Gisteren persoonlijk bij postkantoor ingeleverdquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:07 schreef MissyMirjaM het volgende:
daarom..
mijn angels delight is nog niet aangekomenben zo benieuwd
is ie al opgepost?
ben benieuwd of je vandaag je soft krijgt!quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:24 schreef Funnie het volgende:
[..]
Gisteren persoonlijk bij postkantoor ingeleverd![]()
Had gehoopt dat ie dan ook vandaag bij je zou aankomen..
Maar morgen moet het zeker komen dan!
(maaruh wat een gezeik hier de laatste dagen zeg!)
Nog één?quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:22 schreef jessie het volgende:
Mijn hemel kan die wijvennijd ff ophouden hier.
Tis een lush topic. Zoek effe een ontspannend zeepie. Sop je hond in, ga onder de douche, steek een bubble bar in je reet, doe wat. Maar hier niet zeiken over wat je wel en niet mailt, msn't en weet ik veel naar elkaar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
T lush topic is me grote liefde ja![]()
Waarom denk je dat ik hier nauwelijks meer post, ik vind het gewoon niet leuk/boeiend meer. Dat gezeur en gedram altijd, zo kinderachtig, misschien ben ik hier te oud voor ofzo.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:24 schreef Funnie het volgende:
[..]
(maaruh wat een gezeik hier de laatste dagen zeg!)
Maybe me 2.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:25 schreef Aventura het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik hier nauwelijks meer post, ik vind het gewoon niet leuk/boeiend meer. Dat gezeur en gedram altijd, zo kinderachtig, misschien ben ik hier te oud voor ofzo.
jammer.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:25 schreef Aventura het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik hier nauwelijks meer post, ik vind het gewoon niet leuk/boeiend meer. Dat gezeur en gedram altijd, zo kinderachtig, misschien ben ik hier te oud voor ofzo.
Heb je de demon in the dark binnen gekregen?quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:25 schreef Aventura het volgende:
[..]
dat ben ik wel met je eens ja. af en toe echt alleen maar meet gechat, en dan kom je er zelf eik. niet eens meer tussen als je niet meegaat. dat is jammer.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:30 schreef Aventura het volgende:
Ok misschien ben ik wat stellig, maar in het begin was dit een leuk en luchtig topic over Lush, nu lijkt het meer over meets en onderlinge verhoudingen tussen mensen te gaan.
ik heb een tijdje terug een 'klein' stukje gekregen, maar die heb ik nog steeds, gaat niet heel hard eigenlijk vind ik.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:30 schreef _Boo_ het volgende:
Ik heb net Rockstar gebruikt en na nog maar twee keer douchen heb ik nog maar de helft (!) van het stuk over. Wat een rip off!
Nee, die houdt het bij mij goed vol, alleen de Honey, daar heb ik me in totaal denk ik 10 keer mee gewasen, nu is ie nagenoeg op. Maar hoe gebruik je het dan, op je lichaam, washand, of anders?quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:30 schreef _Boo_ het volgende:
Ik heb net Rockstar gebruikt en na nog maar twee keer douchen heb ik nog maar de helft (!) van het stuk over. Wat een rip off!
Ja, idd.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:30 schreef Aventura het volgende:
Ok misschien ben ik wat stellig, maar in het begin was dit een leuk en luchtig topic over Lush, nu lijkt het meer over meets en onderlinge verhoudingen tussen mensen te gaan. @Ymme: ik ben nog niet thuis geweest vandaag, kan pas na 19:00 kijken
Direct op m'n lichaam. Honey ging inderdaad ook behoorlijk snel.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:31 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nee, die houdt het bij mij goed vol, alleen de Honey, daar heb ik me in totaal denk ik 10 keer mee gewasen, nu is ie nagenoeg op. Maar hoe gebruik je het dan, op je lichaam, washand, of anders?
Ik ben het hier eigenlijk wel mee eens.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:25 schreef Aventura het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |