Ik ben ook gisteren pas voor het eerst naar Lush geweest hoorquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:16 schreef PiperMaru het volgende:
Ja kan wel, maar ik vind het een beetje eng![]()
Jullie zitten hier allemaal al zo lang en ik voel me zo'n lush-newbie!
Jaaaaaaa maar jij komt met je aanhang!quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:42 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik ben ook gisteren pas voor het eerst naar Lush geweest hoorBen net zo'n newbie als jij
![]()
Gewoon komen dus
Gister was mijn 2e keer bij Lush. Ik ben ook nog nooit op een Lush meeting geweest en ik kom ook alleen. Tuurlijk is het een beetje eng, maar het went snel genoeg hoor. Dus als je zin hebt, gewoon komen joh! Wordt vast hardstikke gezellig en zo niet, dan ga je iig met een boel Lush aankopen naar huis (met korting!).quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:16 schreef PiperMaru het volgende:
[..]
Ja kan wel, maar ik vind het een beetje eng![]()
Jullie zitten hier allemaal al zo lang en ik voel me zo'n lush-newbie!
true.. vriendjelief werkt twee straten verderop, dus hem niet meenemen is ook weer zoietsquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:45 schreef PiperMaru het volgende:
Jaaaaaaa maar jij komt met je aanhang!
Das minder eng![]()
Like i said, sympathy for the skin, HEERLIJK!quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:38 schreef ymme het volgende:
Ik ben uit de ontkennings fase!
Ik geef het toe
Ik ben verslaafd
Heel erg, ik wil steeds maar meer en meer
Ik wil het liefst, om de zoveel uur mijn gezicht reinigen. Me douchen. Mijn haren wassen. Insmeren met massagebars.
Ik heb alleen nog geen, bodylotion achtig iets.
Tips zijn welkom. Voor een zoetekauwer als ik
Ik vind hem niet lekker ruiken nee. Dus als je hem niet nodig hebt en alleen lekker vind ruiken dan zou ik de dreamcream maar gewoon laten liggen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:48 schreef ymme het volgende:
Dream cream, ruikt niet lekker? Ik wil iets om lekker te ruiken, echt nodig heb ik het niet
En staat, deze op de internetshopquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:51 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Like i said, sympathy for the skin, HEERLIJK!![]()
Oh och ja klopt! Al die namen van die producten. Soms vergeet ik het gewoonquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:54 schreef heaven7 het volgende:
Ja, zei ik toch alBij huidverzorging gewoon.
Dan schrap ik die van m`n lijstje. Hij is te duur voor 'niets bijzonders'. En ik wilde vrijdag vanaf Nijmegen even doorreizen naar Den Bosch voor een echte lush-ervaring. Rijden er geen treinenquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:33 schreef heaven7 het volgende:
Ik heb Skin sin, hij ruikt lekker zoetig en fris, trekt goed in maar verder niets bijzonders.
Celestial is vettig he? Sympathy juist helemaal niet!quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:22 schreef PeRi het volgende:
Celestial ruikt naar Sympathy for the Skin. Maar toch net meer vanille. Hij is wel beetje vettig, merk ik. Had iets minder gemogen.
Ik ben al door mn halve pot heen van 1 juni gekochtquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:23 schreef Scandalous het volgende:
Retread conditioner is fiiiiijn! Mijn haar is geen stro meer
Ohja, je kreeg er uitslag van, klopt ook.quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:25 schreef PeRi het volgende:
Sympathy trok wel snel in inderdaad. Maar die vond ik niet lekker ruiken en het hielp niet. En ik kreeg er uitslag van.
Dream Cream
Gewoon doen joh! Ik kom ook in m'n eentje, ik gebruik ook pas sinds een maand Lush en ik ken niemand van hier. Het wordt gewoon gezellig =)quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:48 schreef PiperMaru het volgende:
Hmm ik slaap er nog een nachtje over.
Het lijkt me iig wel erg gezellig
quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:25 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik ben al door mn halve pot heen van 1 juni gekocht
Ik heb ook Sandstone en heb hem ook getest.quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:29 schreef miki het volgende:
Is er niemand die de Sandstone heeft en 'm ook uitgeprobeerd heeft? Volgens mij ben ik tot nu toe de enige die 'm heeft!
Nee, ik smeer altijd pas 's avonds en 's morgens cremequote:Op woensdag 15 juni 2005 18:19 schreef ymme het volgende:
H7 heb je de gezichtscreme al uitgeprobeert?
Van zo'n avond word je heel kooplustig vrees ikquote:Op woensdag 15 juni 2005 18:33 schreef Maeghan het volgende:
Ik heb Sandstone ook, maar ik heb 'm nog niet geprobeerd. Misschien vanavond of zo =)
Ik wil Ultrabland, Milky Bar, Jungle, Aqua Marina, Enchanted Eye Cream, Cereology en Avobath. Maar ik weet nog niet of ik ze allemaal ga kopen hoor, dat ligt eraan hoe kooplustig ik dan ben.
Ik kon die aromocreme toch niet overnemen omdat je moeder de overnam? zei je over email...quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:16 schreef ymme het volgende:
H7, is net dolgelukkig naar huis gereden met de pot aqua marina, en de pot aromocreme
Veel plezier ermee H7
Maar met ¤5,50 verzendkosten wordt het duurder dan als je het in de winkel kooptquote:Op woensdag 15 juni 2005 20:29 schreef Darkphorze het volgende:
[..]
Ik kon die aromocreme toch niet overnemen omdat je moeder de overnam? zei je over email...
Jammer...
Koop ook Marilyn shampooquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:41 schreef SEMTEX het volgende:
Ben gisteren na school even langs de Lush in Meestreech gegaan, schrok van wat prijzenen heb een krantje meegenomen. Daar zag ik een soort bananen bodybutter staan en een soort masker/creme voor blond haar. Ik denk dat ik die maar eens ga proberen als ik geld heb.
Nah, die is me te duurquote:
Was niet eens de duurstequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |