Het ging mij eerlijk gezegd om de potentie die het topic zou krijgen. Je kan een topic in ONZ openen met hele lappen tekst, maar de ervaring leert dat de OvjL-ers vrijwel een lager niveau hebben dan de gemiddelde Nederlander, en er dus geen moeite voor zullen doen die tekst te lezen. Daarom dacht ik "Hé, ik open een topic waar iedereen zonder moeite op kan reageren." en kwam op dit idee.quote:Op woensdag 15 juni 2005 10:27 schreef Trance_X het volgende:
@TS: Geniaal topic!! Post hier een getal!! Ik vraag me af, voordat je uberhaupt dit topic kon openen gingen er vast 10 jaren uni studie aan vooraf, talloze scripties, onderzoeken met overheidssubsidies, urenlange televergaderingen, promotionele activiteiten van/door talloze sponsors etc..
Ik kan niet wachten op je volgend topic: 'Post *hier* een letter uit het alfabet!'.
![]()
Oe, veel tekst.quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:03 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Het ging mij eerlijk gezegd om de potentie die het topic zou krijgen. Je kan een topic in ONZ openen met hele lappen tekst, maar de ervaring leert dat de OvjL-ers vrijwel een lager niveau hebben dan de gemiddelde Nederlander, en er dus geen moeite voor zullen doen die tekst te lezen. Daarom dacht ik "Hé, ik open een topic waar iedereen zonder moeite op kan reageren." en kwam op dit idee.
Nee, eigenlijk verveelde ik me gewoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |