Aan de opbouw te zien niet echt nee.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de test ook niet wetenschappelijk verantwoord is.

Als je volgende keer weer met me in de trein zit vertel ik het je. Inclusief de dokterverhaaltjesquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, okee, als we babymasturbatie meetellen. Maar ik doelde meer op je eerste bewuste orgasme.

Wil je niet eens wat anders danquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Jij moet natuurlijk weer dwars doen.

Je stelt me keer op keer teleur.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:54 schreef Haushofer het volgende:
Als je volgende keer weer met me in de trein zit vertel ik het je. Inclusief de dokterverhaaltjes

Ik kreeg helemaal geen liedje.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:56 schreef qu63 het volgende:
Welk liedje kregen jullie trouwens toen de test klaar was?
ik had George

Alsof er genoeg over seks gepraat kan worden.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Goed, nu wel weer genoeg over seks gepraat, zullen we het nu hebben over het kweken van geraniums?

Hehe, wacht maar tot je een volgende keer met me in de trein zit.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je stelt me keer op keer teleur.

Nee? Okee, dan gaan we door!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:57 schreef Alicey het volgende:
Alsof er genoeg over seks gepraat kan worden.

quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:58 schreef Haushofer het volgende:
Hehe, wacht maar tot je een volgende keer met me in de trein zit.![]()

Als ik masturbeer denk ik aan Geraniumsquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee? Okee, dan gaan we door!
Iemand nog een geheime fantasie onthullen?

Alsof ik nog geheimen heb in deze slow chat.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee? Okee, dan gaan we door!
Iemand nog een geheime fantasie onthullen?

Nee dusquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Alsof er genoeg over seks gepraat kan worden.

Niet in de trein geloof ik.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:00 schreef Reya het volgende:
[..]
Jullie gaan doktertje spelen in de trein?

Die bevruchten mijquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wat gebeurt er in je fantasie met die geraniums?

Zoek maar eens goed in de diepste, ziekste krochten van je perverse geest.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:00 schreef Alicey het volgende:
Alsof ik nog geheimen heb in deze slow chat.

Dan ga je toch lekker frietjes halenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zoek maar eens goed in de diepste, ziekste krochten van je perverse geest.
Ik heb trek en niks te vreten.

Je wordt dan helemaal ondergespoten met stuifmeel?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:01 schreef qu63 het volgende:
Die bevruchten mij![]()
![]()
Ik doe dan alsof ik een ander bloemetje ben zodat we een nieuw ras kunnen starten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |