Gebruik gewoon een normale shampoo of babyshampoo kan bestquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:06 schreef Auticia het volgende:
[afbeelding]
Honey, I've got a fucking dirty dog!!
Maarreh, ik zou het wel tof vinden hoor, hondenlush. De hondenshampoo die ik vanmorgen gekocht heb ruikt zo tammetjes, daar krijg ik die slootlucht volgens mij nooit mee weg.
Sloten zouden naar Lush moeten ruiken, dan had ik er geen problemen mee.quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Gebruik gewoon een normale shampoo of babyshampoo kan best
hij is echt fucking grappig wel zo
Zie je er zijn wel mensen die me snappenquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:06 schreef Auticia het volgende:
[afbeelding]
Honey, I've got a fucking dirty dog!!
Maarreh, ik zou het wel tof vinden hoor, hondenlush. De hondenshampoo die ik vanmorgen gekocht heb ruikt zo tammetjes, daar krijg ik die slootlucht volgens mij nooit mee weg.
Graag gedaan hoorquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:19 schreef tonks het volgende:
Is er ook een lush tegen PMS, dan kan iemand uit dit topic het zeer goed gebruiken.
, Wat ik trouwens wel vind, als je naar lush een mailtje stuurt krijg je een leuk persoonlijk mailtje terug. en dat vind ik altijd wel fijn bij een bedrijf.
De temptation vind ik trouwens erg lekker ruiken.
Nu nog lekker die massagebar van ymme proberen (Nogmaals bedankt)
En dan krijg ik nog 2 monsterkes van lush zelf..
wie wie wiequote:Op donderdag 16 juni 2005 13:19 schreef tonks het volgende:
Is er ook een lush tegen PMS, dan kan iemand uit dit topic het zeer goed gebruiken.
Ik had er ook een proejfe bijgedaan van een zeepje, volgens mij de olala ofzo.quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:19 schreef tonks het volgende:
, Wat ik trouwens wel vind, als je naar lush een mailtje stuurt krijg je een leuk persoonlijk mailtje terug. en dat vind ik altijd wel fijn bij een bedrijf.
De temptation vind ik trouwens erg lekker ruiken.
Nu nog lekker die massagebar van ymme proberen (Nogmaals bedankt)
En dan krijg ik nog 2 monsterkes van lush zelf..
Ja ik zag hetquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:03 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik had er ook een proejfe bijgedaan van een zeepje, volgens mij de olala ofzo.
Die had ik bij mijn bestelling dubbel, en ik dacht laat ik eens aardig doen![]()
Dus dat creme, kleurige goedje is de sleepy head!
Temptation?quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:06 schreef ymme het volgende:
@ tonks, heb jij niet iets, wat ik nog niet geprobeert heb, en zeker eens zal moeten proberen?
Nou mail je adres evenquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:12 schreef ymme het volgende:
[..]
Daar zou ik wel een stukjhe van willen proberen ja![]()
![]()
![]()
Ik wil alleen niet hebben, dat hij in mails erbij gaat vermelden, met wie hij woorden heeft gehad en waarom. Daar heb ik geen behoefte aan. Ik lik dus niets.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:13 schreef MissyMirjaM het volgende:
nou zeg, tonks wordt hier helemaal afgefikt ineens , hij doet niks, valt reuze mee allemaal.
Ik dacht dat tonks een vrouwtje wasquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:13 schreef MissyMirjaM het volgende:
nou zeg, tonks wordt hier helemaal afgefikt ineens , hij doet niks, valt reuze mee allemaal.
Neen. een jongentje.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:16 schreef cora4034 het volgende:
[..]
Ik dacht dat tonks een vrouwtje was![]()
En hoe kan jij dat wetenquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:13 schreef MissyMirjaM het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |