ja man, ik werk alleen maar, bijna geen tijd meer voor Fok!, nu ook niet want ik kijk Temptation Islandquote:
Ik heb al wat geevoden!1 dank jequote:Op maandag 13 juni 2005 21:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Word XP?
Het moet ergens bij Insert staan (4e menu-item)
Anders Insert > object en dan kan je uit een lijst programma's kiezen en 1 daarvan is voor het maken van een organigram.
Pff, Fok! gaat voor. Dat weet je toch?quote:Op maandag 13 juni 2005 21:27 schreef Timmai het volgende:
[..]
ja man, ik werk alleen maar, bijna geen tijd meer voor Fok!, nu ook niet want ik kijk Temptation Island![]()
Helemaal vergeten.quote:Op maandag 13 juni 2005 21:31 schreef Christine het volgende:
[..]
Leuke ava. En waarom post je niet meer op shok?
jaja.. dream on...quote:Op maandag 13 juni 2005 21:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
kijk ik zal 't uitleggen: toen Suzanne er net in zat, die eerste dus, toen zat ze 'n keer met Valerie aan de bar. en toen zat ze 'n beetje te peilen enzo, over diens liefdesleven en alles. en toen bleek Val op Ludo te vallen en leek [wat ik zeg niet dat 't zo is] Suzanne helemaal gedesillusineerd, alsof ze stiekem achter Val aanzat.... dus ik denk: die gaan ze nog 's aan eenkoppelen. maar de enige
die op
valt is Isabella... dus: 1 en 1 is 2..........
![]()
tja meestal willen ze gewoon in 1 a 1, 5uur zoveel mogelijk weten over zowel de huidige situatie als de voorgeschiedenis. Aangezien het ggz is zullen ze bij huidige situatie niet blijven hangen bij "hoe gaat het met je" maar ook vragen hoe je eet en slaapt, evt. drank/drugs-gebruik, dagritme, stemming, dat soort dingen. Als je 'n goeie hebt zijn ze daar vrij precies in. Netwerk pluizen ze ook graag uit. Vragen over de voorgeschiedenis kan gaan van bijv. eerdere hulpverlening/medicijngebruik tot ingrijpende levensgebeurtenissen. 't is vooral een lange zit en je moet veel lullen, maar die info hebben ze wel nodig... met 'n beetje mazzel mag je vragenlijsten invullen, maar dat doen ze niet altijd.quote:Op maandag 13 juni 2005 21:23 schreef Christine het volgende:
Nouja ik denk dat ik een intake gesprek krijg morgen (bij zo'n therapeut die bij de huisarts in zit, dat is zo'n nieuw systeem in samenwerking met parnassia) weet je daar iets van?
Deze schijnt tot eind juli geldig te zijn oid.quote:Op maandag 13 juni 2005 20:04 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Maar hey, die bonnen zijn altijd geldig heh
quote:
Wel verdeurie, die zet ik dan wel zacht aan op de achtergrondquote:
Nee, die bedoelde ik nietquote:Op maandag 13 juni 2005 20:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Op Schiphol bedoel je?
Toen had ik niet gezegd dat ik zou komen hoor
Anyway: nu ga ik leren
Enquote:Op maandag 13 juni 2005 22:06 schreef BVO het volgende:
Denk overal wel.. Sowieso CNN, rest weet ik niet.
Maareh, ik ben weg, nog stukje. Bridget
. kijken.
.
Ohja, dat zei ik om 10 uur 's avonds toen jij 600 kilometer verder weg bleek te wonenquote:Op maandag 13 juni 2005 22:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, die bedoelde ik nietJe zou bij mij thuis witte wijn komen drinken
Ik kom alleen naar een SHO-meet.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ohja, dat zei ik om 10 uur 's avonds toen jij 600 kilometer verder weg bleek te wonen
Kom dan gewoon eens naar een meet
*leren gaat*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |