ja leuk....quote:
ik kreun voordat ik in slaap valquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:42 schreef Quinny het volgende:
Ik laat wel eens een windje, maar ik schijt niet in mijn slaap hoor
![]()
Nee echtquote:
*Ban aanvraagtquote:
Jij laat ook windjes als je hard lachtquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:42 schreef Quinny het volgende:
Ik laat wel eens een windje, maar ik schijt niet in mijn slaap hoor
![]()
Jij zit ook aan mijn been als we slapen!!quote:
quote:
quote:
Aan mijn been durven ze niet te zittenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:54 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Jij zit ook aan mijn been als we slapen!!
ik versta je dus echt welquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:01 schreef O-Ren het volgende:
Ik praat ook in mijn slaap
maar niet verstaanbaar gelukkig
Nee te harigquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Aan mijn been durven ze niet te zitten
Attention Whorequote:
quote:
In mijn droom was je een vrouwquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:54 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Jij zit ook aan mijn been als we slapen!!
In mijn droom was je me aan het strelen...quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:05 schreef O-Ren het volgende:
[..]
![]()
dat meen je niet
![]()
![]()
Jij zegt dat je me nooit verstaat![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:08 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
In mijn droom was je me aan het strelen...
... ik ben jou al 2 keer kwijtgeraakt in bed...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Aan mijn been durven ze niet te zitten
boehooooeee, moet nog een uur werkenquote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:09 schreef MmadviewW het volgende:
[..]
[afbeelding]
2pac nooo , O whateverAli G style
![]()
![]()
whahahaahah ghanees ookquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:09 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
dat heb ik nooit gezegd.... meestal versta ik alleen de eerste zin..... daarna wordt Ghanees ofzo....
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:05 schreef O-Ren het volgende:
[..]
![]()
dat meen je niet
![]()
![]()
Jij zegt dat je me nooit verstaat![]()
huilebalkquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:10 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
boehooooeee, moet nog een uur werken
het is zoooooooooo saai!
Ik moet zo nog de hele dag leren voor tentamensquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:10 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
boehooooeee, moet nog een uur werken
het is zoooooooooo saai!
*film* Ali G in Tha housequote:
quote:
Ja, heb je nog een broodje salami voor me?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:10 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
... ik ben jou al 2 keer kwijtgeraakt in bed...
Huisplooi grappen ... kom maar op
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:13 schreef Magneet het volgende:
Kepler, haal die MAGNEET/voeding eens weg..
Ik qoute iemand, heb het niet over mezelfquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:15 schreef MmadviewW het volgende:
[..]
Ik moet zo nog de hele dag leren voor tentamens![]()
Ga ik liever nog een uurtje op fok zitten op t werk
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is prachtig.
stewardess opleiding
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:16 schreef Quinny het volgende:
Ker, doe eens niet zo triest. Eerst zien we je maanden niet op fok en als je er bent verwacht je van ons de volledige aandacht.
Ik heb er zelf overheen gelezen en waarschijnlijk nog een aantal van ons.
Dus hou op met huillie zijn. Droog je traantjes en doe gezellig weer met ons mee
Hehe okequote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:19 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ik qoute iemand, heb het niet over mezelf
ik dacht ook dat je het over jezelf hadquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:19 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ik qoute iemand, heb het niet over mezelf
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:19 schreef MmadviewW het volgende:
Zit een man op de taxi te wachten
zegt de chauffeur:Nu is het genoeg. Stel je voor of rot opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nu is het genoeg. Stel je voor of rot op
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nu is het genoeg. Stel je voor of rot op
En wat staat er in de TT. Juist. Gijs. Hoewel je naam er wel op rijmt is het niet goed genoeg.quote:
Ik weet niet waar die fabel vandaan komt dat ik er maanden niet ben geweest, was maar 5-6 weken weg ivm met de verhuizing. Ik verwacht helemaal geen volledige aandacht. Ik zie hier bijna iedereen zo opmerking maken dat er niet wordt gereageerd wordt op zijn/haar post en ik wordt dan meteen afgeschilderd als een huillie. Kom op, alsof serieus die post meende, bijna alle topics staan vol met onzin...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:16 schreef Quinny het volgende:
Ker, doe eens niet zo triest. Eerst zien we je maanden niet op fok en als je er bent verwacht je van ons de volledige aandacht.
Ik heb er zelf overheen gelezen en waarschijnlijk nog een aantal van ons.
Dus hou op met huillie zijn. Droog je traantjes en doe gezellig weer met ons mee
Ik heb een neef die Gijs heet, does that make any sensequote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En wat staat er in de TT. Juist. Gijs. Hoewel je naam er wel op rijmt is het niet goed genoeg.
Je meende het wel serieusquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:24 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ik weet niet waar die fabel vandaan komt dat ik er maanden niet ben geweest, was maar 5-6 weken weg ivm met de verhuizing. Ik verwacht helemaal geen volledige aandacht. Ik zie hier bijna iedereen zo opmerking maken dat er niet wordt gereageerd wordt op zijn/haar post en ik wordt dan meteen afgeschilderd als een huillie. Kom op, alsof serieus die post meende, bijna alle topics staan vol met onzin...
Maar het is goed hoor Quin
Een natte handdoek wilt ook nog wel eens helpen. Ben alleen bang dat dan je dan in je bed gaat plassen. En daar zal Tam dan ook weer niet zo blij mee zijnquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:27 schreef Bastard het volgende:
Ik heb serieus er aan gedacht om mijzelf vast te binden aan de poot van het bed, kan ik niet weglopen.
Waarom zou ik een natte handoek willen neerleggenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:29 schreef Quinny het volgende:
[..]
Een natte handdoek wilt ook nog wel eens helpen. Ben alleen bang dat dan je dan in je bed gaat plassen. En daar zal Tam dan ook weer niet zo blij mee zijn
gaat niet met kind op schootquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:29 schreef Quinny het volgende:
gebruik dan een andere PI eikelquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:24 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ik weet niet waar die fabel vandaan komt dat ik er maanden niet ben geweest, was maar 5-6 weken weg ivm met de verhuizing. Ik verwacht helemaal geen volledige aandacht. Ik zie hier bijna iedereen zo opmerking maken dat er niet wordt gereageerd wordt op zijn/haar post en ik wordt dan meteen afgeschilderd als een huillie. Kom op, alsof serieus die post meende, bijna alle topics staan vol met onzin...
Maar het is goed hoor Quin
Mond, Stinknegerquote:
Dan word je wakker en kan je niet meer slaapwandelen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Waarom zou ik een natte handoek willen neerleggen![]()
schreeuw eens tegen hemquote:
Ik kom niet eens in slaapquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:32 schreef Quinny het volgende:
[..]
Dan word je wakker en kan je niet meer slaapwandelen.
Machtigquote:
Dat is San Fierro tochquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Machtig
Die vrijheid die je hebt.. de humor, de missies.. I LOVE IT!!!
Ik denk dat GTA wel zon beetje het beste spel is wat ik ken...
Je hebt altijd wat te doen, is het taxichauffeur, huizen kopen, mensen beroven, opdrachten doen, vliegen, parachutespringen, gokken.. etc etc.
Gaat helemaal nergens over hoor!
ZIt op 16% bijna in de volgende stad zeg maar.
Ik zit dus vlak VOOR san fieroquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat is San Fierro tochBriljant.... ik denk dat ik vanavond ook even ga GTA-en...... platteland missies zijn ook cool he
zooooo groot![]()
Ik ging altijd experimenteren.... auto's en motoren op de treinbaan zetten... (dik 10) en dan wachtenzooo leuk !!
probeer het eens langerquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:44 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik schijn in m`n slaap te stoppen met ademen. Voor een minuut ofzo iedere keer![]()
WHAHAHAHHAHAHAHAquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:52 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
probeer het eens langerkunnen we lachen
Lukt niet, krijg ik net zo`n plofkop als jijquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:52 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
probeer het eens langerkunnen we lachen
Dan wil ik niet weten wat Magneet in zijn slaap doetquote:
dat is dus het vreemde... geen magneet (quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:13 schreef Magneet het volgende:
Kepler, haal die magneet/voeding eens weg bij je scherm of druk op degauss dat wil ook nog wel eens helpen
ik ben er gewoon weer mee verder gegaan na alle enthousiaste verhalenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat is San Fierro tochBriljant.... ik denk dat ik vanavond ook even ga GTA-en...... platteland missies zijn ook cool he
zooooo groot![]()
Ik ging altijd experimenteren.... auto's en motoren op de treinbaan zetten... (dik 10) en dan wachtenzooo leuk !!
nu de badkamerquote:
quote:
Ja, en het vlees dat erop ligt is ook niet echt smakelijk o te zien, maar you get the pointquote:
hopelijk snapt Struikrover hem ookquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, en het vlees dat erop ligt is ook niet echt smakelijk o te zien, maar you get the point
dan is hij echt de geest aan het gevenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:20 schreef kepler het volgende:
[..]
dat is dus het vreemde... geen magneet () of voeding in de buurt. En hij is gehaal paarsig, maar nu gelukkig niet meer
Hij heeft het af en toe, maar word steeds erger
het vreemde is dat mijn vorige monitor precies hetzelfde probleem had... Maar die ik nu heb is ook 2e hands... Voorlopig gaat het goed, maar ik wilde toch een TFT kopen na de vakantie. Hopelijk houdt deze het tot dan volquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:59 schreef Magneet het volgende:
[..]
dan is hij echt de geest aan het gevenheb je nog een andere of geld ervoor? heb hier anders nog wel een oud gebakje staan met hetzelfde euvel geloof ik
Wel tof was dat op het platteland.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
zooooo groot![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altijd vreten en zuipen op een ander hequote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, en het vlees dat erop ligt is ook niet echt smakelijk o te zien, maar you get the point
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:20 schreef Chocobo het volgende:
Coole vijver Struik en alsnog gefeliciteerd
Ik ga ook nog een BBQ geven op mijn balkon. Mag er elk uur iemand een stukje vlees komen halenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:28 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Altijd vreten en zuipen op een ander he
Deal,....... dan starten we vroegquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga ook nog een BBQ geven op mijn balkon. Mag er elk uur iemand een stukje vlees komen halen
Ze was geen kruisje hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:52 schreef Bastard het volgende:
kruisje
Thx gijsquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:35 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ook nog gefeliciteerd he, Struik.
Misschien wat laat.![]()
WHOEHAHAHAHAHAHAquote:
Nog gefeliciteerd gijsquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2005 08:10 schreef Quinny het volgende:
Goedemorgen
Oke even iets leuks. Tenminste ik moest er wel een beetje om lachen.
Surfer belde net Sjo of die al klaar was om naar het werk te gaan (ze rijden altijd samen). Maar Surfer was even vergeten dat Sjo een vrije dag had opgenomen vandaag. De last van Surfer was door de telefoon te voelen
He Surfer als je dit straks leest ...... Werkse he![]()
En wij gaan vandaag lekker meubels bestellen
Die last dan jaquote:Op woensdag 15 juni 2005 08:10 schreef Quinny het volgende:
Goedemorgen
Surfer belde net Sjo of die al klaar was om naar het werk te gaan (ze rijden altijd samen). Maar Surfer was even vergeten dat Sjo een vrije dag had opgenomen vandaag. De last van Surfer was door de telefoon te voelen
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 15 juni 2005 08:10 schreef Quinny het volgende:
Goedemorgen
Cho: Gijssssssssssssssssss,.... hoe is het nouhquote:Op woensdag 15 juni 2005 02:17 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Gijsssssssssssssssssssssss die liefde
Cool hequote:
Goedemorgen
Coolquote:En wij gaan vandaag lekker meubels bestellen
Ja,... we zijn al eerder wezen kijken. Daarna nog even in het huis gekeken of alles past en nu definitief bestellen.... Kom je in het nieuwe huis even met Daantje rollen ?quote:Op woensdag 15 juni 2005 08:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Heerlijk.
[..]
CoolWeten jullie al wat jullie willen ongeveer?
SSSSSSSSSSSSSSTTTTTTTTTTTTTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:Op woensdag 15 juni 2005 08:22 schreef Chocobo het volgende:
Brown, Surfer.......... werkse vandaag.... wordt mooi weer
[afbeelding]
Ah ik vermaak me wel, moet ook he.quote:Op woensdag 15 juni 2005 08:24 schreef Chocobo het volgende:
Bastard,.... jij ook veel plezier bij
[afbeelding]
He
Ja die terreinen veroveren.. maar las dat ik ze straks kwijt benquote:Op woensdag 15 juni 2005 08:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Cool heIk vind het ook het beste deel....... ik vond vooral gangwars cool in de eerste stad... was ik uren mee zoet !
Godverrrrr, spoilerhoerrrrrquote:Op woensdag 15 juni 2005 08:27 schreef Bastard het volgende:
Die chick ook.. drive by's doen als we naar een restaurant gaan
whahahahaha,... dat is best droogquote:
Goedemorgen
He Cho:quote:Op woensdag 15 juni 2005 08:22 schreef Chocobo het volgende:
Brown, Surfer.......... werkse vandaag.... wordt mooi weer
[afbeelding]
Wij zijn altijd met zn 3quote:Op woensdag 15 juni 2005 08:53 schreef silver-surfer het volgende:
[..]... ik wist het echt niet hahahahaha..
Lekker ... zo'n onverwachte dis op de vroege morgen
Heb de hele weg hier naartoe zitten verzinnen wat ik ga doen vandaag...
Kom ik hier... zijn we met zijn 3en.. ;') .... dat wordt werken dus..
Goedemorgen
quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:08 schreef QueenR het volgende:
[..]
![]()
![]()
Goedemorgen!Cho, Quinn, wat is het toch lekker om rustig buiten een bakkie
te doen en je krantje te lezen op een morgen zo mooi als deze he.
Voor de rest... weet zeker dat op een saai warm kantoor zo'n machinebakkie ook best te doen is hoor
![]()
Straks heb ik bij de coffee club ook zo'n uitzicht op het water ! Lekker met mijn Irish coffee zoquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:08 schreef QueenR het volgende:
[..]
![]()
![]()
Goedemorgen!Cho, Quinn, wat is het toch lekker om rustig buiten een bakkie
te doen en je krantje te lezen op een morgen zo mooi als deze he.
Voor de rest... weet zeker dat op een saai warm kantoor zo'n machinebakkie ook best te doen is hoor
![]()
Gijsssssssssssssss !!!!quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:24 schreef Thor-Nexium het volgende:
Morguh Gijsjes op deze hele mooie morgen
quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Straks heb ik bij de coffee club ook zo'n uitzicht op het water ! Lekker met mijn Irish coffee zo
quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:24 schreef Thor-Nexium het volgende:
Morguh Gijsjes op deze hele mooie morgen
Maken jullie ff fotos van het nieuwe huissie?quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Straks heb ik bij de coffee club ook zo'n uitzicht op het water ! Lekker met mijn Irish coffee zo
alweer een huiliequote:Op woensdag 15 juni 2005 09:24 schreef kepler het volgende:
waarom wordt het altijd mooi weer als ik moet leren
Gijs ik mis je....... Kom binnenkort ff een bakkie doen. Tijd niet gezien.quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:28 schreef QueenR het volgende:
[..]
![]()
lekker! ga vanmiddag ff naar het zwembad hier, helaas geen irish coffee daar, maar ook heeeeerlijk
@brown:![]()
*zucht*quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Van voren is het ook prachtig
[afbeelding]
hehehe hou ook van jou hoorquote:
nee?quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maken jullie ff fotos van het nieuwe huissie?
quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:39 schreef QueenR het volgende:
[..]
hehehe hou ook van jou hoorzeker al zittend in de zon, laptopje, coffeetje.... hmmmmm jij ook zo naar je zin achter je bureau?
fuck....quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Van voren is het ook prachtig
[afbeelding]
quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs ik mis je....... Kom binnenkort ff een bakkie doen. Tijd niet gezien.![]()
Thor![]()
ga snel langs komen gijs als ik van me krukken af benquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs ik mis je....... Kom binnenkort ff een bakkie doen. Tijd niet gezien.![]()
Thor![]()
De economie kan niet zonder ons... we moeten he!!quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:39 schreef QueenR het volgende:
[..]
hehehe hou ook van jou hoorzeker al zittend in de zon, laptopje, coffeetje.... hmmmmm jij ook zo naar je zin achter je bureau?
*geeft brown een kleenex, of voor de tranen of om de rommel te beperken*quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:16 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
PPOOOOOOSSSSSTTT DAN!quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:19 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Nee.
Wat van de omgeving en de mensen die ik afmaak.
Straks es verder kijken.quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
PPOOOOOOSSSSSTTT DAN!
Ik ga vanaaf weer verder.
Ik mag het hopen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wacht maar stinkerd, tot jij weer kan gaan werken.
Niks gehoord nog zeker.quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:10 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ik mag het hopen.
Als het doorgaat zal het wel 1 juli zijn.
Ja.. zou ik wel doen ja.. gaat een beetje vreemd zo eigenlijk he?quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:21 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Nee, wacht nog ff tot morgen en dan bel ik maar zelf weer es.
Zal wel een druk bedrijf zijn.quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja.. zou ik wel doen ja.. gaat een beetje vreemd zo eigenlijk he?
Nee je maakt je nooit drukquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:27 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Zal wel een druk bedrijf zijn.
Maak me echter niet zoveel zorgen.
Tis van beide kanten goed bevallen.
Het zal wel lekker zijn naar wat duidelijkheid.
Denk ff aan de ondergrond.quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:46 schreef Bastard het volgende:
Ey, ik ga Laminaat leggen boven he.. moet ik op meer dingen letten dan afstand houden van de muur voor plintje?
Lijkt me allemaal niet zo ingewikkeld eigenlijk, vloer glad, platen er op, laminaat er op.. klaar.
Afstand van de muur is niet voor plintje, maar om te voorkomen dat je vloer bol gaat staan. Laminaat werkt nl ..... Let er ook op dat je verdergaat met het stuk waarmee je gestopt bent.... dus om en om leggen....quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:46 schreef Bastard het volgende:
Ey, ik ga Laminaat leggen boven he.. moet ik op meer dingen letten dan afstand houden van de muur voor plintje?
Lijkt me allemaal niet zo ingewikkeld eigenlijk, vloer glad, platen er op, laminaat er op.. klaar.
WTF is een riggel kantquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:52 schreef gijsje79 het volgende:
En doe het rij voor rij.
Als je wat over houd begin je daar je volgende rij mee.
Verder steld het weinig voor.
En begin de kamer met de riggel kant.
Van die planken Gijs.quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
WTF is een riggel kantDe kamer heeft geen richel, wel 4 muren en een raam
Bij de plinten beginnen bedoel je?quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:08 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Van die planken Gijs.
Dan kan je de volgende plank met de riggel in die andere plank slaan.
http://www.kwantum.nl/shop/content/dynamic/nl_laminaatleggen.asp
Kijk eerst maar es naar een plank heeft 2 verschillende zijden he.quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Bij de plinten beginnen bedoel je?
Ja.. leek me wel zo handig om niet midden ergens te gaan beginnen nee
Ah ik het wel, gaat wel lukken denk.
Oh dus zeg maar dat je de volgende plank de richel in de ander slaat... ok handige tipquote:Op woensdag 15 juni 2005 13:14 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Kijk eerst maar es naar een plank heeft 2 verschillende zijden he.
verder steld het weinig voor.
Jep anders kom je niet lekker uit aan de andere kant van je kamer.quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh dus zeg maar dat je de volgende plank de richel in de ander slaat... ok handige tip
Kheb geen decoupeerzaag.. koop wel klein fijn zaagje.quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:21 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Jep anders kom je niet lekker uit aan de andere kant van je kamer.
En gebruik een decoupeerzaag.
Passen, meten en zagen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kheb geen decoupeerzaag.. koop wel klein fijn zaagje.
Ja.. hoe klop je die laatst plank er in daneinde van de kamer?
Ja de Laminaat ookquote:Op woensdag 15 juni 2005 13:27 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Passen, meten en zagen.
Zelfde met leidingen.
Dus doe verstandig en koop zo'n decoupeerzaag.
Bij de Gamma zijn ze in de aanbieding zag ik in de folder.
He lekker, vriend.quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:57 schreef kepler het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAH
ik heb een race-experience gewonnen op Zandvoort![]()
lijkt me echt zo coolquote:
heb je een speciaal dingetje voorquote:Op woensdag 15 juni 2005 13:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kheb geen decoupeerzaag.. koop wel klein fijn zaagje.
Ja.. hoe klop je die laatst plank er in daneinde van de kamer?
Kheb het gevoel dat ik de enige in NL ben die nog geen laminaat in huis heeftquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:57 schreef kepler het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAH
ik heb een race-experience gewonnen op Zandvoort![]()
vriend ookquote:
hahahaha je kan het altijd proberen tochquote:
Ik heb nog wel een nieuwe monitor voor je vriendquote:
Onderdegordelquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:22 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een nieuwe monitor voor je vriend
17 inch tft?quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:22 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een nieuwe monitor voor je vriend
Is gta-SA vetter op de xbox, dan op de pc?quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:57 schreef Magneet het volgende:
fucking druk hier. Ik had trouwens een mes in gta-sa alleen toen crashte me x-boxen had hem nog niet gesaved
maar het iemand vermoorden van achter is wel ok!!
Als ik zo zie is PC ook leuk.. maar moet je nog wel eens kijken naar je drivers voor geluidskaart etc. Plus op de pc moet je 10 toetsen tegelijk gebruiken, terwijl de xbox gewoon een makkelijke controller heeft.quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:18 schreef MmadviewW het volgende:
[..]
Is gta-SA vetter op de xbox, dan op de pc?
Anders haal ik hem voor de XboX
Okequote:Op woensdag 15 juni 2005 16:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als ik zo zie is PC ook leuk.. maar moet je nog wel eens kijken naar je drivers voor geluidskaart etc. Plus op de pc moet je 10 toetsen tegelijk gebruiken, terwijl de xbox gewoon een makkelijke controller heeft.
Hoeft niet, maar dikke kans van wel. Sowieso is PC gaming wat dat betreft kutquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:41 schreef MmadviewW het volgende:
[..]
Oketnx 4 je Review
Gaat gta sa moeilijk doen op de pc over de geluidskaartdrivers?
quote:
Ik wil die dan wel hebben. Als tegendienst zal ik dan een avondje op O-Ren passen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:49 schreef mr_Brown het volgende:
[..]nee sorry.... alleen een 20 inch..... jammer....
ga weg newbie, serfquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:18 schreef MmadviewW het volgende:
[..]
Is gta-SA vetter op de xbox, dan op de pc?
Anders haal ik hem voor de XboX
quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik wil die dan wel hebben. Als tegendienst zal ik dan een avondje op O-Ren passen.
Lijkt het wel op B.quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kheb het gevoel dat ik de enige in NL ben die nog geen laminaat in huis heeft
Laminaat Leek.
quote:
iedere post die hij nu maakt is er 1 te veel.quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:02 schreef QueenR het volgende:
[..]
![]()
en als deze ook blijft hangen ben ik niet meer de benjamin hier. (qua posten he, voor die slimmerik die nu opmerkingen gaat maken over mijn leeftijd
)
en tot nu toe blijft ie stug doorposten![]()
Het regent weerquote:Op woensdag 15 juni 2005 18:00 schreef QueenR het volgende:
[..]vandaag heerlijk de hele dag buiten geweest, wat een feest dit weernou hopen dat de zomer er nu echt aankomt en blijft.
tja zelfs brown is lief tegen hem, maar goed die is op het moment ook een watjequote:Op woensdag 15 juni 2005 18:05 schreef Magneet het volgende:
[..]
iedere post die hij nu maakt is er 1 te veel.
Bedankt Tiggy.quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:00 schreef QueenR het volgende:
[..]
Lijkt het wel op B.
*over op mirna goossen (sp) mode*
Die paar eurootjes voor een decoupeer zaag moet je er echt voor over hebben, met een klein fijn zaagje gaan liggen zagendat onwetende... loop je na een paar planken gillend het huis uit.
Belangrijkste is toch ongeveer wel de demping, weet niet of het voor boven is (mocht je meerdere etages hebben) maar als je het dan niet goed dempt krijg je er later ook spijt van. succes!![]()
*mirna goossen mode weer uit*
nee mirnaquote:
Nee hoor, goeie tip verder.. maar ik zeik niet als ik moet zagen. Zou alleen een decoupeer nemen omdat het dan rechter zal zagenquote:Op woensdag 15 juni 2005 18:13 schreef QueenR het volgende:
[..]
nee mirnamaar goed, Tiggy dan maar weer. Moeilijk he voor je vrouw met verstand van mannenzaken.
![]()
Nou, in dit geval was het niet zijn schuld he. De rechter had al bepaald dat het TBS verblijf een jaar korter zou zijn en dat het laatste jaar gebruikt moest worden om te resocialiseren. Dan is het helemaal niet gek dat Donner toestemming geeftquote:Op woensdag 15 juni 2005 18:13 schreef Bastard het volgende:
Die Donner ook*briest*
Wat een mafketel zeg.. alleen maar in het nieuws als ie weer een fuckup heeft gemaakt.. die vent kiest er voor om geestelijk gestoorde mensen, gewoon met proefverloven zonder bewaking in de wereld terug te zetten. Ben je dan gestoort of wat? En nu mag die ook de verantwoording nemen voor zijn beleidt ook vind ik. Er zijn afspraken gemaakt, we zien hoe ze werken (niet) iemand heeft daar de hoogtste prijs voor moeten betalen (dood), en die geitenbreier rept met geen woord over aftreden!!
Ik zeg afwerken, als vee in een veeslachterij met die vent!
toch nog niet helemaal een watje.quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:13 schreef Bastard het volgende:
Die Donner ook*briest*
Wat een mafketel zeg.. alleen maar in het nieuws als ie weer een fuckup heeft gemaakt.. die vent kiest er voor om geestelijk gestoorde mensen, gewoon met proefverloven zonder bewaking in de wereld terug te zetten. Ben je dan gestoort of wat? En nu mag die ook de verantwoording nemen voor zijn beleidt ook vind ik. Er zijn afspraken gemaakt, we zien hoe ze werken (niet) iemand heeft daar de hoogtste prijs voor moeten betalen (dood), en die geitenbreier rept met geen woord over aftreden!!
Ik zeg afwerken, als vee in een veeslachterij met die vent!
die weten in ieder geval hoe ze moeten pijpen Gijsquote:Op woensdag 15 juni 2005 18:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vrouwen met verstand ook van mannenzaken...
Het kabinet is om te janken!quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:16 schreef QueenR het volgende:
[..]
toch nog niet helemaal een watje.Gelijk heb je iig! Politiek Nederland is gewoon een grote zooi!
![]()
als je ouderwets denkt wel jaquote:Op woensdag 15 juni 2005 18:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vrouwen met verstand ook van mannenzaken...
Nee hij slaat die arme man niet dood, maar hij is als minister eindverantwoordelijke... NEEEEMMM dan ook je verantwoording en kontdraai er niet om heen!quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, in dit geval was het niet zijn schuld he.
quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
die weten in ieder geval hoe ze moeten pijpen Gijs
Preciesquote:
Daar heb ik dan wel respect voor moet ik zeggenquote:Op woensdag 15 juni 2005 18:18 schreef QueenR het volgende:
[..]
als je ouderwets denkt wel jaKlus best veel en ben behoorlijk handig al zeg ik het zelf. Timmeren, boren, zagen, lassen
no problem. Ben gewoon een manwijf
quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Watje? Ikke?
Je onderschat me, schattig is dat
Koude kikker.. zal je vader maar zijn die dood word gemept.quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:18 schreef Chocobo het volgende:
Hoe toch eens op met de politiek joh,.......... allemaal poep !!
Gijs........Quinny vroeg me van de week hoe je nou weet wanneer je tank vol zit met tankenquote:Op woensdag 15 juni 2005 18:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Daar heb ik dan wel respect voor moet ik zeggen.. doorgaans zeggen vrouwen dat ze verstand hebben van zaken, vanaf de zijlijn.. " nee, je moet het zo doen " terwijl ze nog geen band kunnen wisselen
![]()
Doodgemept? Ik mis ietsquote:Op woensdag 15 juni 2005 18:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Koude kikker.. zal je vader maar zijn die dood word gemept.
band wisselen is geen probleemquote:Op woensdag 15 juni 2005 18:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Daar heb ik dan wel respect voor moet ik zeggen.. doorgaans zeggen vrouwen dat ze verstand hebben van zaken, vanaf de zijlijn.. " nee, je moet het zo doen " terwijl ze nog geen band kunnen wisselen
![]()
I rest my case.quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs........Quinny vroeg me van de week hoe je nou weet wanneer je tank vol zit met tanken
Ik zou jouw band eens verwisselen !quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:21 schreef QueenR het volgende:
[..]
band wisselen is geen probleemwel rotklusje...
geen flauw idee, zal ik me maar niet over uitlaten verderquote:
Over die TBS'er... nieuws leek.quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Doodgemept? Ik mis ietsSorry,.......... nee ben geen koude kikker... alleen de politiek boeit me niet meer.... ben er klaar mee
Zonde van mijn tijd.
Met jou kwaliteiten heb je het over mijn haarelastiekje neem ik aan?quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Over die TBS'er... nieuws leek.
politiek is belangrijk voor je toekomst Gijs... van jou en van je nakomelingen, ja dat boeit me toch wel eigenlijk.
Bouten losdraaien voor je hem omhoog krikt scheeltquote:Op woensdag 15 juni 2005 18:21 schreef QueenR het volgende:
[..]
band wisselen is geen probleemwel rotklusje...
Gijs.... heb net een dag meubel boulevard achter de rug.... heb 3 halve liters op en zit even te chillen.... morgen boeit het me weer okquote:
I feel you nigger.quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs.... heb net een dag meubel boulevard achter de rug.... heb 3 halve liters op en zit even te chillen.... morgen boeit het me weer ok![]()
ja lolbroek, anders draait de band nogal mee he... dat weet iedere vrouw waarschijnlijk welquote:Op woensdag 15 juni 2005 18:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Bouten losdraaien voor je hem omhoog krikt scheelt
Je vergeet [14.gif]quote:
wat een vergissing...quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:29 schreef QueenR het volgende:
[..]
ja lolbroek, anders draait de band nogal mee he... dat weet iedere vrouw waarschijnlijk wel
nog iets moois gezien/gekocht?quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs.... heb net een dag meubel boulevard achter de rug.... heb 3 halve liters op en zit even te chillen.... morgen boeit het me weer ok![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |