Zegquote:
wisten jullie dat 'poekie' in ik dacht het maleisisch(of Maleis) ' k*t ' betekendquote:
maleis jahquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:32 schreef Caar2 het volgende:
[..]
wisten jullie dat 'poekie' in ik dacht het maleisisch(of Maleis) ' k*t ' betekend(kan ook andere taal zijn)
![]()
quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:32 schreef Caar2 het volgende:
[..]
wisten jullie dat 'poekie' in ik dacht het maleisisch(of Maleis) ' k*t ' betekend(kan ook andere taal zijn)
![]()
quote:
hahaha...lig helemaal dubbel nu!! ach ja joh, konijnen zijn toch k*t beesten dus.....quote:
Die van mij is te oud.....dat wordt alleen maar taaiquote:Op donderdag 16 juni 2005 12:52 schreef Puckzzz het volgende:
Ach over een maand of 6 heten ze allebei 'Hoofdgerecht'
Maleisisch toch?quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die van mij is te oud.....dat wordt alleen maar taai
Saté konijn kelinci (uitspreken als kelintjiequote:Op donderdag 16 juni 2005 12:52 schreef Puckzzz het volgende:
Ach over een maand of 6 heten ze allebei 'Hoofdgerecht'
tweakerquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:24 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb net wat extra schijfruimte bijgekochtEen externe schijf van 250 GB
als het salaris binnen is, nog ff gaan kijken naar een Cokin-setje met graduele grijsfilters
en een objectiefje van PatrickO en dan houden mijn fotografische aankopen weer op voor een tijdje
quote:
Mijn 40 GB externe zit al nokvolquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Kwam gister tot de conclusie dat mijn 30 GB-partitie voor fotografische doeleinden redelijk dicht begint te lopen
Deze schijf is bedoeld voor backup- en archiveringsdoeleinden
160 Gigabit is erg weinig, die 200 Gigabit ookquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn 40 GB externe zit al nokvolheb nu een 160 Gb interne en een 200 Gb externe, waar ook nog allerlei andere shit op staat. Gaat hard tegenwoordig met de foto's... 43 Gb nu en 3-4 Gb per maand erbij...
Dat mag ik niet hopenquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:03 schreef Shark.Bait het volgende:
En na 3 jaar klapt je Harde schijf eruit, ben je alles kwijt.
Hee kommaneukerquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:03 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
160 Gigabit is erg weinig, die 200 Gigabit ook
En na 3 jaar klapt je Harde schijf eruit, ben je alles kwijt.
* Puckzzz duimt met je meequote:Op donderdag 16 juni 2005 16:33 schreef Rhanna het volgende:
Mohfokker. Word dalijk gebeld of ik geslaagd ben...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |