Dat is strafbaar hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:47 schreef Mwanatabu het volgende:
Zelf als hij dr niet verkracht heeft, heeft hij nu dus al een probleem als getrouwde man. Als ik Bouchra was, dan zou ik m zijn kop inslaan.
maar dirk kuijt zal het niet gebeuren....quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:30 schreef milagro het volgende:
Wat ik me wel afvraag , waarom overkomt het 'altijd' de Kluiverts en de van Persies, oftewel de arro's met de te grote bek, en niet een Cocu of een van Bronckhorst of zo?
Hoewel, .......... Koeman was ook bijna de lul...
Hmm.
Hij mag anders van de politie/ het OM nog wel even genieten van een celquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:12 schreef mark-- het volgende:
Ik geloof er niks van, hij kan iedere vrouw krijgen, dus waarom zou hij iemand verkrachten.
....quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:06 schreef DrDentz het volgende:
sneu voor die gast
die 'gast' heeft het iq van een gekookt eitje, die snapt dat toch allemaal nietquote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:07 schreef Woffel het volgende:
[..]
....
Eerder sneu van die gast, me dunkt
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:13 schreef DrDentz het volgende:
[..]
die 'gast' heeft het iq van een gekookt eitje, die snapt dat toch allemaal niet
Is ie met Bouchra getrouwd ?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:47 schreef Mwanatabu het volgende:
Zelf als hij dr niet verkracht heeft, heeft hij nu dus al een probleem als getrouwde man. Als ik Bouchra was, dan zou ik m zijn kop inslaan.
Ja, hij is getrouwd met een Marokkaanse sensuele genaamd Bouchra, het is niet de Bouchra die zo bekend schijnt te zijn, waarschijnlijk een simpele sensuele Riffijn uit Schiedam of omgevingquote:
Niet? Dan verklaart dat het: hij had iets met een moslimse -> moeten als maagd het huwelijk in, dus mocht hij haar alleen in d'r kont neuken --> niet zo fris --> dus hoertje neuken....quote:
Vertelt dat de 60% homo-isten die bruinwerkstages tot een belangrijk tafereel hebben gebombardeerd maar. Overigens ben ik het wel met je eens dat het ziek en smerig is, ik vraag me af of er mensen zijn die dit soort stages uitvoeren en weleens een drol tegenkomen "onderweg"quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:00 schreef matthijst het volgende:
[..]
Niet? Dan verklaart dat het: hij had iets met een moslimse -> moeten als maagd het huwelijk in, dus mocht hij haar alleen in d'r kont neuken --> niet zo fris --> dus hoertje neuken....![]()
Ja inderdaad, normaal gebeuren dit soort taferelen veelal op parkeerplaatsen en speelgoedwinkels. Zie onderstaande link:quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:19 schreef matthijst het volgende:
Die van Persie is sowieso een lul om, als ie getrouwd is, een hoer te neuken in een hotel
Ik neem aan dat ze 'die' Bouchra van Starmaker is.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
het is niet de Bouchra die zo bekend schijnt te zijn:{²
Die is het dus niet.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:39 schreef Brunette het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze 'die' Bouchra van Starmaker is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |