Volgens Liam zijn alle tracks op het album live te spelen maarja hij zei ook dat ze dit weekend 2 nieuwe tracks zouden spelen er het werden er vier.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:47 schreef Hexagon het volgende:
Ik kan niet wachten
Ik hoop eigenlijk dat Liam op zijn album niet alleen maar lomp beukwerk laat horen maar ook weer eens sfeervolle contructies a la The Narco Suite laat horen.
En ze mogen nu wel weer eens een dikke hit scoren.
Haha, juristen hebben goeie muzieksmaak blijkt welquote:
Ik gok dat we de enige twee zijnquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:19 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Haha, juristen hebben goeie muzieksmaak blijkt wel.
Ik heb op het moment Warriors Dance gewoon op repeat staan hoor. Dit zou best wel eens een hit gaan worden die The Prodigy weer verdient. Als ik even kijk naar het succes van No Good en de parallellen tussen beide nummers.....
Wát een vette plaat zeg.![]()
quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:19 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Haha, juristen hebben goeie muzieksmaak blijkt wel.
Ik heb op het moment Warriors Dance gewoon op repeat staan hoor. Dit zou best wel eens een hit gaan worden die The Prodigy weer verdient. Als ik even kijk naar het succes van No Good en de parallellen tussen beide nummers.....
Wát een vette plaat zeg.![]()
Ja, in december doen ze een club tour in de UK, daarna Big Day Out in AUZ/NZ en na de release komt een complete tour.quote:Op maandag 20 oktober 2008 01:16 schreef AgeEll het volgende:
gaan ze ook weer lekker touren dan?
Warning was toch zeker wel een van de vetste live tracks van de laatste jaren, de originele versie uit 2005 blijft wel mijn favoriet. Misschien komt Warning in een live versie wel op de bonus cd.quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:21 schreef TheSeeker_NL het volgende:
ik kwam deze trouwens tegen, al drie maandjes uit maar daar klinkt hij niet minder door!
19:30 lokale tijd dus vanaf half 9 vanavond de site checkenquote:Op woensdag 26 november 2008 11:27 schreef TheSeeker_NL het volgende:
nog niks
hoelaat is die uitzending op de BBC.. even checken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |