kloptquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
gelukkig hoef je morgen niet weer om 5 uur op
I'm gonna live when I'm alive and sleep when I'm deadquote:
Ik zou lekker naar Gilze-Rijen gaan, ik vind het altijd leuk en dit keer zit het weer ook flink mee. Dat was bijvoorbeeld vorig jaar wel anders, alhoewel donkere wolken ook spattende plaatjes opleveren ... helaas ben ik zelf verhinderd dit jaar.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kan trouwens ook die muffe 30graden - 250.000 man airshow aan me voorbij laten gaan en lekker morgen naar konijn gaan om die lens te halen
ALS de treinen dan weer rijden
duh ik mag nog geen bier, eerst autootje ophalenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
heeft helemaal niemand hier meer iets aan toe te voegen dan???
zei ik HOE vroe dan?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:41 schreef Re het volgende:
das wel errug vroeg
zo vroeg xil ???quote:
Oh het is precies dezelfde dag als die meet zie ik... Laat maar zitten.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:45 schreef Subhuman het volgende:
Hey ik las net over de fotobeurs in Doesburg in het Modellen aan de Lek meetingtopic. Ik heb wel interesse om daarheen te gaan! Wie nog meer?
* Sub heeft gister een "nieuwe" body op de kop getikt!
vertel ?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:45 schreef Subhuman het volgende:
Hey ik las net over de fotobeurs in Doesburg in het Modellen aan de Lek meetingtopic. Ik heb wel interesse om daarheen te gaan! Wie nog meer?
* Sub heeft gister een "nieuwe" body op de kop getikt!
8 x 24 is vast minder dan wat ik morgen ga schietenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:12 schreef PdeHoog het volgende:
Goeienavond
* PdeHoog is net een uurtje terug uit Gilze-Rijen
Het was leuk....ben door mijn rolletjes heen.....heb mijn OM's niet aangeraaktMorgen even de fotoboer gelukkig maken
8 rolletjes volgeschoten
wat is u van plan om te doen morgen ???quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
8 x 24 is vast minder dan wat ik morgen ga schieten
8 x 36 ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |