quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:41 schreef rotskibo het volgende:
koop nooit schoenen via internet
Welke zijn het? post is een plaatje
Want dadelijk heb ik ze thuis en dan passen ze nietquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:50 schreef Sjakie01 het volgende:
hmm plaatje doet het niet. Maar wat is het probleem dan?
Ik heb maat 42, die schoenen zijn ook maat 42. Sommige schoenen vallen groot of juist klein uit. Waarom denk je dat ik dit topic open dan?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:43 schreef rotskibo het volgende:
[..]
Want dadelijk heb ik ze thuis en dan passen ze niet
Koop beter in de winkel dan kan je ze nog passen., of pas ze eerst in de winkel en koop ze later via internet zodat je zeker weet dat ze passen![]()
Waarom ga je dan niet gewoon naar de winkel om ze te passen?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:59 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Ik heb maat 42, die schoenen zijn ook maat 42. Sommige schoenen vallen groot of juist klein uit. Waarom denk je dat ik dit topic open dan?
uil![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:20 schreef About2Break het volgende:
[..]
Waarom ga je dan niet gewoon naar de winkel om ze te passen?
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:26 schreef Sjakie01 het volgende:
Ik wil graag mijn schoenen via internet kopen gezien het feit ik ze in de winkel nergens kan vinden.
Euhm ja dat is het logo, en wat is daar zo achterlijk aan?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:33 schreef nogal het volgende:
Das toch met zo'n achterlijk krokodil erop?
helemaal eenschquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:33 schreef nogal het volgende:
Das toch met zo'n achterlijk krokodil erop?
heb ff een willekeurige schoen op gezocht met het logo:quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:56 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Euhm ja dat is het logo, en wat is daar zo achterlijk aan?
quote:Op donderdag 16 juni 2005 02:56 schreef nogal het volgende:
[..]
heb ff een willekeurige schoen op gezocht met het logo:
[afbeelding]
lijkt toch meer op een kinder schoen of ligt het aan mij![]()
Als dit een kinderscoen is, vraag ik mij af waarom ze de maten 40, 41, 42, 43, 44 etc hebben.quote:Op donderdag 16 juni 2005 02:56 schreef nogal het volgende:
[..]
heb ff een willekeurige schoen op gezocht met het logo:
[afbeelding]
lijkt toch meer op een kinder schoen of ligt het aan mij![]()
ze vallen normaal uit, maar ik geef toch de voorkeur om ze eerst in de winkel te passen en mt 42 is echt geen unieke maat, die kunnen ze heus wel bij bestellen indien niet op voorraad.quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:43 schreef Sjakie01 het volgende:
Vallen Lacoste schoenen groot of klein uit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |