Dank je welquote:Op donderdag 16 juni 2005 12:44 schreef miki het volgende:
Even gruwelijk offtopic: Marty, de vormgeving van je weblog is echt superleuk![]()
Nu welquote:Op donderdag 16 juni 2005 12:45 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Dank je welheb je wel wat achter gelaten in me gasten boekje dan?
quote:
Wat is jou probleem dan? ik bedoel lees het eens terug ik heb een meer dan normaale vraag gesteld!quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:51 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Jij vindt jezelf wel heel erg grappig he
Ben blij dat jij de enige bent die er zo over denkt.... Maar ga jij lekker met je bruisbal in bad zitten piekeren over een brief die gestuurt is naar lush!quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:53 schreef heaven7 het volgende:
Ja idd, superOpen anders ff een topic in onzin, je komt niet bepaald serieus over.
Dan ken je mij nog nietquote:Op donderdag 16 juni 2005 12:51 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Jij vindt jezelf wel heel erg grappig he
Ze zal wel geen dieren lief hebster zijnquote:Op donderdag 16 juni 2005 12:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dan ken je mij nog niet
En het is toch ontopic naar Lush mailen over dierenproducten,het is echt bloedserieus hoor dit
Onzinnig ik spreek jou wel als ze het uitbrengen en de halfe wereld met Lush voor dieren rond loopt!quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:58 schreef heaven7 het volgende:
Ik heb geen bruisballenMaar kom, je valt die mensen lastig met onzinnige dingen, doe dat nou gewoon niet.
quote:
Ik geloof dat jij de enige bent die er problemen mee heeftquote:Op donderdag 16 juni 2005 12:59 schreef heaven7 het volgende:
Juist wel, daaromMaar kom op, ga eens even ergens anders slowchatten.
quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:58 schreef heaven7 het volgende:
Ik heb geen bruisballenMaar kom, je valt die mensen lastig met onzinnige dingen, doe dat nou gewoon niet.
Gebruik gewoon een normale shampoo of babyshampoo kan bestquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:06 schreef Auticia het volgende:
[afbeelding]
Honey, I've got a fucking dirty dog!!
Maarreh, ik zou het wel tof vinden hoor, hondenlush. De hondenshampoo die ik vanmorgen gekocht heb ruikt zo tammetjes, daar krijg ik die slootlucht volgens mij nooit mee weg.
Sloten zouden naar Lush moeten ruiken, dan had ik er geen problemen mee.quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Gebruik gewoon een normale shampoo of babyshampoo kan best
hij is echt fucking grappig wel zo
Zie je er zijn wel mensen die me snappenquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:06 schreef Auticia het volgende:
[afbeelding]
Honey, I've got a fucking dirty dog!!
Maarreh, ik zou het wel tof vinden hoor, hondenlush. De hondenshampoo die ik vanmorgen gekocht heb ruikt zo tammetjes, daar krijg ik die slootlucht volgens mij nooit mee weg.
Graag gedaan hoorquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:19 schreef tonks het volgende:
Is er ook een lush tegen PMS, dan kan iemand uit dit topic het zeer goed gebruiken.
, Wat ik trouwens wel vind, als je naar lush een mailtje stuurt krijg je een leuk persoonlijk mailtje terug. en dat vind ik altijd wel fijn bij een bedrijf.
De temptation vind ik trouwens erg lekker ruiken.
Nu nog lekker die massagebar van ymme proberen (Nogmaals bedankt)
En dan krijg ik nog 2 monsterkes van lush zelf..
wie wie wiequote:Op donderdag 16 juni 2005 13:19 schreef tonks het volgende:
Is er ook een lush tegen PMS, dan kan iemand uit dit topic het zeer goed gebruiken.
Ik had er ook een proejfe bijgedaan van een zeepje, volgens mij de olala ofzo.quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:19 schreef tonks het volgende:
, Wat ik trouwens wel vind, als je naar lush een mailtje stuurt krijg je een leuk persoonlijk mailtje terug. en dat vind ik altijd wel fijn bij een bedrijf.
De temptation vind ik trouwens erg lekker ruiken.
Nu nog lekker die massagebar van ymme proberen (Nogmaals bedankt)
En dan krijg ik nog 2 monsterkes van lush zelf..
Ja ik zag hetquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:03 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik had er ook een proejfe bijgedaan van een zeepje, volgens mij de olala ofzo.
Die had ik bij mijn bestelling dubbel, en ik dacht laat ik eens aardig doen![]()
Dus dat creme, kleurige goedje is de sleepy head!
Temptation?quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:06 schreef ymme het volgende:
@ tonks, heb jij niet iets, wat ik nog niet geprobeert heb, en zeker eens zal moeten proberen?
Nou mail je adres evenquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:12 schreef ymme het volgende:
[..]
Daar zou ik wel een stukjhe van willen proberen ja![]()
![]()
![]()
Ik wil alleen niet hebben, dat hij in mails erbij gaat vermelden, met wie hij woorden heeft gehad en waarom. Daar heb ik geen behoefte aan. Ik lik dus niets.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:13 schreef MissyMirjaM het volgende:
nou zeg, tonks wordt hier helemaal afgefikt ineens , hij doet niks, valt reuze mee allemaal.
Ik dacht dat tonks een vrouwtje wasquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:13 schreef MissyMirjaM het volgende:
nou zeg, tonks wordt hier helemaal afgefikt ineens , hij doet niks, valt reuze mee allemaal.
Neen. een jongentje.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:16 schreef cora4034 het volgende:
[..]
Ik dacht dat tonks een vrouwtje was![]()
En hoe kan jij dat wetenquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:13 schreef MissyMirjaM het volgende:
Gisteren persoonlijk bij postkantoor ingeleverdquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:07 schreef MissyMirjaM het volgende:
daarom..
mijn angels delight is nog niet aangekomenben zo benieuwd
is ie al opgepost?
ben benieuwd of je vandaag je soft krijgt!quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:24 schreef Funnie het volgende:
[..]
Gisteren persoonlijk bij postkantoor ingeleverd![]()
Had gehoopt dat ie dan ook vandaag bij je zou aankomen..
Maar morgen moet het zeker komen dan!
(maaruh wat een gezeik hier de laatste dagen zeg!)
Nog één?quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:22 schreef jessie het volgende:
Mijn hemel kan die wijvennijd ff ophouden hier.
Tis een lush topic. Zoek effe een ontspannend zeepie. Sop je hond in, ga onder de douche, steek een bubble bar in je reet, doe wat. Maar hier niet zeiken over wat je wel en niet mailt, msn't en weet ik veel naar elkaar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
T lush topic is me grote liefde ja![]()
Waarom denk je dat ik hier nauwelijks meer post, ik vind het gewoon niet leuk/boeiend meer. Dat gezeur en gedram altijd, zo kinderachtig, misschien ben ik hier te oud voor ofzo.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:24 schreef Funnie het volgende:
[..]
(maaruh wat een gezeik hier de laatste dagen zeg!)
Maybe me 2.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:25 schreef Aventura het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik hier nauwelijks meer post, ik vind het gewoon niet leuk/boeiend meer. Dat gezeur en gedram altijd, zo kinderachtig, misschien ben ik hier te oud voor ofzo.
jammer.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:25 schreef Aventura het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik hier nauwelijks meer post, ik vind het gewoon niet leuk/boeiend meer. Dat gezeur en gedram altijd, zo kinderachtig, misschien ben ik hier te oud voor ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |