aha , nou werkse!!!!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 05:37 schreef elcastel het volgende:
Ik ben foliedrukker, dat zijn die glimmende dingen (en reliëf) op wenskaarten o.a. Goud, zilver, holo .... En nu ben ik pleite, ik ben al flink laat.
Gezelligquote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:01 schreef Offy het volgende:
Dit topic smeekt echt om nachtbrakers
[..]
Ha die Xil!![]()
![]()
Dat is inderdaad een tijdje geleden, maar ik blijf voorlopig wel weer even plakken denk ik
Nou, iemand nog wakker?
sjesus wat vroeg, ben net wakker joh, ... wel fotootjes maken hoor!!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 05:14 schreef mother-mother het volgende:
[..]
thx , maar niet meer nodigik vind t TE spannend allemaal
![]()
![]()
kewlquote:Op vrijdag 17 juni 2005 09:09 schreef Puckzzz het volgende:
mogguh!
* Puckzzz neemt ff een sigaretje en een bakje koffie om van de schrik te bekomen......
heb me net een glijer gemaakt met de autotijdens het uitvoegen van de snelweg komt er 1 of andere idioot in een dikke BMW mij nog ff snel van rechts inhalen
ik was zo pissig op die gast, dat ik eigenlijk gewoon te snel de uitrit afreed, maar aan het einde daarvan is een scherpe bocht naar rechts, ik reed dus te hard op die bocht af, moest vol in de ankers en toen blokkeerde er van alles en gleed ik gewoon rechtdoor
gelukkig was ik al naar r echts aan het sturen dus de auto zwaaide met een keurige draai de neus in de goede richting, dus meteen in de 1 en verder gaan
![]()
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:39 schreef Re het volgende:
[..]
kewl
ooit wel eens 360 in de rondte gegaan op een rotonde ook een vloeiende beweging maar nog 4 uur last gehad van hartkloppingen
Was dat met die kever trouwens??quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:56 schreef elcastel het volgende:
Doe je voorzichtig Puckzzz, we willen nog een paar foto's van je zien.
Nee gelukkig niet! Met de Kever had ik het niet gered, die remt heel anders, daar moet je echt vroeg met remmen beginnen.quote:
kneem aan dat er op mijn kever wel abs zitquote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:19 schreef Dr_Flash het volgende:
misschien kan je een parachute monteren of wat ankers of zo
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
kneem aan dat er op mijn kever wel abs zit
[afbeelding]
hij zal toch een keertje moeten stoppenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Die Kever is helemaal niet gemaakt om te remmen
heb verjaardag, dus kan nog laat worden, en misschien nog wat anders mocht die verjaardag vroeg klaar zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |