quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:49 schreef milagro het volgende:
[..]
zijn vrouw heeft helemaal niets te willen, dus kan ook geen toestemming geven
Schijnt duidelijk te zijn.quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:14 schreef milagro het volgende:
die dame moet toch wel met een aannemelijk verhaal gekomen zien en ms ook dito 'sporen'
quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Zijn trainer heeft hem verteld dat hij minder egoïstisch moest zijn en aan overspel moest doen. Van Persie heeft dat verkeerd begrepen
Hij moest de bal overspelen, en niet een gemiddelde Schiedamse minderwaardigheid pleisteren²
Geintje!!!!!!!!!!!quote:
Ik denk wel 2, als je de lamlendige balvormige uitsteeksels van het uitschot in kwestie niet meerekentquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:44 schreef Laton het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat er een bal in het spel was.![]()
voetballers kunnen niet lezenquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik denk wel 2, als je de lamlendige balvormige uitsteeksels van het uitschot in kwestie niet meerekent
Ik vraag me af of lassiehond van Persie mijn essay wel heeft gelezen over dit onderwerp
Mijn Essay:"Hoe verwijderen we overspel uit de maatschappij"²
Dat komt dan goed uit, want BansheeBoy kan niet schrijven.quote:
Ik ben zelf een voetballer. Een pingelaar van jewelste, ik ben tegen overspel(en), en ik heb die essay zelf geschrevenquote:
Is is nu ook geen moslim meer eigenlijk?quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben zelf een voetballer. Een pingelaar van jewelste, ik ben tegen overspel(en), en ik heb die essay zelf geschreven²
quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:48 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Dat komt dan goed uit, want BansheeBoy kan niet schrijven.
Kap nou toch eens een keer met dat spreekwoord der achterlijkenquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:21 schreef BansheeBoy het volgende:
1 ding is wel zeker: waar rook is is vuur.
Juist!!! Heel hinderlijk hoe sommige hun oordeel al weer klaar hebben op basis van een paar krantenberichten en denken te weten hoe het zit: "hij is arrogant, dus hij zal wel....", "hij verdient op zo'n jonge leeftijd al zoveel, dus hij zal wel..."quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:16 schreef KingCold het volgende:
[..]
Kap nou toch eens een keer met dat spreekwoord der achterlijken
Ms kan het feit dat een man "iedereen" kan krijgen mogelijk de reden zijn om die ene keer dat het niet kan, de vrouw niet wil, te gaan flippen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:48 schreef JeroenV het volgende:
Ik geloof ook nog niet dat hij het gedaan zou hebben. Genoeg aandachtsgeile meiden die hij kan nemen.
Maar ik ben totaal niet bekend met de procedure van het OM. Betekend het nu veel dat morgen voorgeleid wordt, of gebeurt dat eigenlijk bij iedereen?
Je kan toch een heel gezellig huwelijk hebben en toch in de verleiding komen?quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:59 schreef BVO het volgende:
Hij was volgens getuigen totaal niet dronken of onder invloed, kan me echt niet voorstellen dat hij dan, nota bene in R'dam tussen veel bekenden, z'n vrouw gaat belazeren. Voor zover ik van vrienden e.d. gehoord heb die hun beiden kennen, zat het toch helemaal perfect tussen hun..
Maar goed, kunnen natuurlijk veel oorzaken voor zijn.
Hùùh!quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:19 schreef BVO het volgende:
Op de FP zegt iemand dat dit d'r zou zijn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |