Karma is echt heel lekker, past wel bij je denk ik, jij houdt volgens mij niet van mierzoet. Bare Naked Lady is erg lekker, Big en Retread ken ik niet, die massagebars zijn allemaal lekker vind ik..quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, idd.
Hbe je mijn lijstje gezien aventura, is het wat voor me denk je?
quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:36 schreef MissyMirjaM het volgende:
ja, en dan de mensen die elkaar niet mogen opsplitsen in die topics d.m.v. een random loterij, of een poll ofzo. komt alles toch nog goed
[/sarcasme]
sorry hoor...
Dream cream schijnt wonderen te verrichten voor de exceem huid, wondjes en zelfs puistjesquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:37 schreef Aventura het volgende:
[..]
Karma is echt heel lekker, past wel bij je denk ik, jij houdt volgens mij niet van mierzoet. Bare Naked Lady is erg lekker, Big en Retread ken ik niet, die massagebars zijn allemaal lekker vind ik..
Dream Cream ken ik niet, Bohemian zou ik niet nemen, dat is volgens Sanne heel vies en volgens mij net citronella voor op de camping.
Dat wilde ik net voorstellen, ik vind dat een prima idee!! Ik leg het wel voor aan Schatjequote:Op donderdag 16 juni 2005 14:44 schreef Funnie het volgende:
Ik had het al eerder aangekaart over die meet chat. Het zou echt geen slecht idee zijn dat er een apart topic komt voor en over de lush meets. Zo doen ze dat ook in dieettopic en het werkt fantastisch op die manier.
Maar ja wie ben ik?
En sanne gewoon lekker weer mee kletsen hoor. ik mis je hier ook!
Jouw temptation is nog niet gepost, het geld was nog niet binnen ik verwacht eigenlijk wel dat het er morgen op staat dus dan zal ie ook morgen op de post gaanquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:07 schreef MissyMirjaM het volgende:
daarom..
mijn angels delight is nog niet aangekomenben zo benieuwd
oh en d etemptation ook niet
is ie al opgepost?
geld is overgemaakt
Ik zou Bohemian schrappen. Probeer eerst maar een stukje van de mijne, ik vind er weinig aan. Er zijn veel lekkerder zeepjes.quote:Op donderdag 16 juni 2005 09:27 schreef Ripley het volgende:
Mijn lush verlanglijstje tot nu toe:
Big/retread
Black Magic/It's a Pleasure, Treasure
Dream Cream
Bohemian
Lijkt mij ook een goed plan, kheb kramp in mn vingers van het scrollen over 'ik ga wel en ik kan niet" en steeds weer nieuwe meeting-lijstjes. Misschien dat het aantal nieuwe topics dan ook eens bij te houden is...quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:46 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat wilde ik net voorstellen, ik vind dat een prima idee!! Ik leg het wel voor aan Schatje
Echt beter, want nu kunnen mensen die niks met die meets te maken hebben (zoals ik nu) en nieuwe mensen weer posten in een toegankelijk en open topic.
Tel dan ook de volgende vragen eens:quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:57 schreef tonks het volgende:. ga voor de gein eens tellen hoevaak er gevraagd is wanneer de meeting is
als je dat allemaal zou gaan weren blijft er geen topic meer over.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:03 schreef tonks het volgende:
Tel dan ook meteen
"ik ga me nu douchen met ...."
"heb me net gewassen met ... "
Sja ok, maar wat op de site staat is allemaal nogal euforisch.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:01 schreef Sanne het volgende:
Staat toch allemaal op de website van Lush?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |