Gewoon doen joh! Ik kom ook in m'n eentje, ik gebruik ook pas sinds een maand Lush en ik ken niemand van hier. Het wordt gewoon gezellig =)quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:48 schreef PiperMaru het volgende:
Hmm ik slaap er nog een nachtje over.
Het lijkt me iig wel erg gezellig
quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:25 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik ben al door mn halve pot heen van 1 juni gekocht
Ik heb ook Sandstone en heb hem ook getest.quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:29 schreef miki het volgende:
Is er niemand die de Sandstone heeft en 'm ook uitgeprobeerd heeft? Volgens mij ben ik tot nu toe de enige die 'm heeft!
Nee, ik smeer altijd pas 's avonds en 's morgens cremequote:Op woensdag 15 juni 2005 18:19 schreef ymme het volgende:
H7 heb je de gezichtscreme al uitgeprobeert?
Van zo'n avond word je heel kooplustig vrees ikquote:Op woensdag 15 juni 2005 18:33 schreef Maeghan het volgende:
Ik heb Sandstone ook, maar ik heb 'm nog niet geprobeerd. Misschien vanavond of zo =)
Ik wil Ultrabland, Milky Bar, Jungle, Aqua Marina, Enchanted Eye Cream, Cereology en Avobath. Maar ik weet nog niet of ik ze allemaal ga kopen hoor, dat ligt eraan hoe kooplustig ik dan ben.
Ik kon die aromocreme toch niet overnemen omdat je moeder de overnam? zei je over email...quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:16 schreef ymme het volgende:
H7, is net dolgelukkig naar huis gereden met de pot aqua marina, en de pot aromocreme
Veel plezier ermee H7
Maar met ¤5,50 verzendkosten wordt het duurder dan als je het in de winkel kooptquote:Op woensdag 15 juni 2005 20:29 schreef Darkphorze het volgende:
[..]
Ik kon die aromocreme toch niet overnemen omdat je moeder de overnam? zei je over email...
Jammer...
Koop ook Marilyn shampooquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:41 schreef SEMTEX het volgende:
Ben gisteren na school even langs de Lush in Meestreech gegaan, schrok van wat prijzenen heb een krantje meegenomen. Daar zag ik een soort bananen bodybutter staan en een soort masker/creme voor blond haar. Ik denk dat ik die maar eens ga proberen als ik geld heb.
Nah, die is me te duurquote:
Was niet eens de duurstequote:
quote:Op donderdag 16 juni 2005 09:06 schreef Fiorenza het volgende:
*proest* een bubble bar voor in de vissenkom en een naar chocolade ruikende vlooienband ?![]()
Ja is toch leuk een bruiskomquote:Op donderdag 16 juni 2005 09:06 schreef Fiorenza het volgende:
*proest* een bubble bar voor in de vissenkom en een naar chocolade ruikende vlooienband ?![]()
Hoef je die kom ook niet steeds te verschonenquote:Op donderdag 16 juni 2005 09:09 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja is toch leuk een bruiskom,gat in de markt
Goed idee, dan regel ik wel een hondquote:Op donderdag 16 juni 2005 09:10 schreef Ghostbuster het volgende:
Euj Marty wij gaan wel naar de Animal lush meet
quote:Op donderdag 16 juni 2005 09:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Goed idee, dan regel ik wel een hond
Ah lekker... jeugdsentimentquote:Op donderdag 16 juni 2005 09:52 schreef imago het volgende:
Ik heb me net gedouched met Temptation. En nu ruik ik naar de My Little Pony die naar appeltjes ruikt
Je bent denk ik de 77ste die dit vraagt..quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:37 schreef dnzl het volgende:
Pff, ik heb donderdag wat via de online-shop wat besteld maar nog niet binnen.
Hoelang duurt het gemiddeld voordat de postbode komt met mijn Lush?
Doe ik voor alle dieren lief hebbers van lush!quote:
Jammer, ik wilde wel een naar Lush ruikend poesjequote:Op donderdag 16 juni 2005 12:31 schreef Marty26 het volgende:
Beste Marty,
Leuk dat je zo enthousiast bent over onze producten!
Het ligt helaas niet in de planning om een dierenvariant te maken van Lush.
Ik stuur je idee wel door naar het hoofdkantoor in Engeland, dus misschien
in de toekomst.
Hoewel Lush een enorm diervriendelijk beleid heeft, is het niet verstandig
de producten te gebruiken op dieren. Dieren hebben hun eigen geur en kunnen
erg van slag raken door geuren op hun lichaam die ze niet gewend zijn. Ook
de ingrediënten kunnen irriterend zijn voor hun huid.
Maar misschien dus in de toekomst een Lush voor dieren, wie weet!
Met vriendelijke groet,
Lush NL
Hier dus de reply van lush![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |