Lukas Haas.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:57 schreef Flierp het volgende:
lukas haas
Heus, ik heb het nog geprobeerd, maar ze pasten niet allemaal in de TT, pyl.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:55 schreef pyl het volgende:
Ik vind deze TT discriminerend voor de geinponems, grapjurken, leukerds, grappenmakers, potsenmakers, droogkloten, clowns, jokers, komieken, wisecrackers, humoristen, hansworsten, harlekijnen, paljassen, piassen en niet te vergeten de polichinellen.
![]()
Verdorie, da's snel........quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:32 schreef Tokay het volgende:
Audrey Tautou?
Nope, maar wel een andere film met haar.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:38 schreef pyl het volgende:
Yep. Een tijdje terug Un long dimanche de fiançailles gezien; jij ook neem ik aan?
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:07 schreef Dungeonmaster het volgende:
Sinead O´Connor
nou vooruit dan maar...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:25 schreef pyl het volgende:
Pssstttt....er staat nog een vraagje ter beantwoording voor je open...... Let niet op de troep.
wat klik je sip tong?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:11 schreef tong80 het volgende:
Goedemorgen.
'Why can't you share your bed? The most loving thing to do is to share your bed with someone. It's very charming. It's very sweet. It's what the whole world should do.'![]()
Vanwegen die viespeuk.quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:25 schreef Oblivion het volgende:
Daarom heb ik jaren met een hond geslapen, en nog steeds...![]()
![]()
Jij mag gewoon lachen om mijn geintjes, ja!quote:
Mmmmmmmmm,meneer was monnikquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:55 schreef pyl het volgende:
Een andere negentiende-eeuwse Nederlandse predikant?
Monnik? Of bedoel je priester?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:01 schreef fotoloog het volgende:
Mmmmmmmmm,meneer was monnik
MONNIKquote:
Niet echt mijn interessegebied.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:01 schreef fotoloog het volgende:
Mmmmmmmmm,meneer was monnik
Zal straks een plaatje van de Stray cats voor je posten.....quote:
Zeker,meneer werd geboren in Oostenrijk,tegenwoordig ligt het plaatsje in in Tsjechiequote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:11 schreef pyl het volgende:
Een Oostenrijkse monnik in de wetenschap?
Heeft-ie een bijdrage geleverd aan de toegepaste wetenschap, zoals die in de fotografie wordt aangewend?![]()
Hulde !!!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:13 schreef Berkery het volgende:
Mendel?
*knuffelt tokay....quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:16 schreef Tokay het volgende:
Weet ik ook een keer een niet-tuinman, ben ik natuurlijk te laat.![]()
Ja ik heb biologie gehadquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:14 schreef pyl het volgende:
Berkery to the rescue.......again!!!!!!!!
Dank je, dat had ik even nodig.quote:
hoeft niet hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:32 schreef fotoloog het volgende:
Nog een wetenschappertje doen?
Voorkeuren?quote:
nee hoor dat ook weer nietquote:
Liever nietquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:32 schreef fotoloog het volgende:
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:32 schreef fotoloog het volgende:
Hmpfff....quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:40 schreef fotoloog het volgende:
Eerst een actrice,dan een wetenschappertje, goed?
JA HALLO ! 2 tegen 1quote:
Ja, en? Gewogen democratie, Foto, gewogen democratie........quote:
Battlestar Galactica.....quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:51 schreef pos het volgende:
speelde ze in een bekende serie foto?
zo goed pyl?
Captain Apollo zegt me wel wat maar voor de rest...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:54 schreef pyl het volgende:
Was het de vriendin van Captain Apollo of van Lieutenant Starbuck.......![]()
Mij evenmin, maar die twee namen kwamen hier onlangs voorbij (dankzij Foto natuurlijk) en die vond ik zo opvallend (en kinderachtig, typisch SF.....quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:57 schreef pos het volgende:
Captain Apollo zegt me wel wat maar voor de rest...
Valt wel mee...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:01 schreef pyl het volgende:
[..]
Mij evenmin, maar die twee namen kwamen hier onlangs voorbij (dankzij Foto natuurlijk) en die vond ik zo opvallend (en kinderachtig, typisch SF.....) dat ik ze heb onthouden.
En nu ren ik vliegensvlug weg, want ik zie Foto nú boos onder de zonnebank vandaan komen...............![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:11 schreef fotoloog het volgende:
ff wat krulspelden en voila, Foto guitar Watson...
Ja.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:26 schreef pyl het volgende:
Is het een wetenschapper?
Quantummechanica, zeker?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:26 schreef Tokay het volgende:
Ja.
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:29 schreef fotoloog het volgende:
Ornitholoog?
Onder andere.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:28 schreef pyl het volgende:
Quantummechanica, zeker?
Kate Pierson van de B-52'squote:
Ja Da's even een verschil.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:33 schreef pyl het volgende:
Whoa, Tong!!!![]()
Tjee, wat is die "gegroeid" zeg.......![]()
Geen idee.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:36 schreef tong80 het volgende:
Is dat het vriendinnetje van River Phoenix ?
Die gozer wil je 's avonds ook niet tegenkomen in een donker steegje hoor....quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:35 schreef Tokay het volgende:Ik vind haar doodeng.Wie is zij?
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:40 schreef pyl het volgende:
Hoewel, misschien jij weer wel, natuurlijk......
Jazeker.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:41 schreef pyl het volgende:
Uhm...even eenvoudig beginnen: Amerikaanse actreutel?
Tja, en waarom zou ik haar dan kennen?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:43 schreef Tokay het volgende:
Maar niet van kaliber.
Misschien heb je haar per ongeluk voorbij zien komen in de érg leuke film Parenthood, waarin ze het opstandige vriendinnetje van Keanu Reeves speelde?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:44 schreef pyl het volgende:
Tja, en waarom zou ik haar dan kennen?
Geef me één reden, eentje maar....
Ik weet niet wie Samantha Mathis is, maar dat is iig niet de mevrouw van mijn plaatje.quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:50 schreef pyl het volgende:
Parenthood, is dat metMary Steenbruggen
?
En Steve Martin?
Mmmm........ooit weleens langsgezapt, denk ik.
Heb jij soms zitten Googlen???quote:
quote:
19 eeuwerquote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:59 schreef pyl het volgende:
Ah, een brave laat-18e eeuwse, vroeg-19e eeuwse wetenschapper, neem ik aan?
Ornitholoog?
Bij dezen ben je gedisqualificeerd, tong.quote:
Ik kon het voor één keer niet latenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:01 schreef Tokay het volgende:
[..]
Bij dezen ben je gedisqualificeerd, tong.
Bon appétit!quote:
Hmm, nu weet ik nog niets, natuurlijk.quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:29 schreef pyl het volgende:
Ik gok op Diana Krall, ofschoon ik weet dat het fout is.........![]()
Amerikaansquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:41 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ehm, Amerikaans?
En in welk genre bevindt mevrouw zich?
Mmmmmmmmm.......toen ben ik afgehaakt - maar aan haar heeft het niet gelegen, dat staat vast.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:42 schreef Berkery het volgende:
Ze was vooral populair in de jaren '80
Vind ik altijd zo zonde van die (ogenschijnlijk) leuke meiden...........quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:47 schreef Berkery het volgende:
.... ze ging poseren voor een bekend mannenblad
want?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:54 schreef pyl het volgende:
[..]
Vind ik altijd zo zonde van die (ogenschijnlijk) leuke meiden...........![]()
Ik moet er wel even bij vermelden dat ze in de jaren '80 bekend werd als zingende frisse tiener, maar ze nu in de Playboy staat/komt te staan als gelifte en opgepompte dertigerquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:54 schreef pyl het volgende:
[..]
Vind ik altijd zo zonde van die (ogenschijnlijk) leuke meiden...........![]()
Nou ja, ik vind het niet echt getuigen van goede smaak (en nee: ik ben bepaald geen Balkenende-aanhangerquote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:01 schreef sooty het volgende:
Eéndagsvlieg: Debbie Gibson.
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:04 schreef Tokay het volgende:
Da's toch Belinda Carlisle?
Nope.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:11 schreef pyl het volgende:
Tim Buckley?
We have a winner.quote:
Huh?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:30 schreef tong80 het volgende:
Z'n zoon heeft meer drugs gebruikt en is vaker van bil gegaan met onbekende mannen dan Pim Fortuyn.
Wie haal ik nou door de war ?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:46 schreef sooty het volgende:
[..]
Huh?
Bent u niet een beetje abuis ?
De zoon heet Rufus en heeft een aardje-naar-zijn-vaardje. Een Womanizer pur sang dus.![]()
Kate McGarrigle, de zus van zijn tante An. Zijn vader is het plaatje hierboven: Loudon Wainwright IIIquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie haal ik nou door de war ?
Was laatst nog een Docu over op Ned-3.
Shit man z'n moeder is Ann Gargigle en z'n pa ..... kom niet op de naam
Volgens mij niet. Maar misschien heb ik het fout.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:54 schreef tong80 het volgende:
Ja maar die zoon is zo gay als Joop Braakhekke had ik het toch goed
Nope. Dat is nou Kate McGarrigle.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:12 schreef Tokay het volgende:
Nederlandse mevrouw?
Ken jij twee van die folk-achtige zangeressen, Kate and Ann McGarrigle?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:20 schreef sooty het volgende:
Nope. Dat is nou Kate McGarrigle.
De moeder van Rufus Wainright.
quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:34 schreef pyl het volgende:
Je had nog een 19e eeuws Brits wetenschappertje openstaan, dacht ik. Als je die nu eens ging ophalen?
![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:23 schreef pyl het volgende:
Ben je d'r nog, Bolko?![]()
Twee economen zeker?
Vooral die rechter komt me verdraaid bekend voor............
Nee. Nee, echt niet. Jazeker. Nee, niet echt. Ja ook, maar toch meer biologen. Nee.quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:45 schreef pyl het volgende:
Mmmmm........loopt niet echt vlot zo.
Zijn het Nederlanders? Ja, hè? En ze zitten in de bètahoek, neem ik aan? Fysici? Chemici? Wiskundigen?
Ja ja.quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:53 schreef Bolkonsky het volgende:
Nee. Nee, echt niet. Jazeker. Nee, niet echt. Ja ook, maar toch meer biologen. Nee.
Zie je wel? Ik wist het!quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:56 schreef Tokay het volgende:
Ik kom hier alleen voor de gezelligheid posten hoor.
quote:
Helemaal goed, pyl. De ontdekkers van de DNA-structuur en dat waren geen tuinmannen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:02 schreef pyl het volgende:
Ah, Crick en Watson?
quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:05 schreef Bolkonsky het volgende:
en dat waren geen tuinmannen.
Nou ja, misschien in hun vrije tijd ofzo?quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:05 schreef Bolkonsky het volgende:
Helemaal goed, pyl. De ontdekkers van de DNA-structuur en dat waren geen tuinmannen.
Ja, ja, en zeker ook nog tijd over om te spelen in een flauwe vrouwenserie.quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:09 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nou ja, misschien in hun vrije tijd ofzo?![]()
quote:
Niet lief, pyl.quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:26 schreef pyl het volgende:
![]()
Ga door, Bolko! Ga door, mijn jongen!!!![]()
Eindelijk een zielsverwant.![]()
Ah, tu m'énerves!quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:32 schreef pyl het volgende:
Een hovenier dan?
1 plaatje van niveau tegen 100 'normale' plaatjes, moet kunnen, tong.quote:
Tuurliojk, kan er alleen niet tegen dat ik hem niet kenquote:Op woensdag 15 juni 2005 20:22 schreef Tokay het volgende:
[..]
1 plaatje van niveau tegen 100 'normale' plaatjes, moet kunnen, tong.
Obli!!!1!1!!!!quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:39 schreef Oblivion het volgende:
Meneer Pasteur?
gewoon goed?quote:
Een kanjer ben je!quote:
Frutje...quote:
Joh...quote:
Duh!quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:12 schreef Modus het volgende:
is het de schrijver van The Witches of Eastwick?
quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:12 schreef Modus het volgende:
is het de schrijver van The Witches of Eastwick?
HEY, ga lekker aan je eigen knoppen zitten frutten....quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:16 schreef Tokay het volgende:
Licht uit, spot aan... en handen aan de knoppen...
John U.....
Johnny Update...quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:18 schreef Tokay het volgende:
John Up....
quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:19 schreef Oblivion het volgende:
HEY, ga lekker aan je eigen knoppen zitten frutten....![]()
Hé tweaker, het is .... FOUT!!!quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:19 schreef Oblivion het volgende:
Johnny Update...![]()
Ik ben nerd aan het worden...![]()
Hèhè... vooruit, een puntje voor Berkery.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:21 schreef Berkery het volgende:
Updike
Hey, en aan mijn knoppen zitten frutten en me dan ook nog uitschelden voor tweaker?quote:
You nasty woman!quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:22 schreef Oblivion het volgende:
Hey, en aan mijn knoppen zitten frutten en me dan ook nog uitschelden voor tweaker?
quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:22 schreef Oblivion het volgende:
en aan mijn knoppen zitten frutten
Nee, ook schrijvertquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:25 schreef Tokay het volgende:
Paolo Conte?
Ik vraag me altijd af hoe je dat uitspreektquote:
Ja, hallo wie draait en scheld er nu?quote:
Jij neemt de tt wel erg serieus.quote:
Een Schotse schrijver, let dan ook op mens.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:38 schreef Oblivion het volgende:
En oh, ik weet niet wie op het plaatje is...![]()
Romansky Polanski?quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:49 schreef Oblivion het volgende:
Romansky?
Er galmt hier BACK IN BLACK door de boxen...quote:
* Berkery doet mee, maar dan met Fade to blackquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:15 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Er galmt hier BACK IN BLACK door de boxen...
*headbanged...
quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:29 schreef Tokay het volgende:
Schrijver?
Nope. Geboren Oostenrijker, Engelsman geworden, overleden (zelfmoord, de arme ziel) in Brazilië.quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:31 schreef Tokay het volgende:
Nederlander?
Helaas, Obli, ik had het je gegund...........quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:32 schreef Oblivion het volgende:
Ik ga gokken!
Tolkien? Een jonge dan...![]()
Literatuur....quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:37 schreef Oblivion het volgende:
Wat voor genre schrijft ie?
Nope.quote:Nog een gokje. Bram Stoker?
quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:38 schreef Tokay het volgende:
Met dat brilletje heeft meneer wel wat weg van James Joyce, maar da's geen geboren Oostenrijker.![]()
Nee, natuurlijk niet. Hoe kom je daar nou bij?quote:
Pardon, je hebt gelijk. Ik bedoelde alleen dat Tolkay's redenering juist was en het dus niet James Joyce is...........quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:45 schreef Oblivion het volgende:
*kuch*
Geachte pyl,
U behoort NIET deze smiley te gebruiken *insert* , tenzij het antwoord goed is.
Met vriendelijke groet,
Obli...
Tja, die andere ken ik. Da's een Scandinavische schrijver, of componist...........pvdtquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:43 schreef Tokay het volgende:
Of pyl post gewoon in het verkeerde RJP-topic, dat kan natuurlijk ook.![]()
Tis al goed!quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:46 schreef pyl het volgende:
[..]
Pardon, je hebt gelijk. Ik bedoelde alleen dat Tolkay's redenering juist was en het dus niet James Joyce is...........
Ik kan er geen touw meer aan vastknopen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:48 schreef pyl het volgende:
Tja, die andere ken ik. Da's een Scandinavische schrijver, of componist...........pvdt![]()
Slaap lekker dan maar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |