Je bent een lekker hapje?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:54 schreef thaleia het volgende:
Ha, daar werk ik. En ik wilde juist vrijdag in plaats van met de trein, op de fiets gaan ivm treinstaking. Als ik na vrijdag niet meer hier post, weet u hoe het komt.
Onzin, stel je niet zo aan.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:50 schreef multipla het volgende:
[..]
jij woont lekker ver weg in belgie, dus heb je er geen last van. persoonlijk zou ik het wat prettiger vinden als die poema gevangen/gevonden/of neergeschoten wordt. tis jammer van zo'n mooi beest maar zoiets kan je niet in een klein land als NL laten rond lopen
Watje! Heb je ook kussens op de muur geplakt omdat je anders wellicht je hoofd stoot? De kans dat die poema een mens aanvalt is bovendien vele malen kleiner dan dat jij morgen onder een auto komt. En wat dat betreft: ik zie liever een poema voorbijkomen dan een auto.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:50 schreef multipla het volgende:
[..]
jij woont lekker ver weg in belgie, dus heb je er geen last van. persoonlijk zou ik het wat prettiger vinden als die poema gevangen/gevonden/of neergeschoten wordt. tis jammer van zo'n mooi beest maar zoiets kan je niet in een klein land als NL laten rond lopen
Alsof iedereen in die provincies wel zo praat.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:58 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Gelderland, niet Overijssel, Drenthe, Groningen of Friesland...
Dat vinden 'ze' te gevaarlijk...quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik snap echt niet dat ze dat beest willen afschieten. Of je nu op 100 meter een kogel op het beest afvuurt, of een verdovingspijltje ...
De Achterhoek en de Veluwe zijn toch wel even twee totaal andere gebieden hoor...quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:40 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Alsof iedereen in die provincies wel zo praat.Voor zover ik weet ligt de Achterhoek nog altijd in Gelderland hoor.
Kijk dat is nog eens een verstandige opmerking.quote:Op woensdag 15 juni 2005 03:47 schreef Braamhaar het volgende:
[..]
Dat vinden 'ze' te gevaarlijk...![]()
Tth, de Veluwe is toch bedoeld voor ' wilde dieren'?
zowiezo is het nog maar de vraag als hij echt ontsnapt is of deze ontsnapping op de veluwe is gebeurt. Misschien is ie wel in Friesland ontsnapt en toen naar de veluwe gewandeld.quote:Op woensdag 15 juni 2005 07:13 schreef schvvmert het volgende:
De TT klopt niet helemaal want nergens is een bron dat 't een ontsnapte zou zijn.![]()
Zit niet zo te janken! Ik wou dat ik hem mocht afschieten. Wel leuk een safari op de Veluwe.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:10 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
DIE KLOOTZAKKEN GAAN DAT BEEST GEWOON NEERSCIETEN!!!![]()
( Het klimaat verandert, daar hoort ook andere fauna bij, wie zegt dat dat beest is ontsnapt, het is gewoon een gevolg van de klimaatverandering dat er andere dieren komen op de veluwe. Een poema is een supermooi beest en hoort prima thuis op de veluwe!
[
Dus daarom lult opeens heel Overijssel, Drenthe, Friesland en Groningen wel in dialect?quote:Op woensdag 15 juni 2005 07:08 schreef TheSilentEnigma het volgende:
De Achterhoek en de Veluwe zijn toch wel even twee totaal andere gebieden hoor...
Bovendien mogen we aannemen dat-ie van iemand is. Dus denk ik dat dat beest niet echt wild is. Waarom verdoven ze dat dier niet gewoon? Gelijk maar dat afschieten...Nederland wordt steeds dier-onvriendelijker.quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:07 schreef CANARIS het volgende:
Bespottelijk dat ze dat dier willen neerschieten
Deze dieren leven in de uSA en Canada ook in het wild. De wereld zou te klein zijn als die Amerikanen of Canadezen zouden beginnen hun poemas afteschieten.
nee natuurlijk hoort hij niet in de europeese fauna
So what . elke tuin staat vol met Koniveren en Hydragenas . Die horen hier ook niet thuis.
Laat dat dier met rust. Poemas zijn zo schuw , dat geen mens bang hoeft te zijn.
quote:Op woensdag 15 juni 2005 08:20 schreef user-x het volgende:
ik ga vanaag mee jagen op dat beest
als ik hem afschiet, komt dat velletje voor mijn open haard
quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:50 schreef Fool het volgende:
![]()
Zal ik jou anders ook ff villen!
Misschien kunnen ze 'm ook gewoon verdoven ofzo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |