parterretrapquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:38 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ki ndiv teh gileiz sla ej ni ej ejtnee oz raabnaatsrevno teom netpos, sud ki eod lew eem
Ik weet dat dus echt niet meerquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nu kunnen we het over masturbatie hebben!En ik ben niet eens begonnen!
Wanneer was je eerste keer?
Ik begin: 12.
10 als ik me goed herinner.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Kan me niet herinneren de afgelopen maanden te hebben gemasturbeerd.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Oh, en natuurlijk, hoe vaak?
Bijna elke dag momenteel.
Ik denk dat dat gewoon built-in kennis is.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:50 schreef Reya het volgende:
Ik vraag me nu trouwens wel af hoe ik erop ben gekomen ermee te beginnen en hoe ik wist hoe het moest
Ik vermoed dat de test ook niet wetenschappelijk verantwoord is.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:49 schreef Alicey het volgende:
Maar ik wijfel zo aan de correctheid, want ik ben helemaal niet zo open er over.
Ergens toen ik in de baarmoeder zat. Elke dag zo'n beetje.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik kwam er min of meer per ongeluk achter.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:50 schreef Reya het volgende:
Ik vraag me nu trouwens wel af hoe ik erop ben gekomen ermee te beginnen en hoe ik wist hoe het moest
* qu63 is geen woody allenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
We zijn hier allemaal Woody Allens.Dat past goed bij WFL. Woody Allen is een leuke atheïst die dol is op seks.
Ja, okee, als we babymasturbatie meetellen. Maar ik doelde meer op je eerste bewuste orgasme.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:51 schreef Haushofer het volgende:
Ergens toen ik in de baarmoeder zat. Elke dag zo'n beetje.![]()
Aan de opbouw te zien niet echt nee.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de test ook niet wetenschappelijk verantwoord is.
Als je volgende keer weer met me in de trein zit vertel ik het je. Inclusief de dokterverhaaltjesquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, okee, als we babymasturbatie meetellen. Maar ik doelde meer op je eerste bewuste orgasme.
Wil je niet eens wat anders danquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Jij moet natuurlijk weer dwars doen.
Je stelt me keer op keer teleur.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:54 schreef Haushofer het volgende:
Als je volgende keer weer met me in de trein zit vertel ik het je. Inclusief de dokterverhaaltjes
Ik kreeg helemaal geen liedje.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:56 schreef qu63 het volgende:
Welk liedje kregen jullie trouwens toen de test klaar was?
ik had George
Alsof er genoeg over seks gepraat kan worden.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Goed, nu wel weer genoeg over seks gepraat, zullen we het nu hebben over het kweken van geraniums?
Hehe, wacht maar tot je een volgende keer met me in de trein zit.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je stelt me keer op keer teleur.
Nee? Okee, dan gaan we door!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:57 schreef Alicey het volgende:
Alsof er genoeg over seks gepraat kan worden.
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:58 schreef Haushofer het volgende:
Hehe, wacht maar tot je een volgende keer met me in de trein zit.![]()
Als ik masturbeer denk ik aan Geraniumsquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee? Okee, dan gaan we door!
Iemand nog een geheime fantasie onthullen?
Alsof ik nog geheimen heb in deze slow chat.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee? Okee, dan gaan we door!
Iemand nog een geheime fantasie onthullen?
Nee dusquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Alsof er genoeg over seks gepraat kan worden.
Niet in de trein geloof ik.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:00 schreef Reya het volgende:
[..]
Jullie gaan doktertje spelen in de trein?
Die bevruchten mijquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wat gebeurt er in je fantasie met die geraniums?
Zoek maar eens goed in de diepste, ziekste krochten van je perverse geest.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:00 schreef Alicey het volgende:
Alsof ik nog geheimen heb in deze slow chat.
Dan ga je toch lekker frietjes halenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zoek maar eens goed in de diepste, ziekste krochten van je perverse geest.
Ik heb trek en niks te vreten.
Je wordt dan helemaal ondergespoten met stuifmeel?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:01 schreef qu63 het volgende:
Die bevruchten mij![]()
![]()
Ik doe dan alsof ik een ander bloemetje ben zodat we een nieuw ras kunnen starten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |