rauwe beats, het blijft vooral rustig. Er is zelden tot nooit sprake van opwinding, een behoorlijk niemendalletje.
quote:Op donderdag 12 april 2007 22:22 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Return of the Mac is wel een album van Prodigy maar dan wel van Prodigy de Amerikaanse rapper en niet van Prodigy de Britse Firestarters![]()
OMG, hi-la-risch ditquote:Op donderdag 12 april 2007 22:26 schreef Stofje het volgende:
[..]!!! Serieus?
. Ik dacht dat The Prodigy een nieuw album uitbracht... Dit is dus gewoon niet...
.
Prodigy is een van de rappers van Mobb Deep. Dat is een aardig grote Hip Hop act die al sinds 1993 bezig is. Hun album 'The Infamous' is een klassieker... Het is dus ook een grote release!quote:Op donderdag 12 april 2007 22:43 schreef Stofje het volgende:
Wel vreemd, de CD staat op alle releaselijsten, alsof het echt een grote release betreft. Vreemd dan toch dat het dezelfde naam heeft.
Hmmm... ben tot nu toe nog niet echt overtuigd moet ik zeggen!quote:Op maandag 19 mei 2008 23:48 schreef mouzzer het volgende:
De nieuwe plaat gaat zo vet worden!
Prodigy - Unstoppable
'More Music For The Jilted Generation'quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:47 schreef Hexagon het volgende:
Ik kan niet wachten
Ik hoop eigenlijk dat Liam op zijn album niet alleen maar lomp beukwerk laat horen maar ook weer eens sfeervolle contructies a la The Narco Suite laat horen.
En ze mogen nu wel weer eens een dikke hit scoren.
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:20 schreef Morrigun99 het volgende:
Vind het nieuwe materiaal erg tof klinken. Erg Experience-achtig inderdaad. Ik vind Warriors Dance in het bijzonder wel echt heel erg vet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |