Dat soort mensen schopt het altijd ver iddquote:
Ik zou okey wel relaxter vinden.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:14 schreef Off-ShoRe het volgende:
[..]
Dat soort mensen schopt het altijd ver iddJij hebt toch niet zon Windows versie waar je Okey krijgt ipv OK omdat het anders te onduidelijk is he
![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 07:52 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik zou okey wel relaxter vinden.
Zo van, hey dude, ik heb net weer van die klere updates ontvangen van NIS 2005, eigenlijk moet ik herstarten, maar ik wil niet
[Okay] [Doe toch maar wel] [Doe eens nooit!]
en bacoboysquote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:36 schreef Teardrop-nl het volgende:
Zeuren over MSN wordt alleen maar door breezersletjes gedaan
'k wordt er eigenlijk niet zo geil vanquote:
Ik ook niet, wel onpasselijkquote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:38 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
'k wordt er eigenlijk niet zo geil van
die kerel heeft trouwens ook niets te doen, steeds maar onzinnige topics aanmakenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik had dan ook niets anders verwacht
Hoe bedenkt iemand het om zo'n snor te nemenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik had dan ook niets anders verwacht
sommige mensenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:42 schreef Fisher het volgende:
[..]
die kerel heeft trouwens ook niets te doen, steeds maar onzinnige topics aanmaken
misschien is het gewoon om mensen af te schrikken, misschien is het een eerbetoon/weddenschap wie weetquote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:42 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hoe bedenkt iemand het om zo'n snor te nemenziet er toch niet uit
Hij moet gewoon maar met zn bootje gaan varen en vervolgens verdwalen omdat hij geen goede waterkaart heeftquote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:42 schreef Fisher het volgende:
[..]
die kerel heeft trouwens ook niets te doen, steeds maar onzinnige topics aanmaken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |