uiteraard, maar de lieve heer heeft mij geen voorgevel gegeven om onder te ruime zooi te verbergenquote:
Grafische rekenmachine, waar je hele verhalen in kwijt kan MITS de batterijen het doenquote:
echt welquote:Op maandag 13 juni 2005 21:11 schreef Airelle het volgende:
je gaat die weddenschap echt keihard verliezen he?
*waar wedden we ook alweer om?quote:Op maandag 13 juni 2005 21:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
echt wel![]()
![]()
dat gaat betekenen dat ik mijn eerste SC moet gaan openen.....
Oh.. ik weet het eigenlijk niet (meer).quote:Op maandag 13 juni 2005 21:16 schreef babette21 het volgende:
in een OP toch??
ja maar... je idee slaat nergens opquote:Op maandag 13 juni 2005 21:17 schreef babette21 het volgende:
maaaaaaaaarrrrrrrrrr 't kan nog!! ik heb nog zo'n 1,5 week aan kansen..... da's best veel
ja met teksvakken, en dan de lijnen later met potlood of zw. pen en daar een kopie van makenquote:Op maandag 13 juni 2005 21:17 schreef bar_rel het volgende:
Weet iemand hoe ik in Words een organogram kan maken![]()
Ja ik, invoegen > afbeelding > organigramquote:Op maandag 13 juni 2005 21:17 schreef bar_rel het volgende:
Weet iemand hoe ik in Words een organogram kan maken![]()
Dat wordt echt een rampquote:Op maandag 13 juni 2005 21:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja met teksvakken, en dan de lijnen later met potlood of zw. pen en daar een kopie van maken
ik heb 'm ook moeten maken, maar heb al m'n studiebestanden gewist... anders kon ik 'm doormailen
een intake bij wat?quote:Op maandag 13 juni 2005 21:20 schreef Christine het volgende:
Babette weet jij hoe het gaat op een intakegesprek?
Mijnes is in het engelsquote:Op maandag 13 juni 2005 21:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja ik, invoegen > afbeelding > organigram![]()
Uhm tja...quote:
Nouja ik denk dat ik een intake gesprek krijg morgen (bij zo'n therapeut die bij de huisarts in zit, dat is zo'n nieuw systeem in samenwerking met parnassia) weet je daar iets van?quote:
Dat staat er bij mij nietquote:Op maandag 13 juni 2005 21:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uhm tja...
Er staat zelfs een plaatje bij trouwens
Iets van Insert > picture > organization chart
Lukt je niet erg he?quote:Op maandag 13 juni 2005 21:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Grafische rekenmachine, waar je hele verhalen in kwijt kan MITS de batterijen het doen
Maar ik ga weer verder voor HW boos wordt![]()
Jeeteeeeeeeeeejeeequote:Op maandag 13 juni 2005 21:24 schreef Bupatih het volgende:
Weet iemand hoe je een origami moet invoegen in Word? [afbeelding]
Word XP?quote:
Jij stalker jijquote:
kijk ik zal 't uitleggen: toen Suzanne er net in zat, die eerste dus, toen zat ze 'n keer met Valerie aan de bar. en toen zat ze 'n beetje te peilen enzo, over diens liefdesleven en alles. en toen bleek Val op Ludo te vallen en leek [wat ik zeg niet dat 't zo is] Suzanne helemaal gedesillusineerd, alsof ze stiekem achter Val aanzat.... dus ik denk: die gaan ze nog 's aan eenquote:Op maandag 13 juni 2005 21:19 schreef Airelle het volgende:
ja maar... je idee slaat nergens op.
als er nu al eens wat over gezegd was ofzo...
het komt zo uit de lucht vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |