quote:
Op donderdag 16 juni 2005 09:52 schreef imago het volgende:Ik heb me net gedouched met Temptation. En nu ruik ik naar de My Little Pony die naar appeltjes ruikt
![]()
Ah lekker... jeugdsentiment
![]()
Ik weet niet zo goed wat ik nou van AOBS moet vinden. Gisteren had ik een beginnend puistje, ik was bang dat het misschien van de AOBS zou komen, maar ik dacht, what the heck. Dus gisteravond gewoon weer behandeld met AOBS, en een beetje extra op het puistje. In eerste instantie leek het te helpen, want vanochtend keek ik in de spiegel en was het puistje bijna weg! Nu begint hij weer een beetje op te komen, maar wat erger is, mijn hele gezichtshuid jeukt! Het ziet er verder heel rustig uit, maar het is gewoon een heel vervelend gevoel. Ik weet verder niet of het door AOBS komt, maar ik vind het wel een beetje vreemd, want heb er verder nooit last van.
Het kan overigens ook een reactie zijn op de zonnebank, ben vorige week een beetje verbrand en heb daar op andere plaatsen ook jeuk van gekregen, maar het lijkt me raar als het daar nu pas van gaat jeuken (het is 9 dagen geleden).