wil je mijn tekst bij de foto veranderen... dit staat zo domquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:44 schreef Aventura het volgende:
Bedankt!!
Ik heb de OP aangepast. Zijn er nog meer dingen die ik moet aanpassen/die niet kloppen?
quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:17 schreef ymme het volgende:
TONKS en AVENTURA, de enveloppe zijn de deur uit!
Mijn foto ff link veranderen aventura als het kan, is gelijk de andere fotoquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:44 schreef Aventura het volgende:
Bedankt!!
Ik heb de OP aangepast. Zijn er nog meer dingen die ik moet aanpassen/die niet kloppen?
Waar ruikt dat naar? Is ie nog ongebruikt?quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:58 schreef ymme het volgende:
Ik heb ook nog een volle pot aromacreme (voor onder de oksels)
Ik vindt het echt een superfoto! Mooie kleuren!quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:03 schreef Anitra het volgende:
[..]
Mijn foto ff link veranderen aventura als het kan, is gelijk de andere foto
[afbeelding]
Die ruikt lekker. Alleen ik kan er blijkbaar niet tegen, allemaal vieze pukkels onder mijn oksels sinds dat ik die gebruikt heb. Is nog niet overquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:04 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Waar ruikt dat naar? Is ie nog ongebruikt?
(Anders moet ik toch maar even langskomen..)
Zo erg was het nou ook weer nietquote:Op woensdag 15 juni 2005 13:11 schreef Kyara het volgende:
okey, sorry dat ik me er mee bemoei. En als er iemand de bitch is, ben ik dat in deze.
H7: was gewoon een vraag aangezien ik ook daar uit de buurt kom en ik dacht dat het misschien wel leuk was om na de meeting samen terug te reizen. Sorry dat ik het vroeg.
Ah op die fietsquote:Op woensdag 15 juni 2005 13:11 schreef Kyara het volgende:
okey, sorry dat ik me er mee bemoei. En als er iemand de bitch is, ben ik dat in deze.
H7: was gewoon een vraag aangezien ik ook daar uit de buurt kom en ik dacht dat het misschien wel leuk was om na de meeting samen terug te reizen. Sorry dat ik het vroeg.
Ben je malquote:Op woensdag 15 juni 2005 13:25 schreef Kyara het volgende:
Okey, was even bang dat ik het topic verpest had met een ongelukkig opmerking. Dank je H7, kijken we op de meeting wel ff (ik kom uit Arnhem dus moeten we ook maar even zien of het voor jullie uberhaupt handig is).
De milky bar is trouwens ook een blijvertje. Ruikt heel zacht, niet overheersend. En dat is wel prettig als je daarna nog iets van parfum op wil doen. Mijn huid is wel een beetje droog nu, maar wel minder dan met gewone douchegels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |