Bron: www.nu.nlquote:Ex-voetballer Suker opgepakt voor moord
Uitgegeven: 14 juni 2005 16:31
Laatst gewijzigd: 14 juni 2005 16:33
ZAGREB - De voormalige Kroatische voetbalster Davor Suker is aangehouden en verhoord in verband met de moord op zijn zakenpartner Dino Pokrovac. Dat deelde de politie in Zagreb dinsdag mee.
Suker en Pokrovac zaten samen in de spelersmakelaardij en waren betrokken bij diverse transacties. Pokrovac werd in de nacht van vrijdag op zaterdag voor zijn huis in Zagreb doodgeschoten. Een jaar geleden werd zijn auto opgeblazen.
De politie voert een grootscheeps onderzoek uit. Behalve Suker worden circa tweehonderd mensen verhoord, onder wie veel prominente sportlieden.
Zo klinkt het al anders dan in het bericht op NU.nl ..quote:Croat former soccer star Suker questioned over killing of popular agent
Posted: Tuesday Jun 14, 2005 4:27 AM
ZAGREB, Croatia (AP) - World Cup 1998 Golden Boot Davor Suker was questioned in the killing of a popular soccer agent who was gunned down in front of his home over the weekend, police said Tuesday.
Suker, who co-managed several players with Dino Pokrovac, was questioned for over three hours late Monday, giving details about his business relations with the slain man, a police report said.
The retired soccer star refused to comment to the media after the talks.
Police released a sketch of the suspect and were checking leads suggesting that Pokrovac had also worked as a loan-shark to Zagreb's underworld.
Players contracted to Pokrovac and Suker include the country's top young talent, Niko Kranjcar.
Geld kan mensen bewegen tot rare handelingen,quote:Op woensdag 15 juni 2005 01:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kan hier ook niet bij, Davor is nooit zo'n eikel geweest.
Hij is dus één van circa tweehonderd mensen waar nog meer prominente sportlieden tussen zitten. Tevens staat er nergens dat hij ook verdacht wordt van betrokkenheid. Topictitel maakt het groter dan het is lijkt me.quote:Ex-voetballer Suker opgepakt voor moord
Uitgegeven: 14 juni 2005 16:31
Laatst gewijzigd: 14 juni 2005 16:33
ZAGREB - De voormalige Kroatische voetbalster Davor Suker is aangehouden en verhoord in verband met de moord op zijn zakenpartner Dino Pokrovac. Dat deelde de politie in Zagreb dinsdag mee.
Suker en Pokrovac zaten samen in de spelersmakelaardij en waren betrokken bij diverse transacties. Pokrovac werd in de nacht van vrijdag op zaterdag voor zijn huis in Zagreb doodgeschoten. Een jaar geleden werd zijn auto opgeblazen.
De politie voert een grootscheeps onderzoek uit. Behalve Suker worden circa tweehonderd mensen verhoord, onder wie veel prominente sportlieden.
Topictitel zegt het zoals het gebeurd is, hij is verhoord... De titel van het bericht op NU is wel overdreven...quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:52 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Hij is dus één van circa tweehonderd mensen waar nog meer prominente sportlieden tussen zitten. Tevens staat er nergens dat hij ook verdacht wordt van betrokkenheid. Topictitel maakt het groter dan het is lijkt me.
Over overdrijven gesprokenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:21 schreef Eilanden het volgende:
Kan dit niet in overig voetbalnieuws? Ik vind dat de TS van een mug wel een ongelooflijke mamoet maakt....
Volgens mij speelde hij altijd voor Kroatiequote:
nogal jaquote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:28 schreef MaRqOz het volgende:
[..]
Volgens mij speelde hij altijd voor Kroatie
Lijkt mij een goed plan.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Sluitingstijd is wel gewenst wat mij betreft. Als er wat meer ontwikkelingen zijn kan dat wel in overig voetbalnieuws.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |