quote:
Hehe, nee dat is niet waar hoor, maar ben inderdaad naast PSV'er ook Heracles fanquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:24 schreef PyTh het volgende:
Zapper is meer Heraclied dan PSV'er, snap dat nou eens!
Ben jij voor Heracles? Jeetje...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:30 schreef Zapper het volgende:
[..]
Hehe, nee dat is niet waar hoor, maar ben inderdaad naast PSV'er ook Heracles fan
Dat je dat niet wist Spidey
Geen dilemma volgend seizoen? DD had het ook wel lastig met psv tegen FCDB...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:30 schreef Zapper het volgende:
[..]
Hehe, nee dat is niet waar hoor, maar ben inderdaad naast PSV'er ook Heracles fan
Nooit geweten man. Of moet ik zeggen Tukkerquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:30 schreef Zapper het volgende:
[..]
Dat is nieuw voor me...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:31 schreef Suijk het volgende:
[..]
Geen dilemma volgend seizoen? DD had het ook wel lastig met psv tegen FCDB...
Ik kan me een DB topic voor de geest halen waar je medesupporters het niet op prijs stelden dat je aangaf voor psv te juichen in een onderling duel of verwar ik je nu met iemand?quote:
Kerel, dat wist jij echt welquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:31 schreef Dylan Dog het volgende:
Ben jij voor Heracles? Jeetje...
Ja een beetje wel, de eerste wedstrijd is Heracles Almelo - PSVquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:31 schreef Suijk het volgende:
Geen dilemma volgend seizoen? DD had het ook wel lastig met psv tegen FCDB...
Zapper woont in Almelo. And I don't need your pityquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:37 schreef ASSpirine het volgende:
Zapper woont in Almelo?
of iig in de buurt van?
Nee hoor,spot onquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:40 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik kan me een DB topic voor de geest halen waar je medesupporters het niet op prijs stelden dat je aangaf voor psv te juichen in een onderling duel of verwar ik je nu met iemand?
quote:PSV laat Park alleen voor veel geld gaan
14/6/2005 13:13
Ji-Sung Park weet het nog niet. De Zuid-Koreaan sprak onlangs met coach Guus Hiddink over zijn toekomst, maar liet nog niet weten of hij komend seizoen bij PSV of Manchester United wil spelen.
'Hij beraadt zich over de vraag of hij bij PSV blijft dan wel zal vertrekken', vertelde voorzitter Rob Westerhof in het Eindhovens Dagblad. Beide partijen zullen binnenkort weer met elkaar om tafel gaan, eens te meer omdat Park ook kan bijtekenen in Eindhoven.
Manchester United meldde zich vorige maand bij PSV voor de 24-jarige aanvaller. Mocht Park kiezen voor The Red Devils dan is PSV van plan om een flinke transfersom te vragen voor de speler die nog tot de zomer van 2006 onder contract staat in Eindhoven.
'Park is toch een van de spelers voor wie onze supporters naar het stadion kwamen en op het puntje van hun stoel gingen zitten', beredeneerde Westerhof.
Aan The Independent gaf Westerhof nog een extra reden voor een hoge vraagprijs. 'Alleen al vanwege de marketingwaarde kan Manchester United een hele hoop geld met hem verdienen. Als het tot een transfer komt dan zullen we alleen een aanbod van Manchester United accepteren, dat daarmee rekening houdt.'
Lijkt me een vrij aannemelijk verhaal, Park wil natuurlijk dolgraag naar een Europese topclub maar zal het idd niet leuk vinden om Hiddink teleur te stellen. Uiteindelijk zal hij toch wel gewoon vertrekken.quote:13/6/2005 - Tegenstrijdige berichten uit Zuid-Korea over Park
Zuid-Koreaanse media brengen vandaag tegenstrijdige berichten over de kansen op een verlengd verblijf van Ji-sung Park bij PSV. Guus Hiddink zou Koreaanse media zondag hebben laten weten te verwachten dat Park bij PSV zal blijven. Hij zou het idee hebben dat Park en zijn vader dat besloten hebben. In een interview van de vader van Park met Joong Ang zei die echter dat zijn zoon ernaar neigt om de kans bij Manchester United aan te pakken. Hij zou het vooral moeilijk vinden om dat duidelijk te maken aan Hiddink waar hij zoveel aan te danken heeft.
Emmer pakken, vol kotsen, dutje doen en je bent weer helemaal het heertjequote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:52 schreef Zapper het volgende:
Ik word moe en ziek tegelijk van al die Park verhalen
Als Man U niet het beoogde transferbedrag op tafel legt vertrekt er helemaal niemand.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Van PSV.netwerk:
[..]
Lijkt me een vrij aannemelijk verhaal, Park wil natuurlijk dolgraag naar een Europese topclub maar zal het idd niet leuk vinden om Hiddink teleur te stellen. Uiteindelijk zal hij toch wel gewoon vertrekken.
GEEN GEOUWEHOER: VRIJ VERVOER!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:58 schreef dndiek het volgende:
De traditionele openingswedstrijd van het seizoen om de Johan Cruijff Schaal, dit seizoen PSV-Ajax, is door de KNVB verplaatst van zondag 7 augustus naar vrijdag 5 augustus. Dat meldt De Telegraaf vandaag. De KNVB wilde daarmee voorkomen dat ze het duel op het laatste moment moest verplaatsen vanwege het eventueel op dinsdag daaropvolgend moeten spelen van Ajax in de strijd om de voorronde van de Champions League. Afhankelijk van die loting staat die voorronde voor dinsdag of woensdag op het programma.
psv.netwerk.to
de wedstrijd om de JC-schaal krijgt zo nooit een beetje aanzien als er zo makkelijk mee geschoven wordt![]()
Op het PSV Netwerk (ik weet het) noemt iemand het gerucht dat Manchster nu, door de concurrentie van Chelsea, snel spijkers met koppen wil slaan en heeft het 12 miljoen euro over voor Park.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:00 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als Man U niet het beoogde transferbedrag op tafel legt vertrekt er helemaal niemand.
Ik geloof helemaal niks meer van wat daar allemaal gepost wordt maar heb de geruchten dat Chelsea zich aan het mengen is ook gehoord.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:05 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Op het PSV Netwerk (ik weet het) noemt iemand het gerucht dat Manchster nu, door de concurrentie van Chelsea, snel spijkers met koppen wil slaan en heeft het 12 miljoen euro over voor Park.
Park wil wel maar durft het niet tegen Hiddin-Gu te zeggen...
12 miljoen!!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:09 schreef Suijk het volgende:
Wat een kat in de zak zal dat zijn zeg...
Van mij mag Park blijven, maar als ie gaat is 12 miljoen natuurlijk de hoofdprijs. Of ie gaat slagen is een tweede.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:09 schreef Suijk het volgende:
Wat een kat in de zak zal dat zijn zeg...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |