quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zoek maar eens goed in de diepste, ziekste krochten van je perverse geest.
Ik heb trek en niks te vreten.
True, maar ik reageer alleen op het feit doktertje spelen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat was met iemand anders, Alicey.![]()
Ja, kinky ej.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:00 schreef Reya het volgende:
[..]
Jullie gaan doktertje spelen in de trein?
Je ziet dat verkeerd. Ik heb een mooi figuur en dus màg ik vreten.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:02 schreef Alicey het volgende:
Maar jij hebt een mooi figuur, en hoeft niets te vreten.
uhuhquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je wordt dan helemaal ondergespoten met stuifmeel?![]()
ja, vlammebnwerper eropquote:
Ik bedoel meer dat je wat vlees hebt, en dat ik moet vreten.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je ziet dat verkeerd. Ik heb een mooi figuur en dus màg ik vreten.
Mach 3 is voor mannen!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Da's wel de effectiefste methode
Maar ik hou het bij m'n Mach3.
Het is alleen effectief als je hte onderliggende haarzakje dichtschroeit. Met een vlammenwerper kan dat vrij pijnlijk zijn.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Da's wel de effectiefste methode
Misschien iets voor Mythbustersquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is alleen effectief als je hte onderliggende haarzakje dichtschroeit. Met een vlammenwerper kan dat vrij pijnlijk zijn.
Bijwerkingen: levenslange frigiditeit.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:08 schreef Alicey het volgende:
Het is alleen effectief als je hte onderliggende haarzakje dichtschroeit. Met een vlammenwerper kan dat vrij pijnlijk zijn.
Grasmaaier?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:08 schreef Bensel het volgende:
Hmm.. ben bang als ik het doe dat ik stoppels krijg (ik heb daar erg snel last van.. m'n baardhaar is behoorlijk stug enzo.. (zo stug dat m'n scheerapparaat er af en toe problemen mee heeft..)
Die kans is behoorlijk aanwezig ja.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Bijwerkingen: levenslange frigiditeit.
Je zou ontharingscreme kunnen gebruiken. Haren komen iets dunner terug na gebruik.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:08 schreef Bensel het volgende:
Hmm.. ben bang als ik het doe dat ik stoppels krijg (ik heb daar erg snel last van.. m'n baardhaar is behoorlijk stug enzo.. (zo stug dat m'n scheerapparaat er af en toe problemen mee heeft..)
Nou ja, je hoeft je dan tenminste niet meer te scherenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Bijwerkingen: levenslange frigiditeit.
die loopt erin vast denk ik..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |