Zal wel wat meevallen, al hangt het af van de programma's die ze gaan gebruiken. Het standaard Officewerk zal gewoon uit te wisselen zijn.quote:Op woensdag 15 juni 2005 08:03 schreef Remzz het volgende:
Ik zou namelijk echt heel erg graag een Mac willen maar ik had gehoort dat het op school heel erg lastig word met onder andere het uitwisselen van verschillende dingen... Is dat zo?
Geweldig.quote:Op woensdag 15 juni 2005 08:14 schreef nietzman het volgende:
En op mijn school zie je bijna alleen maar iBooks en powerbooks, en die toevallige windows-laptop lachen we altijd hard uit.
Groningenquote:Op woensdag 15 juni 2005 08:14 schreef nietzman het volgende:
En op mijn school zie je bijna alleen maar iBooks en powerbooks, en die toevallige windows-laptop lachen we altijd hard uit.
Je kan gewoon alle! windows programma's zoals de bekende Office-applicaties gewoon uitwisselen met een Toshiba/Asus laptop.quote:Op woensdag 15 juni 2005 08:03 schreef 'Remzz' het volgende:
Ah dan kan ik hier vast wel iets vragen.
Ik ga volgend jaar Journalistiek doen in Zwolle, laatst een briefje gekregen dat we een laptop moeten hebben. Nou ok, er stond op minimaal Windows XP of minimaal Mac OS 10.3. Dus het kan qua wireless netwerk wel maar is het nu ook echt handig
Ik zou namelijk echt heel erg graag een Mac willen maar ik had gehoort dat het op school heel erg lastig word met onder andere het uitwisselen van verschillende dingen... Is dat zo?
Virussen, vastlopers, spyware... en dan ook nog eens gemene Apple-users.quote:
Ah ow k bedanktquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:56 schreef nietzman het volgende:
De Powerbook doet ietsjes korter met een accu, en de 'power' zul je bij normaal werk niet echt veel nodig hebben. Dat is meer voor het grafische werk; Photoshop, Illustrator, Final Cut en consorten.
Als je gewoon met teksten bezig gaat is een iBook vrij perfect.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |