Karma is echt heel lekker, past wel bij je denk ik, jij houdt volgens mij niet van mierzoet. Bare Naked Lady is erg lekker, Big en Retread ken ik niet, die massagebars zijn allemaal lekker vind ik..quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, idd.
Hbe je mijn lijstje gezien aventura, is het wat voor me denk je?
quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:36 schreef MissyMirjaM het volgende:
ja, en dan de mensen die elkaar niet mogen opsplitsen in die topics d.m.v. een random loterij, of een poll ofzo. komt alles toch nog goed
[/sarcasme]
sorry hoor...
Dream cream schijnt wonderen te verrichten voor de exceem huid, wondjes en zelfs puistjesquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:37 schreef Aventura het volgende:
[..]
Karma is echt heel lekker, past wel bij je denk ik, jij houdt volgens mij niet van mierzoet. Bare Naked Lady is erg lekker, Big en Retread ken ik niet, die massagebars zijn allemaal lekker vind ik..
Dream Cream ken ik niet, Bohemian zou ik niet nemen, dat is volgens Sanne heel vies en volgens mij net citronella voor op de camping.
Dat wilde ik net voorstellen, ik vind dat een prima idee!! Ik leg het wel voor aan Schatjequote:Op donderdag 16 juni 2005 14:44 schreef Funnie het volgende:
Ik had het al eerder aangekaart over die meet chat. Het zou echt geen slecht idee zijn dat er een apart topic komt voor en over de lush meets. Zo doen ze dat ook in dieettopic en het werkt fantastisch op die manier.
Maar ja wie ben ik?
En sanne gewoon lekker weer mee kletsen hoor. ik mis je hier ook!
Jouw temptation is nog niet gepost, het geld was nog niet binnen ik verwacht eigenlijk wel dat het er morgen op staat dus dan zal ie ook morgen op de post gaanquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:07 schreef MissyMirjaM het volgende:
daarom..
mijn angels delight is nog niet aangekomenben zo benieuwd
oh en d etemptation ook niet
is ie al opgepost?
geld is overgemaakt
Ik zou Bohemian schrappen. Probeer eerst maar een stukje van de mijne, ik vind er weinig aan. Er zijn veel lekkerder zeepjes.quote:Op donderdag 16 juni 2005 09:27 schreef Ripley het volgende:
Mijn lush verlanglijstje tot nu toe:
Big/retread
Black Magic/It's a Pleasure, Treasure
Dream Cream
Bohemian
Lijkt mij ook een goed plan, kheb kramp in mn vingers van het scrollen over 'ik ga wel en ik kan niet" en steeds weer nieuwe meeting-lijstjes. Misschien dat het aantal nieuwe topics dan ook eens bij te houden is...quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:46 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat wilde ik net voorstellen, ik vind dat een prima idee!! Ik leg het wel voor aan Schatje
Echt beter, want nu kunnen mensen die niks met die meets te maken hebben (zoals ik nu) en nieuwe mensen weer posten in een toegankelijk en open topic.
Tel dan ook de volgende vragen eens:quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:57 schreef tonks het volgende:. ga voor de gein eens tellen hoevaak er gevraagd is wanneer de meeting is
als je dat allemaal zou gaan weren blijft er geen topic meer over.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:03 schreef tonks het volgende:
Tel dan ook meteen
"ik ga me nu douchen met ...."
"heb me net gewassen met ... "
Sja ok, maar wat op de site staat is allemaal nogal euforisch.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:01 schreef Sanne het volgende:
Staat toch allemaal op de website van Lush?
Nee dat bedoel ik juist.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:04 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
als je dat allemaal zou gaan weren blijft er geen topic meer over.
dat was nou juist de lol van dit topic.
dacht ik.
toen.
En die vond ik nou wel weer leuk.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:03 schreef tonks het volgende:
Tel dan ook meteen
"ik ga me nu douchen met ...."
"heb me net gewassen met ... "
Vind ik vrij normale vragen eigenlijk. Dat soort vragen zie je in alle topics hier in LIF.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:58 schreef Sanne het volgende:
[..]
Tel dan ook de volgende vragen eens:
- Hoe lang duurt het voor mijn pakketje bezorgd wordt?
- Wat zijn de bezorgkosten?
- Hoe ruikt ie?
Een website kan je niet ruiken en het geeft geen antwoord terug.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:01 schreef Sanne het volgende:
Staat toch allemaal op de website van Lush?
Daar is wiki toch ook voor? Er staan nu heel wat resenties op.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:05 schreef Fiorenza het volgende:
[..]
Sja ok, maar wat op de site staat is allemaal nogal euforisch.
In werkelijkheid is hier te lezen dat sommige dingen toch tegen blijken te vallen, lijkt me wel handig om te weten voor internetbestellers (zoals ik)![]()
ok, nu hou ik op, aan SC-ers is geen gebrek hier![]()
En al die andere vragen en dingen dan? Een apart forum zou helemaal geweldig zijn.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:10 schreef Aventura het volgende:
Het ontoegankelijke zit hem in het meet-gebazel en in het duizelingekkende tempo, dat grotendeels wordt veroorzaakt door meet-gebazel. Dé oplossing is een apart meet-topic.
Weetje wat pas geweldig zou zijn, Een heel land vol lush waar iedereen lekker ruikt.. en met groene kleren met het lush logo rond loopt, waar alles lush gratis is en overal douches en baden staan.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:12 schreef heaven7 het volgende:
[..]
En al die andere vragen en dingen dan? Een apart forum zou helemaal geweldig zijn.
Tuurlijk moeten mensen vragen kunnen stellen, zeker als het over iets specifieks gaat wat een site niet kan beantwoorden. Maar als de zoveelste vraag "hoelang duurt het voor mijn bestelling bezorgd wordt" voorbij komt denk ik wel van, die info kun je prima op de site vinden.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:11 schreef MissyMirjaM het volgende:
maargoed, feit blijft wel dat mensen soms te snel naar de site toegeschopt worden, als ze een vraag hebben.
zo van, het staat toch op de site, of watof in de wiki ja.
het gaat natuurlijk ook om de persoonlijke ervaringen.
de 1 vind rockstar naar barbiepoppen ruiken, de ander naar een uitgerangeerde snoepwinkel.
en juist dat soort dingen zijn leuk. de ervaringen, ideeen [ergens een trema erbij] enz.
Dat zou inderdaad geweldig zijnquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:13 schreef tonks het volgende:
[..]
Weetje wat pas geweldig zou zijn, Een heel land vol lush waar iedereen lekker ruikt.. en met groene kleren met het lush logo rond loopt, waar alles lush gratis is en overal douches en baden staan.
![]()
ja, okay. maar om dan een heel apart forum te maken, gaat mij te ver.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:13 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Tuurlijk moeten mensen vragen kunnen stellen, zeker als het over iets specifieks gaat wat een site niet kan beantwoorden. Maar als de zoveelste vraag "hoelang duurt het voor mijn bestelling bezorgd wordt" voorbij komt denk ik wel van, die info kun je prima op de site vinden.
Precies. Als we iedereen zouden doorverwijzen naar andere sites, zouden we het hele forum wel kunnen opdoeken, want het staat allemaal vast wel ergens op Google...quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:11 schreef MissyMirjaM het volgende:
maargoed, feit blijft wel dat mensen soms te snel naar de site toegeschopt worden, als ze een vraag hebben.
zo van, het staat toch op de site, of watof in de wiki ja.
en dat is jammer.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:15 schreef Mirjamke het volgende:
De reden waarom ik hier erg onregelmatig/niet meer post.
Ik kom er gewoon niet tussen.
Ehmm ik ben vandaag 1tje geweest van hoe lang...quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:13 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Tuurlijk moeten mensen vragen kunnen stellen, zeker als het over iets specifieks gaat wat een site niet kan beantwoorden. Maar als de zoveelste vraag "hoelang duurt het voor mijn bestelling bezorgd wordt" voorbij komt denk ik wel van, die info kun je prima op de site vinden.
Nja, ik vind het engelse forum erg leuk hoor, hoewel daar wellicht veel meer mensen nog komen dan hier.. het is misschien niet nodig maar ik zou het leuk vinden.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:15 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ja, okay. maar om dan een heel apart forum te maken, gaat mij te ver.
en zie ik ook niet gebeuren.
er zullen altijd 'newbie's 'bijkomen. en ach, ze vragen en ze vragen.
mijn rvagen worden ook steeds genegeerd, en dats chijnt prima te werken hoor.
Ik doelde niet op jou hoor. Ik bedoelde meer de mensen die de moeite niet willen nemen om zulke info op te zoeken.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:16 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ehmm ik ben vandaag 1tje geweest van hoe lang...
Maar dat komt omdat ik de eerste keer op donderdag besteld heb en het woensdag binnen had. Nu heb ik op woensdag besteld vorige week en heb het nog niet binnen terwijl het geld er wel allang af is. Maar heb mijn antwoord inmiddels al via Lush zelf...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |