ja godverquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:00 schreef Re het volgende:
feli feli wat een feest![]()
bier dan maar
Flash ik heb een handleiding in de aanbieding
Net alsof BIER niet genoeg excuus isquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:19 schreef Re het volgende:
nou dan maar weer snel afspreken in Utrecht, mooi excuus
columbusquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net alsof BIER niet genoeg excuus is
Ik had het over BIER Requote:
ahhh OK, doenquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had het over BIER Re
Niet over rattenzeik
Mooiquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:42 schreef Re het volgende:
[..]
ahhh OK, doen, die atlasjes zijn trouwens wel lekker
ga ik doen, zaterdagquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja trouwens wat ik ook bedacht, stel dat ik even gauw vlug snel die 50/1,8 aanschafdan is 100/3,5 ook niet gek natuurlijk
![]()
Op papier dan he?
Heb jij je TC al eens op je 50/1,4 geschroefd? and if so: post eens wat resultaten?
eerst zien dat die lens op voorraad is.... heb op mn TC ook een maand moeten wachtenquote:Op donderdag 16 juni 2005 21:21 schreef PdeHoog het volgende:
Als je dan toch gaat, vraag gelijk ff waar mijn filmpjes blijven
Die lens is wel op voorraad denk ik.....mijn filmpjes zijn maandag verstuurdquote:Op donderdag 16 juni 2005 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
eerst zien dat die lens op voorraad is.... heb op mn TC ook een maand moeten wachten
Als ze morgen komen, ben ik er nietquote:Op donderdag 16 juni 2005 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
tering... nou ja, ze zullen morgen wel komen toch?
O ja, tussen WEINIG mensenquote:Op donderdag 16 juni 2005 21:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als ze morgen komen, ben ik er nietDan loop ik gezellig op Gilze-Rijen rond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |