quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:59 schreef Dennis121 het volgende:
Ik heb er nog eentje staan in centrum van Haarlem, per post stuur ik je het sleuteltje, mag je hem zo meenemenUiteraard geef ik je de exacte locatie, ow wel even een fietspomp
en bandenreparatieset meenemen voor de achterband. Wellicht lek, of ze hebben hem eeg laten lopen, dat moet je zelf maar bekijken
Nee.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:11 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb nog wel een nieuwe fiets voor je staan eventueel, maar die is wel wat duurder dan 50 euro
Mijn God, is het het weer ofzo? Wat is iedereen de laatste tijd prikkelbaar zegquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:11 schreef Mikkie het volgende:
edit: ik moest ff TS plagen
Ik heb nog wel een nieuwe fiets voor je staan eventueel, maar die is wel wat duurder dan 50 euro
Maar dan zul je wel geen interesse hebben hè?
Ik wil geen misschien lekke achterband.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:14 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
Mijn God, is het het weer ofzo? Wat is iedereen de laatste tijd prikkelbaar zeg
Een geintje mag blijkbaar niet eens.
Blijkbaar kun jij ook niet zo goed lezen, want ik zei niet dat die achterband lek is. Ik zei dat hij misschien lek is.![]()
Een Playstation repareren is niet voor iedereen weg gelegd, een bandje plakken toch hopelijk wel.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:15 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ik wil geen misschien lekke achterband.
Ik wil een zekerwetennietlekke achterband.
Ik ga toch ook geen playstation via internet kopen die 'misschien' niet werkt.
Dankuquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:18 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
Een Playstation reparen is niet voor iedereen weg gelegd, een bandje plakken toch hopelijk wel.
Maar goed, ik zal je topic niet langer bevuilen en sorry voor de overlast.
Succes
quote:Op zondag 22 januari 2006 20:44 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik heb eindelijk een fiets in Hilversum!
Deze kan dicht![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |