Omdat 'ik zal erover denken' klonk alsof je zou gaan nadenken of je mij wel toestemming zult verlenen om een meet te organiseren.quote:
LOL Nee, ik denk er over of ik kom natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Omdat 'ik zal erover denken' klonk alsof je zou gaan nadenken of je mij wel toestemming zult verlenen om een meet te organiseren.
Ik heb het nooit geprobeerd, maar hoe kom je hier nu zo ineens op?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:01 schreef Maethor het volgende:
He, gelukkig. Als je in het vliegtuig zit kun je gewoon een gat in het raampje schieten zonder dat het (en jij) eruit vliegt.
Mythbusters op Discovery Channel.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb het nooit geprobeerd, maar hoe kom je hier nu zo ineens op?
Hoe bedoel je dat precies?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:09 schreef Reya het volgende:
Ben ik te oud om nog werkelijk plezier met mijn ouders te kunnen hebben?![]()
Ik denk het wel. Het schijnt echter later ook weer te kunnen herstellen. Dat laatste is echter weer meer menselijk dan dierlijk.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:11 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik vraag me af of je in de loop van de tijd niet onvermijdelijk uit elkaar groeit...
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Sorry, dan is mijn minnaar er.
quote:
Ik woon hier. Dat moet genoeg zijn.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:16 schreef qu63 het volgende:
je moet me wel steeds overhalen om ooit nog eens naar dat enge noorden te komen hoor
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik woon hier. Dat moet genoeg zijn.
Dat laatste zal alleen bij Alicey helpenquote:
Kom me maar halenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik jaag je gewoon met grof geweld richting ons mooie Friese land.
Open es wat leuks in R&Pquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:09 schreef Reya het volgende:
Ben ik te oud om nog werkelijk plezier met mijn ouders te kunnen hebben?![]()
Ik zou hem best wel willen ontvoeren en meenemen naar Friesland, ik vrees alleen dat ik daar niet sterk genoeg voor ben.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik jaag je gewoon met grof geweld richting ons mooie Friese land.
Ik vind eenquote:
Ik vind eenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:25 schreef Maethor het volgende:
Ik vind eenniet op zijn plaats maar het is wel een enorme droogkloot.
Jezus, vreetzak.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:26 schreef Alicey het volgende:
Merci chocolaatjes++
Het is mijn eerste pas. Het doosje heeft toch zeker 3 uur ongeopend staan grijnzen naar me.quote:
Kom je een chocolaatje halen.quote:* Lupa ook chocola wil
Maar meestal ook verscherpte paspoortcontrole.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:28 schreef Schorpioen het volgende:
Als we met zijn allen tegelijk naar Friesland gaan, krijgen we misschien wel groepskorting bij het visumbureau!
Ja, maar alleen als je bij de grens het hele Friese volkslied uit je hoofd zingt.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:28 schreef Schorpioen het volgende:
Als we met zijn allen tegelijk naar Friesland gaan, krijgen we misschien wel groepskorting bij het visumbureau!
Nou ja, hou niet zo van die suggestieve posts. Bij R&P zijn ze tenminste duidelijk. Daar weet je gelijk via er vreemd is gegaan, wat de vader in kwestie heeft uitgevroten, of wat voor medicijnen er worden gesliktquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je verveelt je en hoopt op een R&P topic?
In 't Fries?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, maar alleen als je bij de grens het hele Friese volkslied uit je hoofd zingt.
Ik zit gewoon in Grunn hoor.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Sorry, dan is mijn minnaar er.
Dat doe je maar in je eentje, ik vind het veels teveel ewrk.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ki beh stei thcadeb. Netal ew fanav un nerovetsrethca nettahcwols tadoz teh rednim lens taag!
Haha dat is wel zo inderdaad jaquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:30 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Nou ja, hou niet zo van die suggestieve posts. Bij R&P zijn ze tenminste duidelijk. Daar weet je gelijk via er vreemd is gegaan, wat de vader in kwestie heeft uitgevroten, of wat voor medicijnen er worden geslikt![]()
Ja, wrijf het er nog maar eens in.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:31 schreef Haushofer het volgende:
Ik zit gewoon in Grunn hoor.
Ej tleodeb 'krew'.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:31 schreef Alicey het volgende:
Dat doe je maar in je eentje, ik vind het veels teveel ewrk.
quote:
Dat kan ik in MSN doenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ki beh stei thcadeb. Netal ew fanav un nerovetsrethca nettahcwols tadoz teh rednim lens taag!
Maar jij doet het niet goed.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:38 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ki ndiv teh gileiz sla ej ni ej ejtnee oz raabnaatsrevno teom netpos, sud ki eod lew eem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |