abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 juni 2005 @ 08:19:25 #1
54403 Mr-Z
Makkers staakt uw wild geraas
pi_27940894
Eerste deel was vol, dus hier verder!
Arsenal-speler Robin van Persie komt volgens zijn advocaat, Abraham Moszkowicz, snel vrij. Van Persie die vastzit op verdenking van het verkrachten van een vrouw, komt zeer waarschijnlijk woensdag weer vrij volgens zijn raadsman. Moszkowicz noemt de vrouw die de aangifte heeft gedaan 'niet iemand die in het verleden gedrag heeft getoond dat de Nobelprijs heeft verdiend'.

In het NOS-journaal van dinsdagavond zei Moszkowicz dat hij zijn standpunt baseert op het beroep dat het vermeende slachtoffer uitoefent. Over het beroep van de vrouw wilde hij niets zeggen. De rechter-commissaris in Rotterdam bepaalt woensdag of de voetballer van Arsenal langer in voorarrest moet blijven.
  woensdag 15 juni 2005 @ 08:20:46 #2
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_27940909
anders zet je er ff bij dat het deel II is
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 15 juni 2005 @ 08:21:24 #3
54403 Mr-Z
Makkers staakt uw wild geraas
pi_27940915
Staat er bij maar de tt is te lang
pi_27940953
quote:
Aangifte oud-stripteasedanseres tegen Van Persie

Arsenal-speler verdacht van verkrachting

door John van den Heuvel

ROTTERDAM, woensdag
De zedenpolitie van Rotterdam heeft Arsenal-aanvaller Robin van Persie opgepakt op verdenking van verkrachting.
De oud-Feyenoorder werd maandag aangehouden na de aangifte van een vrouw – een voormalig stripteasedanseres die beweert dat Van Persie haar zaterdagnacht seksueel heeft misbruikt in een hotel in Rotterdam. De international is voorlopig ingesloten.
De vrouw, genaamd Sandra, had de voetballer zaterdagavond voor het eerst ontmoet in een disco in Rotterdam. Van Persie was daar met twee vrienden. Sandra was in gezelschap van een vriendin. Het gezelschap, van in totaal vijf personen, vertrok later op de avond naar de bekende Rotterdamse discotheek Baja Beach Club.
Daar nam de vriendin van Sandra afscheid. Van Persie (sinds een jaar getrouwd) en zijn twee vrienden namen Sandra mee naar een hotelkamer in Rotterdam, waar de international handtastelijk werd. Dit ontaardde volgens de aangifte in een verkrachting waarbij de vrienden niet waren betrokken.

Telegraaf.nl
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  woensdag 15 juni 2005 @ 08:43:57 #5
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_27941138
Middels een forensisch onderzoek is een verkrachting toch vrij makkelijk vast te stellen? (ao kleine bloeduitstortingen bij de vagina van de vrouw) Gisteren zei Van Persie dat hij helemaal geen seksueel contact met de dame in kwestie heeft gehad (tenminste, volgens SBS6).

Als ie het wel heeft gedaan dan mogen ze hem van mij meteen castereren en een paar jaar wegstoppen.
Be careful what you wish, you may regret it.
Be careful what you wish, you might just get it.
pi_27941251
Ik geloof het eigenlijk niet.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_27941321
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 08:43 schreef Abonides het volgende:
Middels een forensisch onderzoek is een verkrachting toch vrij makkelijk vast te stellen? (ao kleine bloeduitstortingen bij de vagina van de vrouw) Gisteren zei Van Persie dat hij helemaal geen seksueel contact met de dame in kwestie heeft gehad (tenminste, volgens SBS6).

Als ie het wel heeft gedaan dan mogen ze hem van mij meteen castereren en een paar jaar wegstoppen.
Als je wat heftige (maar vrijwillige) sex hebt gehad zul je die 'kwesturen" ook aantreffen dus dat wordt lastig.
Er moet dan toch wel wat meer 'schade' aangericht zijn wil het overtuigend overkomen... denk ik dan.

TJa, met je vrienden een stripper (+ vriendin?) uitwonen lijkt een goed plan, maar is het niet altijd dus.
  woensdag 15 juni 2005 @ 09:58:05 #8
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_27942722
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 08:56 schreef milagro het volgende:

[..]

Als je wat heftige (maar vrijwillige) sex hebt gehad zul je die 'kwesturen" ook aantreffen dus dat wordt lastig.
Er moet dan toch wel wat meer 'schade' aangericht zijn wil het overtuigend overkomen... denk ik dan.

TJa, met je vrienden een stripper (+ vriendin?) uitwonen lijkt een goed plan, maar is het niet altijd dus.
Het verschil tussen heftige sex en verkrachting zal toch wel goed te zien zijn? Het lijkt me dat ie zeker sporen achter laat.

Maar ik ben het wel met je eens. Een stripper + vriendin uitwonen lijkt me zeker een goed idee...
Be careful what you wish, you may regret it.
Be careful what you wish, you might just get it.
pi_27942824
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 09:58 schreef Abonides het volgende:

[..]

Het verschil tussen heftige sex en verkrachting zal toch wel goed te zien zijn? Het lijkt me dat ie zeker sporen achter laat.
niet altijd dus
quote:
Maar ik ben het wel met je eens. Een stripper + vriendin uitwonen lijkt me zeker een goed idee...
pi_27943158
quote:
International ontkent seksueel misbruik

Oud-Feyenoorder eerder in opspraak

Arsenal-speler Robin van Persie ontkent volgens zijn advocaat mr. A. Moszkowicz met klem de vrouw, een ex-stripteasedanseres, tot seks te hebben gedwongen.

"Volgens mijn cliënt is er zelfs helemaal geen seksueel contact geweest", aldus Moszkowicz, die verwacht dat de zaak met een sisser zal aflopen.
"Dat baseer ik op de verklaringen van mijn cliënt en het gegeven dat de betrokken dame een bedenkelijke reputatie heeft en zeker niet van onbesproken gedrag is", zegt de advocaat.
De raadsman had gisteravond contact met technisch directeur Rowley van Arsenal en de KNVB.
De Rotterdamse politie en het openbaar ministerie wilden gisteren geen commentaar geven. Bij onderzoek is op het lichaam van de vrouw ook dna-materiaal aangetroffen. Nog niet duidelijk is of deze sporen van Van Persie afkomstig zijn.
De politie heeft in eerste instantie ook de twee vrienden van Van Persie gearresteerd, maar na verhoor weer heengezonden.
Zij hebben, volgens politiebronnen, een uitvoerige verklaring afgelegd. In hoeverre die belastend of ontlastend zijn voor Van Persie, is niet duidelijk.
Toen bleek dat de aangetroffen sporen als 'stille getuigen' overeenkwamen met het verhaal van de aangeefster, besloot de politie in overleg met de officier van justitie maandag tot arrestatie over te gaan. Dit volgens een vast protocol dat geldt voor ernstige zedenzaken.
Crash
Robin van Persie kwam de afgelopen jaren vaker in opspraak. Hij had bij Feyenoord regelmatig ruzie met zijn trainer en medespelers en werd meerdere keren uit het veld gestuurd.
Vorig jaar crashte hij met zijn BMW in Londen. De voetballer verliet de plaats van het ongeval, wat strafbaar is in Engeland.

Van Persie is overigens niet de eerste voetballer die van verkrachting wordt beschuldigd. Hetzelfde overkwam oud-Ajaxvoetballer Patrick Kluivert in 1997. Hij zou met drie vrienden een meisje hebben misbruikt.
Het gerechtshof bepaalde later dat het openbaar ministerie terecht niet tot vervolging was overgegaan.
bron

Stille getuigen? Vrienden van hem die geen echte vrienden blijken te zijn en een onderonsje hebben gesloten met de betrokken dame om hem een oor aan te naaien.

Maar goed, als het DNA materiaal van hem blijkt te zijn heeft ie een serieus probleem.
pi_27943470
Fout is hij toch wel, aangezien hij een vrouw heeft.
Of hij echt schuldig is, betwijfel ik .
slettebak [@] gmail.com
pi_27943530

.
slettebak [@] gmail.com
pi_27943946
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 10:25 schreef JaWi het volgende:
Fout is hij toch wel, aangezien hij een vrouw heeft.
Of hij echt schuldig is, betwijfel ik .
Ik ook, hoor, sluit het alleen niet uit.
Dat een dame een beroep als stripper heeft en met de man meegegaan is, betekent niet dat er dan nooit sprake kan zijn van verkrachting, wat sommige mensen toch echt denken

Een hoer kan je niet verkrachten, want ze verkoopt toch sex?
Die kromme gedachtengang dus.

Dat je het niet verwacht of kan voorstellen van iemand, van zo'n knul als Van Persie, is logisch, je kan je dat 9 vd 10 keer niet voorstellen dat iemand die je "kent" iets naars zou doen.
pi_27944027
pi_27944042
Geloof er geen moer van.
  woensdag 15 juni 2005 @ 11:27:37 #16
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_27945325
Ik begin het steeds meer te geloven eigenlijk. .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  woensdag 15 juni 2005 @ 14:16:34 #17
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_27950924
Ik denk niet dat hij die meid heeft verkracht. 1 ding is wel zeker: waar rook is is vuur. Er is die avond in ieder geval iets gebeurd. Op zijn minst hebben ze elkaar gewoon vrijwillig geentertained. Maar dan nog, dan is van PerVersie wel erg hersendood. Hij heeft een Marokkaanse sensueel als vrouw, waarom dan nog buitenshuis "eten"?

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  woensdag 15 juni 2005 @ 14:21:27 #18
13462 BansheeBoy
pi_27951113
Zijn trainer heeft hem verteld dat hij minder egoïstisch moest zijn en aan overspel moest doen. Van Persie heeft dat verkeerd begrepen

Hij moest de bal overspelen, en niet een gemiddelde schiedamse minderwaardigheid pleisteren

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  woensdag 15 juni 2005 @ 14:23:31 #19
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_27951188
Van Persie komt ook niet altijd even snugger over, zou me niets verbazen...
pi_27951721
Hij heeft een Marokkaanse sensueel als vrouw, waarom dan nog buitenshuis "eten"?

vertel meer. wat zijn de sensuele geheimen aan de riff vrouwen ?
  woensdag 15 juni 2005 @ 14:45:33 #21
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_27951906
Het zou me niets verbazen als hij het gedaan heeft, hij zal hebben gedacht overal mee weg te kunnen lopen, dat iedereen hem wel geloven zou mocht het ooit tot een conflict in de rechtbank of media leiden.

Zijn eigen succes heeft als gevolg dat hij zich beter waant dan de rest van de wereld, dat hij met meer kan weg komen.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_27952067
Ik kan me nu nog niet voorstellen dat hij iemand verkracht heeft, maar het is op zich al treurig dat hij na amper 1 jaar huwelijk al met een of andere dame van zogenaamd "laag allooi" gaat lopen kutten in een hotelkamertje

Een knul van 21 met talent en dus poen en een blijkbaar aangenaam uiterlijk voor dames moet zich beter maar niet binden aan 1 (voor de wet ) , dat blijkt wel weer.

Nu ja geen enkele knul van 21 wmb
pi_27955905
quote:
Robin van Persie morgen voorgeleid

ROTTERDAM Voetballer Robin van Persie wordt morgen voorgeleid aan de rechter- commissaris. Dat heeft het Openbaar Ministerie bekendgemaakt. De speler van Arsenal en het Nederlands Elftal wordt verdacht van verkrachting.

De rechter-commissaris beslist morgen of de voorlopige hechtenis van Van Persie met twee weken wordt verlengd. De voetballer heeft al twee nachten in de cel doorgebracht, nadat in het weekeinde aangifte tegen hem was gedaan.

Van Persie werd maandag aangehouden in Rotterdam. Zijn advocaat, mr. Moszkowicz, zei gisteren nog ervan uit te gaan dat zijn cliënt snel weer vrij zal zijn.
Dan is er dus echt wel iets meer aan de hand...
slettebak [@] gmail.com
  woensdag 15 juni 2005 @ 16:46:54 #24
262 Re
Kiss & Swallow
pi_27956542
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 14:50 schreef milagro het volgende:
Ik kan me nu nog niet voorstellen dat hij iemand verkracht heeft, maar het is op zich al treurig dat hij na amper 1 jaar huwelijk al met een of andere dame van zogenaamd "laag allooi" gaat lopen kutten in een hotelkamertje

Een knul van 21 met talent en dus poen en een blijkbaar aangenaam uiterlijk voor dames moet zich beter maar niet binden aan 1 (voor de wet ) , dat blijkt wel weer.

Nu ja geen enkele knul van 21 wmb
misschien had hij wel toestemming van zijn vrouw ?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_27956644
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 16:46 schreef Re het volgende:

[..]

misschien had hij wel toestemming van zijn vrouw ?
zijn vrouw heeft helemaal niets te willen, dus kan ook geen toestemming geven
pi_27956828
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 16:49 schreef milagro het volgende:

[..]

zijn vrouw heeft helemaal niets te willen, dus kan ook geen toestemming geven
underground forever baby
pi_27957013
Van Persie wordt donderdag voorgeleid
ROTTERDAM - Voetballer Robin van Persie wordt donderdag voorgeleid aan de rechter-commissaris. Dat heeft het Openbaar Ministerie (OM) in Rotterdam woensdag besloten.
Van Persie is maandag aangehouden nadat er dit weekeinde aangifte tegen hem was gedaan van verkrachting. De rechter-commissaris beslist donderdag of voorlopige hechtenis van de 21-jarige Rotterdammer met veertien dagen wordt verlengd.

woensdag 15 juni 2005
bron: http://limburger.nl/Index
Karper diem, vis van de dag
pi_27957237
Vraag me trouwens ook af wat de penalty is voor zo'n verkrachting.. (slechte grap ja.. )
underground forever baby
pi_27957389
die dame moet toch wel met een aannemelijk verhaal gekomen zien en ms ook dito 'sporen'

tja... vriend heeft sex met dame, Persie wil er een trio van maken, zij niet en dan.......?

kan me er anders zo moeilijk iets bij voorstellen, de sex is ms wel met instemming begonnen,waarom ga je anders met vreemde (jaja hij is eenbekende voetballe) knullen naar een of andere hotelkamer maar niet met instemming verder gegaan.
pi_27957462
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 17:14 schreef milagro het volgende:
die dame moet toch wel met een aannemelijk verhaal gekomen zien en ms ook dito 'sporen'
Schijnt duidelijk te zijn.
Het laatste nieuws is dus dat ie voorgeleid wordt.
Karper diem, vis van de dag
pi_27957483
Noemen ze dit nu "buitenspel" ?
underground forever baby
pi_27958090
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 17:18 schreef Laton het volgende:
Overspel noemen ze het
Yeah baby Yeah!
pi_27958118
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 17:40 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Overspel noemen ze het
gast.
underground forever baby
  woensdag 15 juni 2005 @ 17:43:05 #34
13462 BansheeBoy
pi_27958162
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 17:18 schreef Laton het volgende:
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 14:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Zijn trainer heeft hem verteld dat hij minder egoïstisch moest zijn en aan overspel moest doen. Van Persie heeft dat verkeerd begrepen

Hij moest de bal overspelen, en niet een gemiddelde Schiedamse minderwaardigheid pleisteren

²
²
pi_27958188
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 17:41 schreef Laton het volgende:

[..]

gast.
Geintje!!!!!!!!!!!

Ik hoop toch echt voor van Persie dat ie het niet gedaan heeft, maar de schade is al ingezet en zijn naam is niet meer heilig...
Jammer, jammer jammer.... Stel je voor dat dit over 1 jaar had gespeeld..
Yeah baby Yeah!
pi_27958189
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 17:43 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

[..]

²
Ik durf te wedden dat er een bal in het spel was.
underground forever baby
  woensdag 15 juni 2005 @ 17:47:03 #37
13462 BansheeBoy
pi_27958273
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 17:44 schreef Laton het volgende:

[..]

Ik durf te wedden dat er een bal in het spel was.
Ik denk wel 2, als je de lamlendige balvormige uitsteeksels van het uitschot in kwestie niet meerekent

Ik vraag me af of lassiehond van Persie mijn essay wel heeft gelezen over dit onderwerp

Mijn Essay:"Hoe verwijderen we overspel uit de maatschappij"

²
pi_27958292
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 17:47 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik denk wel 2, als je de lamlendige balvormige uitsteeksels van het uitschot in kwestie niet meerekent

Ik vraag me af of lassiehond van Persie mijn essay wel heeft gelezen over dit onderwerp

Mijn Essay:"Hoe verwijderen we overspel uit de maatschappij"

²
voetballers kunnen niet lezen
underground forever baby
  woensdag 15 juni 2005 @ 17:48:53 #39
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_27958333
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 17:47 schreef Laton het volgende:

[..]

Dat komt dan goed uit, want BansheeBoy kan niet schrijven.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  woensdag 15 juni 2005 @ 17:48:53 #40
13462 BansheeBoy
pi_27958334
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 17:47 schreef Laton het volgende:

[..]

Ik ben zelf een voetballer. Een pingelaar van jewelste, ik ben tegen overspel(en), en ik heb die essay zelf geschreven

²
pi_27958522
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 17:48 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik ben zelf een voetballer. Een pingelaar van jewelste, ik ben tegen overspel(en), en ik heb die essay zelf geschreven

²
Is is nu ook geen moslim meer eigenlijk?
Yeah baby Yeah!
pi_27958746
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 17:48 schreef Kugari-Ken het volgende:

[..]

Dat komt dan goed uit, want BansheeBoy kan niet schrijven.
underground forever baby
  woensdag 15 juni 2005 @ 19:16:37 #43
30618 KingCold
I Rule Everything
pi_27960642
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 14:21 schreef BansheeBoy het volgende:
1 ding is wel zeker: waar rook is is vuur.
Kap nou toch eens een keer met dat spreekwoord der achterlijken
pi_27961289
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 19:16 schreef KingCold het volgende:

[..]

Kap nou toch eens een keer met dat spreekwoord der achterlijken
Juist!!! Heel hinderlijk hoe sommige hun oordeel al weer klaar hebben op basis van een paar krantenberichten en denken te weten hoe het zit: "hij is arrogant, dus hij zal wel....", "hij verdient op zo'n jonge leeftijd al zoveel, dus hij zal wel..."

Ik hoop dat al die mensen die het allemaal al precies weten een keer de schijn tegen zich hebben, dan weten ze eens hoe dat voelt.

En nee, ik beweer niet nu al dat hij onschuldig is. Ik kan het niet beoordelen. De meesten niet.
High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride
pi_27961607
Ik geloof ook nog niet dat hij het gedaan zou hebben. Genoeg aandachtsgeile meiden die hij kan nemen.

Maar ik ben totaal niet bekend met de procedure van het OM. Betekend het nu veel dat morgen voorgeleid wordt, of gebeurt dat eigenlijk bij iedereen?
pi_27961835
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 19:48 schreef JeroenV het volgende:
Ik geloof ook nog niet dat hij het gedaan zou hebben. Genoeg aandachtsgeile meiden die hij kan nemen.

Maar ik ben totaal niet bekend met de procedure van het OM. Betekend het nu veel dat morgen voorgeleid wordt, of gebeurt dat eigenlijk bij iedereen?
Ms kan het feit dat een man "iedereen" kan krijgen mogelijk de reden zijn om die ene keer dat het niet kan, de vrouw niet wil, te gaan flippen.

Verkrachtingen hebben niet altijd te maken met "het niet normaal aan sex kunnen komen" natuurlijk, een vent kan dus zoals ik al zei ook opeens heel pissig worden om een afwijzing, of ms een plotselinge onverwachte afwijzing na een in zijn ogen veelbelovend begin...
  woensdag 15 juni 2005 @ 19:59:21 #47
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_27961896
Hij was volgens getuigen totaal niet dronken of onder invloed, kan me echt niet voorstellen dat hij dan, nota bene in R'dam tussen veel bekenden, z'n vrouw gaat belazeren. Voor zover ik van vrienden e.d. gehoord heb die hun beiden kennen, zat het toch helemaal perfect tussen hun. .
Maar goed, kunnen natuurlijk veel oorzaken voor zijn.
pi_27962050
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 19:59 schreef BVO het volgende:
Hij was volgens getuigen totaal niet dronken of onder invloed, kan me echt niet voorstellen dat hij dan, nota bene in R'dam tussen veel bekenden, z'n vrouw gaat belazeren. Voor zover ik van vrienden e.d. gehoord heb die hun beiden kennen, zat het toch helemaal perfect tussen hun. .
Maar goed, kunnen natuurlijk veel oorzaken voor zijn.
Je kan toch een heel gezellig huwelijk hebben en toch in de verleiding komen?
En dan hoef je niet dronken te zijn om aan die verleiding toe te geven.

Hij zal de 1e niet zijn, van wie niemand het gedacht had "want ze hadden een droomhuwelijk", hoeveel vrouwen (en heren) worden er wel niet volkomen verrast door het vreemdgaan van hun partner
Als het namelijk wel voor te stellen was, hadden mannen nauwelijks de kans nog zat je vrouw je iedere seconde op de nek
  woensdag 15 juni 2005 @ 21:19:46 #49
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_27964660
Dat is natuurlijk ook zo. .

Op de FP zegt iemand dat dit d'r zou zijn. .
  woensdag 15 juni 2005 @ 21:47:55 #50
6941 APK
Factual, I think.
pi_27965660
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 21:19 schreef BVO het volgende:

Op de FP zegt iemand dat dit d'r zou zijn. .
Hùùh!
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')