quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:39 schreef Re het volgende:
[..]
kewl
ooit wel eens 360 in de rondte gegaan op een rotonde ook een vloeiende beweging maar nog 4 uur last gehad van hartkloppingen
Was dat met die kever trouwens??quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:56 schreef elcastel het volgende:
Doe je voorzichtig Puckzzz, we willen nog een paar foto's van je zien.
Nee gelukkig niet! Met de Kever had ik het niet gered, die remt heel anders, daar moet je echt vroeg met remmen beginnen.quote:
kneem aan dat er op mijn kever wel abs zitquote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:19 schreef Dr_Flash het volgende:
misschien kan je een parachute monteren of wat ankers of zo
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
kneem aan dat er op mijn kever wel abs zit
[afbeelding]
hij zal toch een keertje moeten stoppenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Die Kever is helemaal niet gemaakt om te remmen
heb verjaardag, dus kan nog laat worden, en misschien nog wat anders mocht die verjaardag vroeg klaar zijnquote:
kloptquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
gelukkig hoef je morgen niet weer om 5 uur op
I'm gonna live when I'm alive and sleep when I'm deadquote:
Ik zou lekker naar Gilze-Rijen gaan, ik vind het altijd leuk en dit keer zit het weer ook flink mee. Dat was bijvoorbeeld vorig jaar wel anders, alhoewel donkere wolken ook spattende plaatjes opleveren ... helaas ben ik zelf verhinderd dit jaar.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kan trouwens ook die muffe 30graden - 250.000 man airshow aan me voorbij laten gaan en lekker morgen naar konijn gaan om die lens te halen
ALS de treinen dan weer rijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |