Doe ik tochquote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Zijn vrouw heeft Moskowicz benaderd. En praat aub een beetje normaal over moslims.
Ik ben nog bezig met het vertalenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:19 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
De linker![]()
wat een kakkerlakje.
Zijn er al reacties van z'n moslima slavin en z'n schoonpapa cq zakenwaarnemer?![]()
Ja tuurlijk johquote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:32 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Doe ik tochstaat niks bijzonders. Ze behandelen hun vrouwen nou eenmaal als slaafjes.
ah nee sorryquote:
Ja dat doen de meeste moslims inderdaad. Verdiep je er anders eens in.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:46 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
ah nee sorry
Ik vergaat bijna dat ze hun vrouwen als gelijkwaardigen zien en behandelen.
Mijn fout![]()
omdat hij van Persie lief vindt, en die anderen nietquote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:22 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Dat vind ik toch wel opmerkelijk, er is werkelijk geen letter te vinden op www.vi.nl over de kwestie Van Pervers. Zou die ouwe snordragende sigarenroker bewust die directieven hebben zitten uitdelen aan de redactie?
Normaal staat die site bol van de hele en halve schandalen die voetballers betreffen, maar nu: nakkes, zelfs geen summiere info.
waarom?
Is dat zo?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:30 schreef SCH het volgende:
Ik denk dat de VI het beleid heeft louter en vooral over voetbalzaken te berichten, wel een nobele houding al kan je je afvragen of het niet wat te strikt wordt doorgevoerd.
Als Arsenal officieel reageert, zullen ze dat vast wel melden.
Drankschandalen over Engelse spelers staan er maar al te vaak in bijvoorbeeld (rubriek opmerkelijke berichten), dan is VI dus niet echt konsekwent.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:30 schreef SCH het volgende:
Ik denk dat de VI het beleid heeft louter en vooral over voetbalzaken te berichten, wel een nobele houding al kan je je afvragen of het niet wat te strikt wordt doorgevoerd.
Ik verdedig ze ook niet maar raad er naar wat hun beleid is in dezen en die drankschandalen hebben volgens mij meestal wel iets met het voetbal te maken.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:34 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Drankschandalen over Engelse spelers staan er maar al te vaak in bijvoorbeeld (rubriek opmerkelijke berichten), dan is VI dus niet echt konsekwent.
Ik gis.quote:
Help me even, wat was er met abdelladinges?quote:En over die Marokkaanse voetballer dan?
Abdelladinges ( ik waag me even niet aan de spelling).
die speler van de Graafschap, toch?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik gis.
[..]
Help me even, wat was er met abdelladinges?
Yassine Abdellaoui bedoel je toch? Ex WillemIIquote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:42 schreef milagro het volgende:
[..]
die speler van de Graafschap, toch?
die opgepakt was voor witwassen van geld verdiend met drugshandel of van drugshandel zelf, weet niet meer exact.
weet bijna zeker dat zij, VI, daar over bericht hebben.
Daar hebben ze over bericht inderdaad maar wel allemaal in directe relatie tot zijn verhouding met De Graafschap. Het is een wat wankel beleid, ik vind het ook raar dat ze nog geen letter over Van Persie hebben geschreven.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:42 schreef milagro het volgende:
[..]
die speler van de Graafschap, toch?
die opgepakt was voor witwassen van geld verdiend met drugshandel of van drugshandel zelf, weet niet meer exact.
weet bijna zeker dat zij, VI, daar over bericht hebben.
Maar zo'n onderzoek toont volgens mij ook geen verkrachting aan, behalve dat er een zaadlozing is geweestquote:
is ook wankel en ik denk dat dat toch echt ligt aan de man met de sigaar en snor ( snor en sigaar)quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Daar hebben ze over bericht inderdaad maar wel allemaal in directe relatie tot zijn verhouding met De Graafschap. Het is een wat wankel beleid, ik vind het ook raar dat ze nog geen letter over Van Persie hebben geschreven.
Die is de baas dus dat lijkt me evident.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:53 schreef milagro het volgende:
[..]
is ook wankel en ik denk dat dat toch echt ligt aan de man met de sigaar en snor ( snor en sigaar)(zonder die pet)
nee,precies, ik snap ook niet wat je daar nu mee opschiet.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar zo'n onderzoek toont volgens mij ook geen verkrachting aan, behalve dat er een zaadlozing is geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |