Telegraaf.nlquote:Aangifte oud-stripteasedanseres tegen Van Persie
Arsenal-speler verdacht van verkrachting
door John van den Heuvel
ROTTERDAM, woensdag
De zedenpolitie van Rotterdam heeft Arsenal-aanvaller Robin van Persie opgepakt op verdenking van verkrachting.
De oud-Feyenoorder werd maandag aangehouden na de aangifte van een vrouw – een voormalig stripteasedanseres die beweert dat Van Persie haar zaterdagnacht seksueel heeft misbruikt in een hotel in Rotterdam. De international is voorlopig ingesloten.
De vrouw, genaamd Sandra, had de voetballer zaterdagavond voor het eerst ontmoet in een disco in Rotterdam. Van Persie was daar met twee vrienden. Sandra was in gezelschap van een vriendin. Het gezelschap, van in totaal vijf personen, vertrok later op de avond naar de bekende Rotterdamse discotheek Baja Beach Club.
Daar nam de vriendin van Sandra afscheid. Van Persie (sinds een jaar getrouwd) en zijn twee vrienden namen Sandra mee naar een hotelkamer in Rotterdam, waar de international handtastelijk werd. Dit ontaardde volgens de aangifte in een verkrachting waarbij de vrienden niet waren betrokken.
Als je wat heftige (maar vrijwillige) sex hebt gehad zul je die 'kwesturen" ook aantreffen dus dat wordt lastig.quote:Op woensdag 15 juni 2005 08:43 schreef Abonides het volgende:
Middels een forensisch onderzoek is een verkrachting toch vrij makkelijk vast te stellen? (ao kleine bloeduitstortingen bij de vagina van de vrouw) Gisteren zei Van Persie dat hij helemaal geen seksueel contact met de dame in kwestie heeft gehad (tenminste, volgens SBS6).
Als ie het wel heeft gedaan dan mogen ze hem van mij meteen castereren en een paar jaar wegstoppen.
Het verschil tussen heftige sex en verkrachting zal toch wel goed te zien zijn? Het lijkt me dat ie zeker sporen achter laat.quote:Op woensdag 15 juni 2005 08:56 schreef milagro het volgende:
[..]
Als je wat heftige (maar vrijwillige) sex hebt gehad zul je die 'kwesturen" ook aantreffen dus dat wordt lastig.
Er moet dan toch wel wat meer 'schade' aangericht zijn wil het overtuigend overkomen... denk ik dan.
TJa, met je vrienden een stripper (+ vriendin?) uitwonen lijkt een goed plan, maar is het niet altijd dus.
niet altijd dusquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:58 schreef Abonides het volgende:
[..]
Het verschil tussen heftige sex en verkrachting zal toch wel goed te zien zijn? Het lijkt me dat ie zeker sporen achter laat.
quote:Maar ik ben het wel met je eens. Een stripper + vriendin uitwonen lijkt me zeker een goed idee...![]()
bronquote:International ontkent seksueel misbruik
Oud-Feyenoorder eerder in opspraak
Arsenal-speler Robin van Persie ontkent volgens zijn advocaat mr. A. Moszkowicz met klem de vrouw, een ex-stripteasedanseres, tot seks te hebben gedwongen.
"Volgens mijn cliënt is er zelfs helemaal geen seksueel contact geweest", aldus Moszkowicz, die verwacht dat de zaak met een sisser zal aflopen.
"Dat baseer ik op de verklaringen van mijn cliënt en het gegeven dat de betrokken dame een bedenkelijke reputatie heeft en zeker niet van onbesproken gedrag is", zegt de advocaat.
De raadsman had gisteravond contact met technisch directeur Rowley van Arsenal en de KNVB.
De Rotterdamse politie en het openbaar ministerie wilden gisteren geen commentaar geven. Bij onderzoek is op het lichaam van de vrouw ook dna-materiaal aangetroffen. Nog niet duidelijk is of deze sporen van Van Persie afkomstig zijn.
De politie heeft in eerste instantie ook de twee vrienden van Van Persie gearresteerd, maar na verhoor weer heengezonden.
Zij hebben, volgens politiebronnen, een uitvoerige verklaring afgelegd. In hoeverre die belastend of ontlastend zijn voor Van Persie, is niet duidelijk.
Toen bleek dat de aangetroffen sporen als 'stille getuigen' overeenkwamen met het verhaal van de aangeefster, besloot de politie in overleg met de officier van justitie maandag tot arrestatie over te gaan. Dit volgens een vast protocol dat geldt voor ernstige zedenzaken.
Crash
Robin van Persie kwam de afgelopen jaren vaker in opspraak. Hij had bij Feyenoord regelmatig ruzie met zijn trainer en medespelers en werd meerdere keren uit het veld gestuurd.
Vorig jaar crashte hij met zijn BMW in Londen. De voetballer verliet de plaats van het ongeval, wat strafbaar is in Engeland.
Van Persie is overigens niet de eerste voetballer die van verkrachting wordt beschuldigd. Hetzelfde overkwam oud-Ajaxvoetballer Patrick Kluivert in 1997. Hij zou met drie vrienden een meisje hebben misbruikt.
Het gerechtshof bepaalde later dat het openbaar ministerie terecht niet tot vervolging was overgegaan.
Ik ook, hoor, sluit het alleen niet uit.quote:Op woensdag 15 juni 2005 10:25 schreef JaWi het volgende:
Fout is hij toch wel, aangezien hij een vrouw heeft.
Of hij echt schuldig is, betwijfel ik.
Dan is er dus echt wel iets meer aan de hand...quote:Robin van Persie morgen voorgeleid
ROTTERDAM Voetballer Robin van Persie wordt morgen voorgeleid aan de rechter- commissaris. Dat heeft het Openbaar Ministerie bekendgemaakt. De speler van Arsenal en het Nederlands Elftal wordt verdacht van verkrachting.
De rechter-commissaris beslist morgen of de voorlopige hechtenis van Van Persie met twee weken wordt verlengd. De voetballer heeft al twee nachten in de cel doorgebracht, nadat in het weekeinde aangifte tegen hem was gedaan.
Van Persie werd maandag aangehouden in Rotterdam. Zijn advocaat, mr. Moszkowicz, zei gisteren nog ervan uit te gaan dat zijn cliënt snel weer vrij zal zijn.
misschien had hij wel toestemming van zijn vrouw ?quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:50 schreef milagro het volgende:
Ik kan me nu nog niet voorstellen dat hij iemand verkracht heeft, maar het is op zich al treurig dat hij na amper 1 jaar huwelijk al met een of andere dame van zogenaamd "laag allooi" gaat lopen kutten in een hotelkamertje
Een knul van 21 met talent en dus poen en een blijkbaar aangenaam uiterlijk voor dames moet zich beter maar niet binden aan 1 (voor de wet ) , dat blijkt wel weer.
Nu ja geen enkele knul van 21 wmb
zijn vrouw heeft helemaal niets te willen, dus kan ook geen toestemming gevenquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:46 schreef Re het volgende:
[..]
misschien had hij wel toestemming van zijn vrouw ?
quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:49 schreef milagro het volgende:
[..]
zijn vrouw heeft helemaal niets te willen, dus kan ook geen toestemming geven
Schijnt duidelijk te zijn.quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:14 schreef milagro het volgende:
die dame moet toch wel met een aannemelijk verhaal gekomen zien en ms ook dito 'sporen'
quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Zijn trainer heeft hem verteld dat hij minder egoïstisch moest zijn en aan overspel moest doen. Van Persie heeft dat verkeerd begrepen
Hij moest de bal overspelen, en niet een gemiddelde Schiedamse minderwaardigheid pleisteren²
Geintje!!!!!!!!!!!quote:
Ik denk wel 2, als je de lamlendige balvormige uitsteeksels van het uitschot in kwestie niet meerekentquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:44 schreef Laton het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat er een bal in het spel was.![]()
voetballers kunnen niet lezenquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik denk wel 2, als je de lamlendige balvormige uitsteeksels van het uitschot in kwestie niet meerekent
Ik vraag me af of lassiehond van Persie mijn essay wel heeft gelezen over dit onderwerp
Mijn Essay:"Hoe verwijderen we overspel uit de maatschappij"²
Dat komt dan goed uit, want BansheeBoy kan niet schrijven.quote:
Ik ben zelf een voetballer. Een pingelaar van jewelste, ik ben tegen overspel(en), en ik heb die essay zelf geschrevenquote:
Is is nu ook geen moslim meer eigenlijk?quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben zelf een voetballer. Een pingelaar van jewelste, ik ben tegen overspel(en), en ik heb die essay zelf geschreven²
quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:48 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Dat komt dan goed uit, want BansheeBoy kan niet schrijven.
Kap nou toch eens een keer met dat spreekwoord der achterlijkenquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:21 schreef BansheeBoy het volgende:
1 ding is wel zeker: waar rook is is vuur.
Juist!!! Heel hinderlijk hoe sommige hun oordeel al weer klaar hebben op basis van een paar krantenberichten en denken te weten hoe het zit: "hij is arrogant, dus hij zal wel....", "hij verdient op zo'n jonge leeftijd al zoveel, dus hij zal wel..."quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:16 schreef KingCold het volgende:
[..]
Kap nou toch eens een keer met dat spreekwoord der achterlijken
Ms kan het feit dat een man "iedereen" kan krijgen mogelijk de reden zijn om die ene keer dat het niet kan, de vrouw niet wil, te gaan flippen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:48 schreef JeroenV het volgende:
Ik geloof ook nog niet dat hij het gedaan zou hebben. Genoeg aandachtsgeile meiden die hij kan nemen.
Maar ik ben totaal niet bekend met de procedure van het OM. Betekend het nu veel dat morgen voorgeleid wordt, of gebeurt dat eigenlijk bij iedereen?
Je kan toch een heel gezellig huwelijk hebben en toch in de verleiding komen?quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:59 schreef BVO het volgende:
Hij was volgens getuigen totaal niet dronken of onder invloed, kan me echt niet voorstellen dat hij dan, nota bene in R'dam tussen veel bekenden, z'n vrouw gaat belazeren. Voor zover ik van vrienden e.d. gehoord heb die hun beiden kennen, zat het toch helemaal perfect tussen hun..
Maar goed, kunnen natuurlijk veel oorzaken voor zijn.
Hùùh!quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:19 schreef BVO het volgende:
Op de FP zegt iemand dat dit d'r zou zijn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |