quote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:10 schreef RonaldV het volgende:
Ik geloof dat alleen jij en ik nog leven... dansen?
Slow dance, coming up!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:11 schreef mother-mother het volgende:
[..]
niet te snel want ik ben beetje tired
![]()
dans me ff richting bed, ik ben echt op en moet nog heel veel zooi inpakken voor morgenquote:
ja en als ik nou nog s begon eraan, ik zie er iets teveel tegenopquote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:17 schreef RonaldV het volgende:
Aggoss....
Maar ik mag je niet naar je bed brengen.![]()
Gaat echtgenote niet waarderen.
Ik kan je wel de trap op helpen als dat nodig is
even doorzetten, als je eenmaal bezig bent denk je aan niets anders meer dat lekker te fieldrockenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:17 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ja en als ik nou nog s begon eraan, ik zie er iets teveel tegenop![]()
weet niet waar te beginnen ook![]()
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:19 schreef Re het volgende:
[..]
even doorzetten, als je eenmaal bezig nbent denk ja aan niets anders meer dat lekker te fieldrocken
hoeveel K had tie?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:21 schreef mother-mother het volgende:
[..]
JAAAAAAAAA
![]()
en morgen misschien tuut he trouwens![]()
ff onderhandelen en dan gaan we iets ruimer richting fields of rock![]()
ohhh meevalletjequote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:22 schreef mother-mother het volgende:
[..]
146 best veel dus mja , das handy onderhandelen ook wel![]()
owwww ik hoop t zo joh, ben echt helemaalquote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:24 schreef Re het volgende:
[..]
ohhh meevalletje, alle 149 op naar nijmegen
ik zat ff te freewheelen, en hier was leven dusquote:Op vrijdag 17 juni 2005 05:28 schreef elcastel het volgende:
Mogguh mm, zit jij niet in het verkeerde sc topic opeens ?.
Niet dat je ..... ik vind het alleen maar gezellig dus..
het ultieme zomergevoelquote:Op vrijdag 17 juni 2005 05:32 schreef elcastel het volgende:
Oh ja werk, ik ga weer even kerstkaarten maken.
waarschijnlijk allemaal foto's waar ik lig te slapen want ik ben echt kapot, maar kan niet meer in slaap komenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 05:34 schreef elcastel het volgende:
Ja, we verwachten wel foto's nu van dat festival enzo !! In ieder geval veel plezier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |