Jammer, ik wilde wel een naar Lush ruikend poesjequote:Op donderdag 16 juni 2005 12:31 schreef Marty26 het volgende:
Beste Marty,
Leuk dat je zo enthousiast bent over onze producten!
Het ligt helaas niet in de planning om een dierenvariant te maken van Lush.
Ik stuur je idee wel door naar het hoofdkantoor in Engeland, dus misschien
in de toekomst.
Hoewel Lush een enorm diervriendelijk beleid heeft, is het niet verstandig
de producten te gebruiken op dieren. Dieren hebben hun eigen geur en kunnen
erg van slag raken door geuren op hun lichaam die ze niet gewend zijn. Ook
de ingrediënten kunnen irriterend zijn voor hun huid.
Maar misschien dus in de toekomst een Lush voor dieren, wie weet!
Met vriendelijke groet,
Lush NL
Hier dus de reply van lush![]()
Dank je welquote:Op donderdag 16 juni 2005 12:44 schreef miki het volgende:
Even gruwelijk offtopic: Marty, de vormgeving van je weblog is echt superleuk![]()
Nu welquote:Op donderdag 16 juni 2005 12:45 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Dank je welheb je wel wat achter gelaten in me gasten boekje dan?
quote:
Wat is jou probleem dan? ik bedoel lees het eens terug ik heb een meer dan normaale vraag gesteld!quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:51 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Jij vindt jezelf wel heel erg grappig he
Ben blij dat jij de enige bent die er zo over denkt.... Maar ga jij lekker met je bruisbal in bad zitten piekeren over een brief die gestuurt is naar lush!quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:53 schreef heaven7 het volgende:
Ja idd, superOpen anders ff een topic in onzin, je komt niet bepaald serieus over.
Dan ken je mij nog nietquote:Op donderdag 16 juni 2005 12:51 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Jij vindt jezelf wel heel erg grappig he
Ze zal wel geen dieren lief hebster zijnquote:Op donderdag 16 juni 2005 12:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dan ken je mij nog niet
En het is toch ontopic naar Lush mailen over dierenproducten,het is echt bloedserieus hoor dit
Onzinnig ik spreek jou wel als ze het uitbrengen en de halfe wereld met Lush voor dieren rond loopt!quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:58 schreef heaven7 het volgende:
Ik heb geen bruisballenMaar kom, je valt die mensen lastig met onzinnige dingen, doe dat nou gewoon niet.
quote:
Ik geloof dat jij de enige bent die er problemen mee heeftquote:Op donderdag 16 juni 2005 12:59 schreef heaven7 het volgende:
Juist wel, daaromMaar kom op, ga eens even ergens anders slowchatten.
quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:58 schreef heaven7 het volgende:
Ik heb geen bruisballenMaar kom, je valt die mensen lastig met onzinnige dingen, doe dat nou gewoon niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |