Die ruikt lekker. Alleen ik kan er blijkbaar niet tegen, allemaal vieze pukkels onder mijn oksels sinds dat ik die gebruikt heb. Is nog niet overquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:04 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Waar ruikt dat naar? Is ie nog ongebruikt?
(Anders moet ik toch maar even langskomen..)
Zo erg was het nou ook weer nietquote:Op woensdag 15 juni 2005 13:11 schreef Kyara het volgende:
okey, sorry dat ik me er mee bemoei. En als er iemand de bitch is, ben ik dat in deze.
H7: was gewoon een vraag aangezien ik ook daar uit de buurt kom en ik dacht dat het misschien wel leuk was om na de meeting samen terug te reizen. Sorry dat ik het vroeg.
Ah op die fietsquote:Op woensdag 15 juni 2005 13:11 schreef Kyara het volgende:
okey, sorry dat ik me er mee bemoei. En als er iemand de bitch is, ben ik dat in deze.
H7: was gewoon een vraag aangezien ik ook daar uit de buurt kom en ik dacht dat het misschien wel leuk was om na de meeting samen terug te reizen. Sorry dat ik het vroeg.
Ben je malquote:Op woensdag 15 juni 2005 13:25 schreef Kyara het volgende:
Okey, was even bang dat ik het topic verpest had met een ongelukkig opmerking. Dank je H7, kijken we op de meeting wel ff (ik kom uit Arnhem dus moeten we ook maar even zien of het voor jullie uberhaupt handig is).
De milky bar is trouwens ook een blijvertje. Ruikt heel zacht, niet overheersend. En dat is wel prettig als je daarna nog iets van parfum op wil doen. Mijn huid is wel een beetje droog nu, maar wel minder dan met gewone douchegels.
quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:44 schreef Anitra het volgende:
Ik heb net mail gehad van Lush dat het minimum 12 personen is.
Dus alles komt helemaal goed hoor!
Geen stress meer we gaan 29 juni gewoon lekker genieten van een avondje Lush
Hij staat hier wel op mijn lijstje. Bevalt ie? Ik vond de geur niet heel denderend in de winkel. Is ie bij gebruik beter?quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:29 schreef miki het volgende:
Is er niemand die de Sandstone heeft en 'm ook uitgeprobeerd heeft? Volgens mij ben ik tot nu toe de enige die 'm heeft!
Figs 'n leaves is inderdaad erg lekker.quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:07 schreef PiperMaru het volgende:
Ik vind Figs 'n Leaves zooooo lekker![]()
Elke keer als ik in de badkamer kom is het even snuffelen! Zit ik op de WC te snuffelen hahaha
![]()
Ik probeer nog steeds iemand mee te krijgen voor de 29e maar niemand wil![]()
Ja kan wel, maar ik vind het een beetje engquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:11 schreef Kyara het volgende:
[..]
Figs 'n leaves is inderdaad erg lekker.
maar anders kom je toch gewoon alleen naar de meeting?
Ik heb haar ook nog een proefje van Soft Coeur (The Honeymooner) en Enzymion, mee gegeven.quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:16 schreef ymme het volgende:
H7, is net dolgelukkig naar huis gereden met de pot aqua marina, en de pot aromocreme
Veel plezier ermee H7
Ik ben ook gisteren pas voor het eerst naar Lush geweest hoorquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:16 schreef PiperMaru het volgende:
Ja kan wel, maar ik vind het een beetje eng![]()
Jullie zitten hier allemaal al zo lang en ik voel me zo'n lush-newbie!
Jaaaaaaa maar jij komt met je aanhang!quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:42 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik ben ook gisteren pas voor het eerst naar Lush geweest hoorBen net zo'n newbie als jij
![]()
Gewoon komen dus
Gister was mijn 2e keer bij Lush. Ik ben ook nog nooit op een Lush meeting geweest en ik kom ook alleen. Tuurlijk is het een beetje eng, maar het went snel genoeg hoor. Dus als je zin hebt, gewoon komen joh! Wordt vast hardstikke gezellig en zo niet, dan ga je iig met een boel Lush aankopen naar huis (met korting!).quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:16 schreef PiperMaru het volgende:
[..]
Ja kan wel, maar ik vind het een beetje eng![]()
Jullie zitten hier allemaal al zo lang en ik voel me zo'n lush-newbie!
true.. vriendjelief werkt twee straten verderop, dus hem niet meenemen is ook weer zoietsquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:45 schreef PiperMaru het volgende:
Jaaaaaaa maar jij komt met je aanhang!
Das minder eng![]()
Like i said, sympathy for the skin, HEERLIJK!quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:38 schreef ymme het volgende:
Ik ben uit de ontkennings fase!
Ik geef het toe
Ik ben verslaafd
Heel erg, ik wil steeds maar meer en meer
Ik wil het liefst, om de zoveel uur mijn gezicht reinigen. Me douchen. Mijn haren wassen. Insmeren met massagebars.
Ik heb alleen nog geen, bodylotion achtig iets.
Tips zijn welkom. Voor een zoetekauwer als ik
Ik vind hem niet lekker ruiken nee. Dus als je hem niet nodig hebt en alleen lekker vind ruiken dan zou ik de dreamcream maar gewoon laten liggen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:48 schreef ymme het volgende:
Dream cream, ruikt niet lekker? Ik wil iets om lekker te ruiken, echt nodig heb ik het niet
En staat, deze op de internetshopquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:51 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Like i said, sympathy for the skin, HEERLIJK!![]()
Oh och ja klopt! Al die namen van die producten. Soms vergeet ik het gewoonquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:54 schreef heaven7 het volgende:
Ja, zei ik toch alBij huidverzorging gewoon.
Dan schrap ik die van m`n lijstje. Hij is te duur voor 'niets bijzonders'. En ik wilde vrijdag vanaf Nijmegen even doorreizen naar Den Bosch voor een echte lush-ervaring. Rijden er geen treinenquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:33 schreef heaven7 het volgende:
Ik heb Skin sin, hij ruikt lekker zoetig en fris, trekt goed in maar verder niets bijzonders.
Celestial is vettig he? Sympathy juist helemaal niet!quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:22 schreef PeRi het volgende:
Celestial ruikt naar Sympathy for the Skin. Maar toch net meer vanille. Hij is wel beetje vettig, merk ik. Had iets minder gemogen.
Ik ben al door mn halve pot heen van 1 juni gekochtquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:23 schreef Scandalous het volgende:
Retread conditioner is fiiiiijn! Mijn haar is geen stro meer
Ohja, je kreeg er uitslag van, klopt ook.quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:25 schreef PeRi het volgende:
Sympathy trok wel snel in inderdaad. Maar die vond ik niet lekker ruiken en het hielp niet. En ik kreeg er uitslag van.
Dream Cream
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |